Waarom ik altijd???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Waarom ik altijd???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-01 14:49

*zucht*...ik kan echt wel janken nu Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig ...Misschien weten veel het hier al wel, maar mijn verzorgpony Skippy was dus een jaar geleden verkocht (die zie ik nog wel eens) maar daarna werd mijn verzorgpaard Tinne ook verkocht Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Helemaal naar Zweden. Ik weet echt niet waar ergens in Zweden en ik had van een paar mensen gehoord dat ze hun verzorgpaard/pony gevonden hadden via het stamboek. Tinne is een BWP, dus ik bellen naar het BWP...
HET TELEFOONGESPREK:
ik:Ja hallo, met Sanne
BWP: Goedemiddag
ik:Ik ben op zoek naar mijn verzorgpaard Tinne van de Burght, zou u mij kunnen helpen?
BWP:Ja, kun je me een paar gegevens van haar geven?
ik:Ja, haar vader is Landaris, moeder is Hertogin, en ze is geboren in 1996.
BWP:Ze staat gewoon in Belgie
ik:(helemaal blij, want Belgie is hartstikke dichtbij) Ja??? Waar dan?
BWP:Ja, in Meer, op Stoeterij Elle
ik: Nee, dat is het oude adres....ze is verkocht naar Zweden, ik wist alleen het precieze adres niet, dus belde ik u daarvoor op
BWP: Oh, maar dan spijt het me mevrouw, maar er is dan geen adreswijziging doorgegeven...we kunnen u helaas niet verder helpen...
ik:Oh..alsnog bedankt (halfjankend gezegd)
BWP: nog succes met de verdere zoektocht en fijne kerstdagen en een prettig uiteinde, goedemiddag!
ik:Goedemiddag...
Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Waarom kan echt helemaal nix me heel even mee zitten...*zucht* HET IS BIJNA KERSTMIS en ik wil appelflap het adres waar Tinne staat als kerstcadeautje...maar ja da zal wel weer teveel gevraagd zijn zoals gewoonlijk... Huilen Verdrietig Huilen Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Bah zeg...nou moet ik weer janken....Echt helemaal nix zit me mee, op school gaat het slecht (had 3 onvoldoendes op mijn rapport) al mijn verzorgpaardjes worden verkocht...Ik heb er gewoon geen woorden meer voor....Zijn er meer mensen die dit meemaken of mee hebben gemaakt...Ik heb altijd het gevoel dat ik onderhand de enige ben...is wel nie zo, maar da komt gewoon omdat ik er met niemand over kan praten...

xxxSanne

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 17:02

Wanneer is Tinne verkocht? Gewoon elke maand het BWP bellen of ze al overgeschreven is

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 18:33

vind het errug *** voor je zeg, heb het zelf ook meegemaakt, me verzorgpony werd verkocht (werd me verteld, dat hij hem misschien ging verkopen, k zei dus: ooo, met me ouders overleggen (we zaten over een eigen pony te dubben, hadden alleen nog geen stal dus er was nog ff een maandje geduld nodig) Maargoed, toen werd me opeens gemeld: morgen gaat hij weg! Ik was dus helemaal over de zeik... Heb nog gevraagd waar hij heen ging maar dat hoefde ik niet te weten want die mensen zouden het toch niet op prijs stellen als ik kwma kijken! Huilen Wat voelde dat ***!

Maar sindskort heb ik me eigen pony en toen zei de oude eigenaar is het anders goed als ik je adres aan zijn verzorger geef, die wil hem graag een keer opzoeken! Gisteren stond ze aan de deur (precies 3 weken later) en was dolblij hem te zien, en ze sprong zo wat een gat in de lucht toen ik vroeg of ze wou rijden! Nou, van mij mag ze vaker komen, hartstikke gezellig en kan er veel van leren!

Waarom vraag je de oude eigenaar niet om het adres? (wie weet geeft hij het) en anders stug blijven bellen naar Bwp, en misschien kun je gaan uitzoeken hoe het zit met nieuwe beesten die in Zweden komen (worden die nie een maand in cantern *hoe je het ook schrijft* gebracht?) misschien weten ze daar meer,....
Heel veel succes, en als je maar weet dat je niet de enige bent en er zeker wel een keer achterkomt! Sterkte, en toch een super fijne kerst!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-01 23:38

Ik heb al aan de oude eigenaar gevraagd of ze het adres hebben, maar ze zeggen dat ze dat niet hebben...Ik weet niet of dat echt waar is, ik denk eerlijk gezegd dat ze het wel weten maar het op een of andere manier niet tegen me willen zeggen... Boos! Ik denk niet dat Tinne in qarantaine (weet ook niet of je het zo schrijft) want de mensen die haar gekocht hebben, zijn op 28 juni komen kijken en op 3 juli hebben ze haar al meegenomen... Huilen Verdrietig Dus ja....ik ga in ieder geval wel vaker naar t BWP bellen... I WANT TO SEE HER!! (Misschien gaan we deze zomervakantie wel naar Zweden op vakantie... I HOPE SO!!) *LOL*