Verslag tentenkamp en meer nieuws

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Verslag tentenkamp en meer nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 12:48

Gister ging ik vanuit limburg naar Rotterdam voor het tentenkamp. Ik wilde graag de aanbiedingsdekjes en kijken voor wat kleine spulletjes.. Daar aangekomen stond ik binnen 5min al met een supermooie wollen zweetdeken met hals in m'n hand Lovers .. Overal hield ik hem angstvallig vast. Toen op zoek naar de dekjes.. hadden ze ze alleen nog maar in VZH, ik gevraagd. Zegt die vent..ja dan zijn ze op.. Maar ik moet drs, vzh past gewoon niet dus ik heb ze laten liggen. Ze waren ook niet echt van superkwaliteit, heel dun..
De dekjes van anky waren ook in de aanbieding, 2 voor 89,95. maar de tukoise was er niet meer naast de nieuwe grijze kleur wist ik niet welke ik dan moest nemen dus die heb ik ook maar laten liggen (wel 3 keer achterom gekeken Bloos ).. Ik kwam ook voor de dressuurblouses, en daar lag er precies nog 1 in mijn maat , het is geen superkwaliteit, niet dik ofzo, maar ach voor die ene keer dat ik hem gebruik..
Uiteindelijk toch nog even spieken bij de lederen rijlaarzen, m'n oude ben ik uitgegroeit.. Ik werd erg goed geholpen en heb het een en ander aan maten gepast. Uiteindelijk een laars gevonden die qua voetmaat 1 maat groter is dan ik nu heb en die zat gewoon goed OK dan! .. De kuitmaat moest links 1/2 maat aangepast worden maar dit was geen probleem.. Maarja, die laarzen zijn niet goedkoop en ik heb ineens allemaal onverziende uitgaven, dus even apart laten zetten en nog een rondje lopen, even bij de jassen etc kijken. Ineens vraagt m'n vriend "hoeveel geld kan je uitgeven".. dus ik zo van ja, niet veel eigenlijk.. Zegt ie wat heb je liever, die laarzen of die zweetdeken.. Ja die laarzen natuurlijk, die heb ik ook nodig voor m'n opleiding. Zegt ie "Dan krijg je die van mij" Bloos! .. Wiiieeuuuwww ik ben helemaal blij! Ik heb gewoon nieuwe laarzen gekregen... Ik krijg ze vrijdag pas, omdat ze nog vermaakt moesten worden maar ik kan nu al niet wachten.. Ik heb nieuwe laarzen. Ik heb m'n vriend gister even helemaal plat geknuffeld!! De schat Ach gut ..

Gister ook wezen kijken bij een shetlander, een zweetvosje, 3,5 jaar oud. Hij zou als gezeldschap komen te staan bij m'n andere shetlander.. Opzich een hele leuke pony, leuk koppie, beetje stevig en wat groter, dus een ideaal maatje.. Hij was alleen wat happerig.. Nog even goed over nadenken

Vandaag werd ik gebeld door de mensen van de schimmel. Het paard dat ik zou mogen lenen voor m'n opleiding.. Het gaat niet door Scheve mond .. Hun dochter en haar vriend zijn uit elkaar en ze wil toch weer gaan rijden...
Nu moet ik iets anders vinden....

Inguhh

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 13:01

Echt super lief van je vriend dat hij je gewoon die laarzen geeft. (die zijn volgens mij niet echt goedkoop....)

maar wel jammer dat die schimmel voor je opleiding niet dor gaat. Ik hoop voor je dat je nog iets anders vind...

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 13:26

Bij ons bij de Ruitershop zijn 2 dekjes voor 85 euro Tong uitsteken
Toch net iets goedkoper Lachen

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 13:51

Wat gaaf dat je die rijlaarzen hebt gekregen , echt super OK dan!

