pijnlijke hoeven?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Durante

Berichten: 3251
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Groningen

pijnlijke hoeven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 10:47

De hoefsmit is van de week geweest,en heeft m'n haf bekapt.De volgende dag wou ik ff 'n stukje lopen met d'r,eerst ging 't wel goed,maar op den duur bleek ze 'n beetje kreupel te lopen(alleen d'r linkervoorbeen)niet aldoor achterelkaar,heel af en toe ff,ik heb d'r de dag erna maar ff met rust gelaten,en gisteren was ik weer 'n stukkie aan t lopen,struikelde ze weer 'n paar keer...maar ik kan ook niks aan d'r hoef zien,er zat geen steentje in ofzo,en dr been is niet dik,niet warm,en op stal heeft ze ook nergens geen last van,en ze staat dr ook gewoon op...


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:50

Kan best een beetje gevoellig zijn, vooral als ie net bekapt is en hij moet dan een stuk over de harde weg...... volgende keer gewoon in het zachte blijven een dag of 2 Haha!


Leo

Berichten: 50036
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:52

Heeft Leo ook gehad, na het bekappen Scheve mond
De smid had dus net iets te kort bekapt dan goed voor haar was, en ze heeft 2 dagen gekreupeld...
Denk maar eens in hoe het is als je zelf je nagels te kort afknipt Nagelbijten / Gniffelen

Ik denk dat dat het is, maar weet niet zeker

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Durante

Berichten: 3251
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 10:53

ow,ik had dit beter bij medisch kunnen plaatsten,kan iemand dit voor me doen misschien?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 22 bezoekers