wat gaan jullie allemaal doen met de kerst?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

wat gaan jullie allemaal doen met de kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-01 16:29

al plannen gemaakt?
vind het altijd vervelend je moet bij iedereen langs me oma's enz dat is zo ontiegelijk saai Gaaaap Slapen
heb ik eens een dag vrij kan ik nog niet uit slapen omdat ik langs me oma's moet eenmaal thuis gekomen ben ik ef met me zus mee geweest die is druk aan het verhuizen dus we moesten toch even wat dozen helpen tillen Lips are sealed
maar we gaan vanavond lekker Conmette of schrijf ik het zo verkeerd Verward
en morgen ochtend lekker naar me paardje toe lekker gaan rijden ik hoop toch nog op een witte kerst PlingUIM* PlingUIM* en wat gaan jullie allemaal doen??

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!



Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 16:33

Vanmiddag om 3 uur zijn m'n oma & opa gekomen. En vanavond gaan we lekker gourmetten met z'n allen. En morgen gaan we uit eten en wat we 's middags gaan doen weet ik niet.
Iig vanochtend en morgen ochtend rijden.. dat spreekt voor zich. Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Ann, DDD3, Ginny135, Kimberley_, Kimmej, leintje_, meggiemeg, MizzMontana, Sintara, wendyh en 31 bezoekers