worm infectie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

worm infectie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 12:31

ik heb mijn paarden gisteren bloed af laten nemen door de va. er is een worm infectie bij ons op stal. de stal eigenaren, die andalusiers fokken willen er niets aan doen, omdat ze het te duur vinden. mijn paarden lopen met hun paarden dag en nacht in een behoorlijk grote paddock. aangezien ze geen van alle erg dik zijn en sidje zelfs al een maand bijgevoerd word, maar niet dikker wil worden heb ik maar besloten om ze te laten controleren. ik krijg dinsdag de uitslag Scheve mond
wie heeft hier ervaring mee? ik heb namelijk nog nooit een worm infectie gehad bij mijn paarden. hebben jullie misschien tips om ze tegen om de te korten weer snel op pijl te brengen?

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 15:01

Jeetje, het is niet te hopen dat ie dat heeft. Als het wel zo is, heeft een behandeling alleen zin als de hele kudde behandelt wordt. Zo te horen kan dat daar op die stal niet....
Ik hoop echt voor je dat er niets mis is!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 15:02

Ik verplaats het topic even naar Medisch Lachen

Het leven is een gebakje!

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 13:46

Het behandelen van een wormbesmetting doe je door de juiste wormenkuur te geven, afhankelijk van de soort worm waar je paardje mee besmet is. Dat hangt dus af van het onderzoek van de VA.

<3 Trotse eigenaar van Emmylou (Uphill x Krack C) <3
Theeleuter :9k

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 11:25

ja ik weet het. ik zou mijn paarden ook opstal halen als ze het blijken te hebben en dan aan het einde van het weide seisoen maar weer testen, omdat ik niret weet of hun paarden worm vrij zijn.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: germie, joosje1193, Lizz, Lui_, pippie123 en 35 bezoekers