Ik ben ook gisteravond even naar het tentenkamp geweest. Ik kreeg uitdrukkelijk te horen dat ik geen shabracken mocht kopen Clown was ik daar zag ik eerst een heel mooi anky pad (mystic green) en daarna nog een supermooi mosgroen 'gewoon' shabrack, echt allebei om te Kwijl , maar met pijn in mn hart heb ik ze (na er een half uur mee in mn mandje te hebben gelopen) weer weggelegd Schijnheilig Ik heb ze echt absoluut niet nodig en aangezien ik ook nog een mooie bodywarmer wil en een nieuwe rijbroek kan ik mn geld maar beter daaraan besteden, wat klink ik wijs he Bloos kon alleen niet echt daarvoor slagen maar het was ook iedere keer wachten eerdat je een rijbroek kon passen en daar had ik geen zin in dus dat komt de volgende keer wel Knipoog

Ik heb wel een nieuw weidehalster voor Staar meegenomen (9,95 incl. vliegennetje) en nieuwe beugelblokjes, dus uiteindelijk niet teveel geld uitgegeven Haha!

Jammer trouwens van je schoolpaard. Ach gut Ik hoop voor je dat je weer een nieuw paard kunt vinden

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 14:40

Zo hé doe mij ook zo'n vriend Haha! Jammer dat je nu op zoek moet naar een ander paard voor je opleiding.

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 15:42

hey das mazzel zeg! Ben gisteren ook geweest, ging voor stalschoenen, maar die dingen zagen er echt niet uit dus die heb ik laten staan...Was ook van plan om wat dekjes in te slaan, maar idd hele goedkope en alleen maar vzh die ik dus niet nodig heb. Heb uiteindelijk maar een duurder exemplaar dekje gekocht. Verder een goedkoop weidehalstr voor 5 euro, en lick-it, een dressuurblousje van happy valley, 2 paar sokken en een singel...Valt mee toch?

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 19:47

Valt inderdaad mee lonnie..

Die laarzen waren niet echt goedkoop.. Ik pas niet in de standaardmaat dus daar zit het probleem.. Gelukkig heb ik een heeellleee lieve vriend Lovers ..


Ik ga volgende week zaterdag naar een ander paard kijken.. Ben blij dat ik een ander paard heb gevonden, deze klinkt erg leuk!!!! En op de foto zag hij er ook leuk uit... ben heel erg benieuwd!
Vandaag hebben we de stallen afgemaakt, dus ik heb eindelijk plek voor een 2e paard...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 22:06

Kan ik je vriend niet even lenen Schijnheilig

De shetlander..... tja, als je er al over twijfelt zou ik het niet doen Er lopen genoeg anderen rond.

Hopelijk is het paard waar je volgende week bij gaat kijken wat, houd je ons op de hoogte?

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 23:13

Vriendjes zijn gewoon TE lief...

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 23:49

ik heb helemaal geen bokkers gezien op tentenkamp vandaag...

Ik ben goedkoop geweest Haha! Een nieuw dekje en 2 t-shirts, ze hebben trouwens bij 1 shirt het veiligheidslabel er in laten zitten

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 00:02

Mijn man was ontzettend lief vanavond toen hij thuis kwam van werk.. hij gaf mij zomar Geld, geld! 100,- voor tentenkamp!!! Hij had de krantje gezien en wist dat ik erheen gingen. Lovers

Nou, het was mij aardig gelukt om vanavond met tassen vol.. in te slaan bij Hypodrama *hi hihi*
Mijn man keek zijn ogen uit toen ik thuis kwam, hij kon niet geloven dat ik zoveel had gekocht voor 100,- euro (kuch, kuch.., het werd uiteindelijk iets meer dan 100,- ..) Schijnheilig Tong uitsteken

Voor 100,- euro's :

zomer staldeken;
mooi parse looney tunes sjabrak met bugs bunney + Gracy's naam Haha! geborduurd;
Nog een zachte sjabrak;
nieuwe hoofdstel (zwart met brede neusband);
bodywarmer (blauwe);
bodywarmer (country wear);
wedstrijd jas voor springen

Dan extra's eurotjes:
spuitje ontwormingsmiddel
+
spuitje vitaminen stoot.

Ach lieve mannen... *zwijmel* Lovers Bloos Party!!