hele belangrijke vragen !

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
myrthe

Berichten: 1353
Geregistreerd: 30-10-01
Woonplaats: ijsselstein

hele belangrijke vragen !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-01 16:35

hoi

ik weet een paar dingen niet dus willen jullie mij helpen please Verdrietig

vraag 1.ik zit op een manege en het bit zit altijd over die riempjes bij de mond ! maar bij een pony moeten die riempjes er voor langs hoezo ??

vraag 2. ik zit al 3 jaar op paardrijden maar ik weet nog steets niet hoe je kan zien hoe presies je zadel er goed op licht kunnen jullie me helpen??

vraag 3. bij bokt als je een berichtje zet dan komt er altijdje naam en kan je ook een plaatje bij je naam ! hoe moet dat ??

ik hoop dat jullie helpen !

groetjes

myrthe

(help a.u.b)

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 16:54

antwoord vraag 1:

-als je een gecombineerde of hoge neusriem hebt (geen ringetje) moet de neusriem onder het bit door
-als je een africhtingsneusriem hebt (wel een ringetje) moet de neusriem over het bit heen (er voor langs dus)
anders moet je maar ff bij Google (www.google) die neusriemen intypen en dan zie je het verschil denk ik wel.

antwoord vraag 2:

-meestal moet de voorkant van je zadel liggen waar de manen ophouden
-soms ligt het zadel dan niet goed, maar het klopt bijna altijd dat je een kleine hand tussen de voorbenen en de singel moet kunnen doen.
- en meestal voel je ook wel waar het zadel moet liggen als je het naar achter schuift. Dan voel je een soort dat het daar niet makkelijk verder naar achter gaat.

antwoord vraag 3:

-weet ik ook niet precies, maar je moet eerst een leuk plaatje op internet zoeken, dan moet je het uploaden, maar de upload is tijdelijk weg, dus ik weet het ook niet hoe je het dan moet doen.

Ik hoop dat je het snapt en veel succes ermee

myrthe

Berichten: 1353
Geregistreerd: 30-10-01
Woonplaats: ijsselstein

dankje maar nu wil ik de 3 vraag nog wel weten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-01 17:06

thx
maar nu wil ik de 3 vraag nog wel weten
dus mensen !
a.u.b

ik zelf
Party!!

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 17:07

Ik heb net ff gekeken op google
en als je "plaatjes" inklikt en daarna 'neusriem' dan krijg je links-boven een plaatje met alle neusriemen.
Als je daar 2 keer op klikt krijg je hem groter en daar kan je ook dat ringetje zien

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 18:50


myrthe

Berichten: 1353
Geregistreerd: 30-10-01
Woonplaats: ijsselstein

ik snap het nog niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-01 20:19

oke maar wat moet je intypen ja je mailadres maar wat daaronder ! please ik wil er zoo graag ! ik zet anders wel een nieuwe die mesnen lezen die wat uitgebrijden uitleg kunnen geven maar alvast bedankt
myrthe

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 21:37

Je moet daarnaast op Browse klikken en dan krijg je je harde schijf te zien, even zoeken naar het plaatje en dan het plaatje aanklikken en op Beam it up scotty drukken ofzoiets. Als het plaatje dat je wilt gebruiken onder je naam niet op je harde schijf staan moet je naar dat plaatje toegaan op internet, rechtermuisknop drukken en kiezen voor Afbeelding opslaan als... of Save picture as...