maar stop ALSJEBLIEFT met zijken over te zwaar! want ik ben zelf ook niet bepaald licht, en het kan zeer kwetsend zijn als er zo over je gewicht gezijkt wordt
ze is gewoon te groot, maar beslist niét te zwaar! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ze is gewoon te groot, maar beslist niét te zwaar!
(ik ben zelf ook stevig.. maar zeker niet te dik)
) enzo.
)
)
sommige kunnen bijna meelopen en dat is dit niet hoor
De pony is ook een mooie pony om te zien. amondi schreef:Ryanne_ schreef:Ik vind dat alle mensen die hier nu zeggen dat je te groot bent gewoon dom! A
Wie ben jij en wat heb jij gedaan om mij dom te mogen noemen????
Verbeter de wereld en begin bij jezelf zou ik zeggen en hou je commentaar gewoon respectvol!
LisaxxRody schreef:Ik vind je ook te groot en te zwaar
je hinderd hem duidelijk !
Citaat:Ik vind dat alle mensen die hier nu zeggen dat je te groot bent gewoon dom!
...
dus trek je maar niks aan van al dat gezeur hier
Citaat:Citaat:Waar moet ik beginnne
Wat dacht je van lekker bij jezelf!?
Citaat:Echt hoe sommige reageren,
Citaat:Verder vind ik het antwoord van spierpijn en beledigde arabier een heel bruikbaar antwoord.
Gewoon uitproberen,ga met behulp van je instructrice een trainingsschema (grote lijnen dan) opstellen van hoe te rijden na een dag mennen en kijk wat goed bevalt.
Citaat:Ik begrijp heel goed dat je zelf niet in wilt zien dat je gewoon te groot en te zwaar bent voor deze pony. Toch vind ik het niet eerlijk tegenover het beestje dat je er op blijft rijden. Ik zie ontzettend veel spanning en dat is niet voor niks. Je zadel is wat te krap voor jou en alsnog is hij veel te groot voor de rug van je paardje. Hiermee kun je permanente schade aanrichten. Ik weet dat je dat niet wilt, dus alsjeblieft.. open je ogen. Kijk bijvoorbeeld eens naar deze foto:
http://i46.photobucket.com/albums/f150/Tyrcanol/mickey/May-28-08006.jpg
Vind je dit er zelf fijn uitzien? Denk je niet dat je je veel prettiger zou voelen op een paard? En het allerbelangrijkste, zou je paardje zich niet prettiger voelen met een passende ruiter en een passend zadeltje? Als je je pony niet weg wilt doen, wat ik me voor kan stellen, zou ik toch lekker een bijrijdstertje zoeken en zelf blijven/gaan mennen.
Om mijn preek even vriendelijk af te sluiten wil ik wel zeggen dat je pony mooie gangen heeft, een aansprekend koppie en dat je ondanks je lengte wel een nette houding hebt.
Succes en denk er alsjeblieft eens over na.

, maar aangezien ik verliefd ben op dat ding 
Saul schreef:Bedankt voor de tips en voor de ook nog aardige reacties.
Voor de mensen die mij een monster vinden, en roepen dat ik super zwaar ben. Even for the record, mijn BMI is gezond!
Ik denk dat de fotos wat vertekenen, door mijn veelste grote WPCS polo, maar aangezien ik verliefd ben op dat ding
Ik vind mezelf niet te zwaar, en mocht dat wel zo zijn, zou mijn pony daar nu wel last van moeten hebben denk ik, aangezien ik hem al zon 5 jaar rijd.
. amondi schreef:Saul schreef:Bedankt voor de tips en voor de ook nog aardige reacties.
Voor de mensen die mij een monster vinden, en roepen dat ik super zwaar ben. Even for the record, mijn BMI is gezond!
Ik denk dat de fotos wat vertekenen, door mijn veelste grote WPCS polo, maar aangezien ik verliefd ben op dat ding
Ik vind mezelf niet te zwaar, en mocht dat wel zo zijn, zou mijn pony daar nu wel last van moeten hebben denk ik, aangezien ik hem al zon 5 jaar rijd.
Saul, 5 jaar geleden was je nog een kind, nu heb je gewoon een volwassen lichaam, waarbij jij een groter zadel nodig hebt en je pony groeit daarin niet mee.
Maar je hebt gelijk hoor, dat gaat mij niks aan en irl zal ik je er nooit op aanspreken. Je doet het veel te leuk. Alleen als jij je afvraagt waarom je pony na een paar maanden rust nu zo vervelend is, dan id dit toch misschien de oplossing.
Als jij die mogelijkheid niet serieus wilt nemen en dit afschuift op een poloshirt, dan houdt het op.

Dus daar hoef je geen commentaar meer over te hebben... En het gaat ook tenslotte over saul en mickey he
debje18 schreef:Ik vind het onzin dat je te zwaar en te lang zou zijn. Voor het plaatje ben je misschien een beetje te lang maar daar is niks mis mee, volgens mij hinder je hem helemaal niet. Ik zie een pony die lekker loopt! Hier en daar een beetje spanning, waar ook niks mis mee is, want je geeft zelf aan dat je in een dipje zit.
)Ik moet ook toegeven dat ik de foto's van het laatste jaar ongeveer, dat ik je dan pas te groot vind worden. Je pony is in die 5 jaar niet meegegroeid. Sta daar wel bij stil. Persoonlijk vind ik je nu te groot voor dit paardje. Leuk dat je hem voor de kar aan het beleren bent, en ik hoop dat je daar nog veel plezier met hem kan beleven.