Hoe maak je zin?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Hoe maak je zin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 10:14

Ik heb vandaag een soort vrijgezellenfeest van de broer van m'n vriend maar ik heb er dus echt helemaal geen zin in Boos! Boos! Het is een gezamenlijk vrijgezellenfeest dus niet mannen en vrouwen apart.
We gaan om een uur of 1 weg, en dan eerst naar 1 of ander cafe toe in Zwolle, en dan uit eten in een Japans restaurant, en dan 's avonds naar 1 of ander Harley Davidson cafe weer in een ander plaatsje *zucht* Het probleem is dat ik het de laatste tijd niet zoveel aan vind om uit te gaan enzo, na een uurtje ben ik het alweer zat en ben ik moe. Ik ben laatst geopereerd volgens mij ligt het daaraan (narcose). En nu moet ik gewoon de hele dag op pad Huilen Huilen Huilen We kunnen vanavond ook niet bepalen wanneer we naar huis willen, want we gaan niet naar huis, want we blijven daar slapen Boos! en dan zijn we dus weer afhankelijk van de mensen die de hele nacht wel door kunnen gaan Huilen En 's ochtends ben ik standaard 7 uur wakker, en de rest ligt dan zeker tot 3 uur 's middags op bed, ik heb er echt flink de balen in.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!



CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:22

vaak als je ergens tegenop kijkt,dan valt t vaak reuze mee!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 10:26

Tja en ze betalen nog eens alles voor ons, dus ik moet maar eens proberen zin te maken.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:29

mmmm... Japans eten... (dan zou ik de rest voor lief nemen Haha!)

Ariadne

Berichten: 119
Geregistreerd: 07-04-04
Woonplaats: Op een mooie houten stoel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:35

Kan je niet stiekem wegglippen? Haha!

Party!! De lucht is groen het gras is blauw, ik ben niet stoned, wat zeik je nou? Party!!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 12:49

ArwenLune schreef:
mmmm... Japans eten... (dan zou ik de rest voor lief nemen Haha!)


mmm ja daar had ik even overheen gelezen
mmm japans , daar ben ik dol op!!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Arlette1991, ComscoreBot, LisaVH96, Room_Soesje en 119 bezoekers