Draakje...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Draakje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-01 22:31

Tinka had het op haar heupen vanavond...
Eerst in de buitenbak gaan rijden, ze was wel redelijk voorwaarts maat eigenlijk ging het best lekker, totdat mevrouw besloot dat een vogel die wegvloog wel heeeel erg eng was en ze er dus bokkend vandaar ging. Gelukkig houdt "er vandoor gaan" bij Tinka in dat ik haar na een ongeveer een halve bak wel weer stil heb, en dat was nu dus ook het geval, maar ze bleef vanaf dit moment een beetje dribbelig enzo. Ik dus druk bezig met haar bezighouden, besluit er iemand om in dezelfde bak te gaan longeren...jippie! Toen maar besloten om in de binnenbak verder te gaan, ook feest, reden 7 man rond (is voor mijn doen zeer veel), waaronder 1 scheurhaflinger waar Tinka erg van onder de indruk is en een klein meisje zonder zadel. Toen Tinka ook in de binnenbak besloot dat racen leuker was dan werken heb ik maar besloten te stoppen want ik zag de bui al hangen: scheurhaflinger samen met Tinka aan de kletter, meisje zonder zadel naast haar pony....kortom jammer maar helaas.
Toen ik haar afzadelde kwam er nog iemand naar me toe met de opmerking: die van jou is ook niet makkelijk he? dat had ik vanavond al eerder gehoord....ach ja en Tinkers zijn zooooo braaf Extreme duivel (als ze er zin in hebben). Morgen maar weer proberen....

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 02:51

En gisteren sprong ze nog wissels?? Knipoog. Het zal wel aan het weer gelegen hebben ofzo.

Iets later was het wel rustiger, maar toen woei het weer harder. Toen werd het alsnog spannend enzo Lachen.

Waarschijnlijk ben ik je trouwens net misgelopen, ik was na de hoos geloof ik.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-01 14:14

De wissels sprong ze nog hoor! Alleen nu op haar eigen hulpen en niet op die van mij Haha! .
Denk idd dat het aan het weer lag, storm vindt ze nooit fijn. Wij waren er inderdaad net toen iedereen het idee had om naar zijn paard te gaan, was dus erg druk. Ben benieuwd hoe dat vandaag gaat....

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 14:26

he hallo
ik hoor dat meisje nog zo zeggen bij informatie over tinkers staat dat ze heel erg rustig zijn Haha! Haha!
maar ach het is een lekker ondeugend beestje
en met dit weer zijn al die paarden fris
nou groetjes

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-01 14:33

kojack schreef:
ik hoor dat meisje nog zo zeggen bij informatie over tinkers staat dat ze heel erg rustig zijn Haha! Haha!

ja, dat denken idd heel veel mensen: je kan er alles mee, zelfs een klein kind rijdt er mee weg! Ik denk dan toch dat ik geen echte tinker heb. Maar lief is ze wel Lovers , kan er tegenwoordig gelukkig om lachen, nog niet zo lang geleden (he Lovely???) stond ik er jankend naast als ze zo'n bui had.

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 14:48

Klopt, je kunt er nu tenminste om lachen, gelukkig maar.
Tinka houdt wel van een geintje, maar gelukkig doet ze niet echt enge dingen.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 14:57

hahaha het enige 'enge' wat tinka doet is de changementen Party!! Party!! Party!!
groetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 104 bezoekers