Attack of de kleuters!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Attack of de kleuters!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 00:06

Gister is er een grote groep kleuters van de lokale OBS wezen kijken bij onze lammetjes. Paps en mams vonden het enig, de kleuters gelukkig ook. We kregen vanmiddag een stapel ingebonden tekeningen: zo schattig! *LOL*

Alleen nu reed ik vanmiddag nietsvermoedend een blokje om met hunky Hercules, onze ruin. Hij heeft een fout zelfbeeld. Type: ik zie eruit als een paard van bijna 1.70m met een enorm hoofd, maar ik voel me een schoothondje.

Toen we langs het schoolplein van de OBS reden, kwam er ineens een enorme horde kleuters achter ons aanrennen: ze hadden Herc gister geaaid en nu was hij dus hun vriendje. Aha. Herc vond het stelletje skatende, voetballende en in schrikbarend felle kleuren gehulde enge schreeuwkinderen maar niets en wilde er even lekker tussenuit knijpen. De kleuters luisterden echter totaal niet toen ik hen vriendelijk verzocht terug te keren naar het schoolplein. Nee dus, want Herc was hun vriend. Punt. Toen Herc een krappe kilometer later nog steeds een horde kids achter zijn kont had en een aantal andere pony`s zag, vond hij het leuk geweest (slecht voor je imago, die kids). Dus begon hij maar even imposant te steigeren (dat mag je niet goedkeuren, maar eerlijk gezegd snapte ik hem wel. Bovendien steigert hij alleen op de meest oenige momenten, zoals dit). Hehe, de kids snapten eindelijk dat het toch weer tijd was om op huis aan te gaan. OK dan!

Scary, zo`n kleuterattack!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 03:55

Hihi, je moet hem nu dus kleuterproof maken..

En ik had je kunnen vertellen dat ze niet zouden luisteren. Daar zijn het een horde kleuters voor. Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:13

ah gut arm paard Haha! misschien als mams er nu bij was geweest

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:16

als er 1 kleuter over de dam is... nou buiten het hek is... volgen er meerdere is het toch???
ik zie het wel voor me.. geinig

Saera

Berichten: 178
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Zuidholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:43

lache Haha!