Cambridge Cole, Hoogheid, Indiaan, Darwin, Volckmar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Cambridge Cole, Hoogheid, Indiaan, Darwin, Volckmar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-01 00:22

Omdat ik zo vreselijk benieuwd ben naar mijn aanstaande veulen... Nou ja, the babe van Jurres... Lovers en ik niet alle hengsten in Jurres en Paddox' stamboom ken.... Wie heeft er foto's van hen of links naar sites??? Ik wil erg graag goede foto's van Cambridge Cole, want ik heb niet zo veel mooie... en volgens mij heeft Jur veel van haar pappie weg, ook al zou je dat zo niet zeggen.
Verder ben ik erg benieuwd naar Hoogheid en Indiaan, tuigpaarden uit Jurga's lijn. Van hen heb ik helemaal nog nooit foto's gezien. Boos!
Uit Paddox zijn lijn heb ik wel een foto gezien van Darwin, maar ik wil graag actiefoto's!!! Ik wil kunnen kwijlen!!! Kwijl Verder wil ik graag Volckmar zien.... Abgar ken ik wel.
Ik wil kleur voorspellen haha van mijn 'kindje' Cool . Niet dat ik zo hoogbegaafd ben haha.... (Natuurlijk Iloon) Schijnheilig
Maar ik wil zien zien zien!!! Allemaal foto's met hoog kwijlgehalte please Knipoog , hoop dat jullie me kunnen helpen!

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 12:18


Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 12:54

Afbeelding

Bron: www.gelderlanderhorse.nl

Dit is waarschijnlijk nog een van de laatst levende zonen van Hoogheid. Deze hengst hebben we dit jaar preferent verklaard op zijn nakomelingen. Deze hengst dekt nog steeds en is nu zo'n 26 jaar. Hij is de vader van de hengsten Allegro en Walser en is de grootvader van Fortissimo.


Cambridge Cole is een hackney.

Afbeelding

Bron:http://home.planet.nl/~papie000/papie000
Laatst bijgewerkt door Yootha op 25-12-01 13:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 12:55

De bovenste hengst heet trouwens Rentmeester.
Laatst bijgewerkt door Yootha op 25-12-01 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 13:47

verwijderd.... was perongeluk 2 x gepost.
Laatst bijgewerkt door Jan_324 op 25-12-01 13:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 13:48

Cambridge Cole is hackney en is een van de meest invloedrijke hackney hengsten uit de TP fokkerij. Jurga lijkt wel wat op haar paps ja. Iig niet op Hoogheid en Indiaan, die zijn wat meer richting de gelderse richting gefokt, Hoogheid is dan ook Gelders Tuigpaard.



darwin

Afbeelding



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Fokt superkarakters.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-01 22:40

Hey allemaal, erg bedankt voor de foto's tot nu toe! Wow, wat is Indiaan mooi en Hoogheid niet minder! Ik weet wel wat van Cambridge Cole hoor Steef Knipoog , maar wil graag veel en veel meer *hebberig figuurtje*...
Hoop dat jullie nog meer info en foto's hebben. Cool

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-01 23:16

Ik heb even op die site zitten neuzen, van gelderlanderhorse.nl, echt geweldig!!!!! Haha! Ik heb daar echt een hele zooi foto's gezien van allemaal verre familieleden van Jurres!!! Pling Heel erg gaaf, ik ga er snel weer een keertje heen om Jurres stamboom nog verder uit te pluizen. Haha! Haha! Haha!
Maar nu nog meer meer meer links en foto's en info!!!! Party!!