ex-verzorg paard heen gaan of niet....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
biancaaaa

Berichten: 1589
Geregistreerd: 16-02-04

ex-verzorg paard heen gaan of niet....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 09:42

Ik heb altijd met veel plezier naar mijn oude verzorgpaardjes geweest. Maar door de lessen die steeds meer werden gegeven, is het contact tussen eigenaar en mij beetje kapot gegaan. Ik vond het onverantwoord worden... Van klanten waarmee ik nog steeds contact heb hoor ik steeds vaker dat het paardje (arabiertje) waar ik gek op was niet meer gereden/gepoetsen word. Ze gebruiken hem niet meer omdat hij gemeen wordt (ja nogal logisch, sluit een pitbull maar eens op en probeer hem vervolgens te aaien Boos!) Maar die mensen zijn buiten mijn weten om (nooit iets laten horen) naar belgië verhuist. Zou ik gaan kijken nja weet eiglijk niet wat ik moet doen... Ik zou dat paardje wel heel graag zien maar voor het zelfde geld is het waar... Dat zou ik echt niet aan kunnen zien da paardje is egt een van de liefste paarden (zelfs toen hij hengst was) die ik ken. En heb hem toch ruim 4 jaar verzorgt.. Ten slot als ik dat paardje daar zie staan en ik kan er niks aan doen ben ik de rest van het jaar sjagie... En heb geen zin om ruzie te krijgen met die mensen..,


PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 09:45

Uhm uit je verhaal is het me niet helemaal duidelijk wat voor werkji hebt. heb je een manege/pensionstal (je schrijft namelijk over klanten en lessen)

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

biancaaaa

Berichten: 1589
Geregistreerd: 16-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 09:52

neej ik werkte bij mensen die gewoon 5 paarden hadden... Mja toen begonnen we met een paar klanten (lesgeven) was hardstikke leuk. Maar opgegeven moment was het elke avond les en ik werd beetje als stalhulp gebruikt en kon bijna niet meer rijden... Nu zijn die mensen naar belgië verhuist hebbe mij dat nooit laten weten.. geloof dat ze daar nu een manege hebben overgenomen.

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 09:56

ohw.. beetje rare manier van doen van die mensen. Maar als die mensn een manege hebben over genomen dan lijkt het me niet heel logisch dat je ex verzorgpaardje helemaal niet meer gepoetst wordt.. Die mensen hebben toch ook hart voor paarden anders ga je toch niet les geven, (en waarschijnlijk manege over nemen)...

Ik zou doen wat jij denkt dat het beste is.... Je zou ook een keertje kunnen bellen omdat je gewoon beniewt bent hoe het met dat paardje gaat. je hebt hem tenslotte 4 jaar verzorgd..

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 09:58

Als ik jou was zou ik er niet heen gaan, en gewoon genieten van de momenten die je met hem hebt gehad. In je gedachtes dan.
Want als hij daar anders behandeld word lijkt me dat erg moeilijk om te zien. Je kan hem beter in gedachten hebben zoals jij hem hebt ervaren.

» Never give up on the things that make you smile..

biancaaaa

Berichten: 1589
Geregistreerd: 16-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 11:15

nja ze hebben een western manege en hij is dress gereden duz opzich is het wel een beetje logisch... Vooral omdat hun zelfs niet zelf meer lesgeven paarden verzorgen of what ever.... Duz Zorge maken doek zowiesow al... Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 11:18

uhm? ik neem aan dat dat paardje dan nu in BELGIE staat?

Somebitch @ [TEN-ITP] Zembla Du Vi 80km 2e plaats en best condition.
Valesco 2017 CEI** Denemarken 3e plaats en Best Condition!
[TEN-ITP] Endurance Feldborg cei** met Valesco
Zembla du vi: Klasse I + 19 - wp klasse II + 7 - klasse III + 2 wp (zelf 4 wp). Sinds 2015 rij ik Valesco: CEI**

biancaaaa

Berichten: 1589
Geregistreerd: 16-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 11:21

jaah hij's wel mee verhuist maar ze kunnen hem niet egt voor de lessen gebruiken: het is een western manege, en hij is engels gereden. Ze hebben er dus niks aan. Nu heb ik al van verschillende klanten gehoort dat er niks meer mee wordt gedaan en (zoals meisje dat daar rijd gistre zei) zich vreemd gedraagt... Nu weet ik dat het mijn zaken niet zijn maar toch maak ik me zorgen!

boefie

Berichten: 256
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 11:29

het is waarschijnlijk geen optie om hem te kopen als hij het echt zo slecht heeft?

