k heb weer wat hoger gesprongen!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ankyfan
Berichten: 415
Geregistreerd: 21-03-04

k heb weer wat hoger gesprongen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 22:14

Ik had eerst springles bij een club we begonne laag maar we gingen al hoger we gingen over 1.03 en toen die les ging het goed 2 weken later ging hij wijgeren en ik viel er heel hard af ik kon een week niet fatsoenlijk zitten of liggen die week daarop durfde ik niet meer en wou ik al lager en al lager springen dus ging ik van springles af vandaag had ik weer voor het eerst 60 centimeter gespronge k wil weer hoger springen k hoop dat ik weer 1 meter weer eens durft te springen!!!-XxX-ankyfan

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 08:49

Als je nu eens leestekens gebruikt, wordt het hele verhaal misschien leesbaar.

mistral1209

Berichten: 36
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 09:43

heeeey ik heb dat ook gehad met mijn paard de eerste keer ging alles goed maar de 2e keer niet want dat vond ze blijkbaar niet leuk maar je moet je erover heen zetten en gewoon gaan springen want dat doe ik ook ik spring nu 1.20 met een hackney waarvan iedereen zij dat mijn paard dat niet kon omdat het een tuiger was........maar ja zoals je ziet gaat het perfect maar sucses

ankyfan
Berichten: 415
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-04 11:18

dat is goed!!!! ik wil nu ook weer hoger proberen te springen!!!en mischien weer een oefenparcourtje rijden en als dat goed gaat starten met de b parcour!!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 12:00

Citaat:
Ik had eerst springles bij een club we begonne laag maar we gingen al hoger we gingen over 1.03 en toen die les ging het goed 2 weken later ging hij wijgeren en ik viel er heel hard af ik kon een week niet fatsoenlijk zitten of liggen die week daarop durfde ik niet meer en wou ik al lager en al lager springen dus ging ik van springles af vandaag had ik weer voor het eerst 60 centimeter gespronge k wil weer hoger springen k hoop dat ik weer 1 meter weer eens durft te springen!!!-XxX-ankyfan


Citaat:
Ik had eerst springles bij een club, we begonnen laag maar we gingen nu al over 1.03, die les ging goed. De les twee weken later begon hij te weigeren en viel ik er heel hard af, ik kon een week niet fatsoenlijk zitten of liggen en de week daarna durfde ik niet meer en wilde ik lager springen, maar dat ging niet dus ik ging van springles af. Vandaag heb ik voor het eerst weer 60 centimeter gespringen en ik wil weer hoger, ik hoop dat ik ooit weer 1 meter durf te springen!
XXX Ankyfan


Misschien is het nu wat makkelijker te lezen Schijnheilig

ankyfan
Berichten: 415
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-04 12:02

Ik had eerst springles bij een club, we begonnen laag maar we gingen nu al over 1.03, die les ging goed. De les twee weken later begon hij te weigeren en viel ik er heel hard af, ik kon een week niet fatsoenlijk zitten of liggen en de week daarna durfde ik niet meer en wilde ik lager springen, maar dat ging niet dus ik ging van springles af. Vandaag heb ik voor het eerst weer 60 centimeter gespringen en ik wil weer hoger, ik hoop dat ik ooit weer 1 meter durf te springen!
XXX Ankyfan

ankyfan
Berichten: 415
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-04 12:02

zo goed?