Ooit.....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Ooit.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 22:28

....komt het allemaal goed Haha!

Vandaag weer les gehad en ze gaat echt hard vooruit! We rijden nu regelmatig en dat werpt zijn vruchten af Lachen

Ze begint steeds meer zelf de ontspanning op te zoeken, en loopt ook veel stabieler. Waar ze eerder alle kanten op zwaaide, loopt ze nu steeds meer in balans OK dan!
Het protest neemt met de week gigantisch af, en is er nu bijna helemaal uit.
Je merkt wel duidelijk dat een uur intensief werken nog te veel voor haar is, na zo'n drie kwartier heeft ze het echt helemaal gehad. Waardoor ze heel erg traag wordt en slecht op m'n been gaat reageren. Maar hier ben ik eigenlijk alleen maar blij mee, want een tijdje terug ging ze alleen maar in staking en deed alle mogelijke moeite om onder het werk uit te komen. Als ze moe werd kreeg je dus een groot gevecht.

We hebben vandaag ook weer een begin gemaakt met het wijken, en nu ze nette galopovergangen kan maken, hebben we een paar keer de overgang galop-stap en andersom gemaakt, wat ze ook super oppakte Lachen

Het grootste probleem ligt nu nog bij mij, doordat ik moeite heb met m'n teugels op maat houden en dus een constante aanleuning te houden. Maar ook dat gaat goedkomen Knipoog

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 22:41

Hoop dat t zo door blijft gaan!
Klop je nog wel even af Knipoog

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 22:42

Goed zo OK dan!
Dus je hebt instructie gevonden (zag je onderschrift)? Ik heb sinds 3 weken weer les en ik merk zo ontzettend veel verbetering! Zonder les kan je eigenlijk weinig beginnen, merk ik nu.

זכור

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 22:56

Ik zal nog even afkloppen Haha!

Ik ben nog steeds op zoek naar instructrice in Rotterdam (hoewel ik kandidaten heb gevonden Knipoog). Maar ik had nu les met Regina in Amersfoort..... Ik ben in het weekend namelijk bij mijn ouders in Amersfoort, en zit doordeweek in Rotterdam en rijd daar een andere pony Lachen

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:53

Lekker gevoel he, als het zo goed gaat!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 14:47

Zeker Zeker na een periode van alleen maar gevechten als ik erop zat....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 18:33

Wat fijn dat het rijden zo lekker gaat nu OK dan! .
Ik heb even in je profiel gekeken, mooie foto's van Regina, zeg!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 19:09

Goed zo Richt OK dan! Fijn om te horen dat het de goede kant op gaat! Het is natuurlijk geen al te gemakkelijk paard maar wat ik toen al een keertje zei tegen je; je hebt onwijs veel geduld met haar, jullie komen er wel

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 19:11

Lekker hè, zo'n gevoel van vooruitgang. Dan weet je weer waar al die moeite voor is.
Houwen zo! OK dan!


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 10:06

gaia"]
Ik heb even in je profiel gekeken, mooie foto's van Regina, zeg!
[/quote]
Dank je!

[quote="napoleon schreef:
Het is natuurlijk geen al te gemakkelijk paard maar wat ik toen al een keertje zei tegen je; je hebt onwijs veel geduld met haar, jullie komen er wel

Ik hoop dat je gelijk hebt Knipoog
Je moest eens weten hoe moeilijk het af en toe is om dat geduld te bewaren (ach, volgens mij weet je dat wel). Gelukkig wordt ik direct afgestraft, als ik dat niet doe Schijnheilig

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Ann, Blacky94, judith_irene, perdjes, shaddy82, Vagabondo en 14 bezoekers