Leer van je paarden, zoals zij ook van jou leren.

Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 11:48

Oh dat had ik ook met een verzorpaard, alleen ik kende hem nog maar een paar dagen. Ik mocht hem niet meer verzorgen, maar ik mocht best nog eens langskomen... Doe ik toch maar niet, staat zo raar, denk ik...
Maar bij jou ligt het anders. Jij verzorgde hem vier jaar en je zegt dat je hem dolgraag wilt zien...
Ik zou gaan, anders zit je er alleen maar over te tobben. Als je gaat en het valt tegen, weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

Hallo??

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 12:08

ik zou gewoon heen gaan hoor Haha!
hij zal het toch fijn vinden om even gepoetst te worden Lachen

maar dat wat chickey zegt is ook een goed idee zou je misschien eerst kunnen doen

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 12:22

ik zou ook gewoon langs gaan anders blijf je er tohc de hele tijd aan denken. Je kan anders ook eerst even bellen en vragen of ze het goed vinden dat je langs komt.
en mssn dat je hem kan kopen of weer kan gaan verzorgen??

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 19:52

Gewoon vragen of je hem een bezoekje mag brengen en dan ook afscheid evt van hem nemen.
Als je niet gaat, krijg je er toch spijt van en vraag je je altijd af hoe het met hem is.

Geniet van het leven, want je leeft maar 1 keer!

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 14:34

Je moet doen wat je hart zegt dat je moet doen... Lachen Persoonlijk zou ik het niet aankunnen om mijn vorige pony terug te zien... Zelfs met foto's heb ik de grootste moeite...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Alieska

Berichten: 610
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Kapellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 18:38

ik zou niet gaan. Ik heb ook erge verhalen over wie er nu op mijn exverzorgpony rijdt("kijk hij kan steigeren op commando=>had een slof aan en trekke aan de slof tot ie niet anders kan dan steigeren, longeren met teugels vastgebonden en dan zegge: nu loop hij wel mooi e) en ik heb ze gezien en ik zeg het je, het doet pijn!
Denk dus aan de goede tijd die je met hem gehad hebt!

we are not retreating, we are advancing in another direction Knipoog

profiel

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 19:17

ik denk wel dat ik zou gaan.
Maar even een vraagje, ben je plots zomaar weggebleven, of heb je die mensen een uitleg gegeven waarom dat je weggaat.

. . .
. . .
. . .

biancaaaa

Berichten: 1589
Geregistreerd: 16-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 20:07

neh ben niet zomaar weggebleven. Eiglijk vanzelf gegaan. Ik moest heel veel werken in de kerstvakantie wisten hun. Daarna nog proberen te bellen maar ging allemaal raar. Nja toen hoorde ik dat ze aan het verhuizen waren. Duz eiglijk beetje stukje bij beetje daar weggegaan. ik denk dat ik maandag toch ff kijkje ga nemen. Kopen is geen optie. Mja mij kennende als hij daar zielig staat, ik heb ook al een keer bijna een oude kreupele haflinger gekocht omdat ik haar zow zielig vond. :s nja ook gewoon om weer al die mensen te zien. Maar goed ben toch best zenuwachtig... Heb nu nummer van die mensen, dus bel ik eerst een keer. maar goed het was echt mun maatje... Duz miss ga ik hem huren ofzo... Pffff ben wel benieuwd.
Ik zal wel is mooie foto van hem erop zetten (zodra ik heb uitgevogelt hoe!)


Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:51

ik denk dan dat ik ook zou gaan.
Eerst eens bellen naar hun, en dan afgaan, misschien begrijpen ze je heel goed, zij hadden het immers toen ook druk met de verhuis (neem ik aan)

. . .
. . .
. . .

biancaaaa

Berichten: 1589
Geregistreerd: 16-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 22:05

Afbeelding


Dit zijn de foto's!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Moonlight20
Berichten: 540
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 16:04

ik zie kruisjes

Onderschrift met foto's vervangen

germie

Berichten: 25919
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 17:12

biancaaaa schreef:
. ik denk dat ik maandag toch ff kijkje ga nemen. Kopen is geen optie.


Ben je nog geweest?

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

biancaaaa

Berichten: 1589
Geregistreerd: 16-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 18:40

nope had gebeld waren vandaag dicht. Nu ga ik donderdag heb ik afgesproken... hm ik zie ook kruisjes :s was er net zo trots op dat ik die foto's er op had gezet...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Glenda, Kaatastrof, Ruai, Vagabondo, vilheide en 131 bezoekers