Foto's van muur?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Foto's van muur?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 19:33

Wie kan mij helpen aan een paar duidelijke foto's van (verschillende) muren?

Mijn opa is op de creatieve weg en wil graag een muur voor mij maken, hij heeft net een hek bij mij afgeleverd die echt super mooi is geworden, dus vertrouwen heb ik er wel in! Nu alleen nog wat goede voorbeelden!

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 19:35

Heb je al bij google gekeken en gezocht naar hindernismateriaal? Heb geen foto van 'onze muur'. Onderste gedeelte is ca 40 cm een soort houten omhulsel en daarop blokken die je er los oplegt (net als lego zeg maar, maar ze klikken niet in elkaar en zijn hol van binnen).

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 19:50

ik heb op google gezocht, maar kan slechts 1 goed voorbeeld vinden... heb ook al even op bokt gezocht en ook daar slechts 1 goed voorbeeld.... opzich heb ik hier al best wat aan natuurlijk! en ik kan mijn opa ook wel uitleggen wat ik precies bedoel, maar als hij veel voorbeelden heeft kan ie ook beter bedenken wat hij precies moet maken!

magriet

Berichten: 2808
Geregistreerd: 04-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 20:01

kijk eens bij www.hindernissen.nl ook www.cossee.nl heeft volgens mij plaatjes van muren op hun site staan. Anders moet je even folders aanvragen dan heb je mooie foto's

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 20:47

bedankt voor deze tip! met deze site's kan ik erg veel! staan veel mooie voorbeelden op!

ankyfan
Berichten: 415
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 22:03

moet je in paardenbladen bij de advertenties kijken daar staan wel van die zaken die hindernis matrealen verkoopt ook dus muren je kan ze ook heel makelijk zelfmaken gewoon soort bakken maken en dat rood met witte randjes schilderen