De K*tste dag van mn leven. Vaarwel Vicky

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

De K*tste dag van mn leven. Vaarwel Vicky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 21:40

Vandaag zou de dierenarts langskomen. Vicky had namelijk rare wondjes op de singelplek en ik dacht dat het schimmel was ofzo. Was dus ook zo en kreeg Imaverol van de dierenarts om haar mee te behandelen. Omdat ze daarna nog nat was besloot ik om niet te gaan rijden maar lekker te gaan wandelen. Ik rijd altijd in de wijk met haar en dat vind ze erg leuk.
Ik deed wel een hoofdstel om, had namelijk een hele mooie gekregen van een vriendin van me en die stond r geweldig. Ik wandelde met Vicky naar mn huis en liet aan mn vader zien dat het hoofdstel zo mooi was. Die was het met me eens en ik liep vrolijk naar de stal terug.
Ik was me net aan het bedenken dat ik zo blij met Vicky was en zo dankbaar dat ik haar had gekregen( ik kreeg haar 5mndn trug van mn stage) En vooral ook dat ik zoveel had bereikt met haar. Ze deed alijd goed haar best en werkte graag voor me. Het heeft lang geduurd voor ik haar mooie hartje kon winnen maar t was de moeite waard.
Ineens schrok ze ergens van en trok ze zich los. Ze rende over t fietspad richting stal. Dwars door de woonwijk rende ze en ik riep haar nog maar ze reageerde niet. Toen ze langs een grasveld kwam hoopte ik dat ze zou stoppen en zou gaan grazen maar dat deed ze niet. Ze draafde parmantig door alsof ze op een of andere show was.
Ik besefte dat ze gewoon naar huis ging maar dan moest ze wel een hele drukke weg oversteken. Ik rende de longen uit mn lijf en riep om hulp maar niemand deed wat, terwijl ze minstens 30 mensen is gepasseerd. Toen hoorde ik een auto remmen en 2 min later stond ik naast mn paardje. Ze was aangereden en lag te flippen op de grond. Ze kalmeerde gelukkig snel toen ik bij haar was. Haar benen lagen in een rare bocht en ik besefte dat ik haar zou laten inslapen als ze gebroken waren. Ineens zag ik dat er ook bloed uit haar mond en achterste kwam.
Er stonden veel mensen omheen en er was al 112 gebeld. Een dierenarts was onderweg maar dat had al geen zin meer.
Ik heb naast haar gelegen en wel meer dan 1000x gezegd hoeveel ik van haar hou en dat ik niet zonder haar kan. Toen raakte ze in shock en nog geen minuut later overleed ze terplekke.
Ik had het gevoel of ik er nog maar even had gezeten maar later bleek dat er al een uur was verstreken sinds ze dood ging. De brandweer kwam en die bracht haar naar haar stal, nog geen 50m verderop. Daar heb ik definief afscheid genomen van het mooiste en liefste paard ooit.
Ik weet niet in hoeverre jullie in de paardenhemel geloven maar ik doet het dus wel. Want waarom zou je zoiets moois maken het daarna weggooien?
Dus ik houd mezelf voor dat mn vorige verzorgpony Polly( die is een jaar geleden een koliek overleden) Vicky heeft opgewacht en heeft gezegd, heey jij komt ook bij Iris vandaan. Heb jij het ook zo ontzettend naar je zin gehad met haar?
Is misschien een stomme gedachte maar t is wel t enige waar ik nu aan probeer te denken. Ben wel blij dat ze zo snel is overleden, hoorde van de politie dat het nog uren kon duren voor er een dierenarts was en dan had ze lang moeten wachten met veel pijn voor ze eindelijk verlost kon worden.
Ik wou dat ik op haar had gezeten, dan was ik nu ook dood geweest, is misschien een hele stomme gedachte maar zo voel ik me echt.
VICKY JE BEN MN MEISJE, DAT ZAL JE ALTIJD BLIJVEN, IK VERGEET JE NIET, ZAL ALTIJD VAN JE HOUDEN, VOOR EEUWIG EN EEUWIG.
JE BEN MIJN MOOISTE CADEAU OOIT!

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 21:43

Jeetje... Scheve mond Ben helemaal stil van je verhaal geworden...
Het lijkt me vreselijk om zoiets mee te maken... Ik wil je heel veel sterkte toewensen... Ach gut

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 21:44

ach meid Ach gut wat erg voor je...
krijg tranen in mn ogen Verdrietig

ik begrijp dat niets je kan troosten maar denk maar aan de liefde die ze zal krijgen in de paardenhemel Lovers

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 21:44

Wat afschuwelijk... ik weet niet zo goed wat te zeggen... heel veel sterkte...

narretje
Berichten: 334
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 21:44

Jeetje meisje heb er gewoon geen woorden voor. Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van hetgeen wat je het liefst was..........

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 21:46

Stil....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 21:49

Tjee, wat erg Scheve mond
Ben er stil van Verdrietig

juval

Berichten: 13200
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 21:52

wat vreselijk!! dat is echt de ergste nachtmerrie die je kan overkomen. Heel veel sterkte. liefs.

MarjoEisla

Berichten: 1699
Geregistreerd: 12-04-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 21:54

Ag jeetje, ik zit hier met tranen in mijn ogen.. Veel sterkte met je verlies..

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 21:58

Wat ontzettend erg!! Ik word er helemaal stil van... Verdrietig Heel veel sterkte met zo'n gigantisch verlies Ach gut

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 22:00

................. Huilen

nokemi
Berichten: 1881
Geregistreerd: 03-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 22:02

heel veel kracht en sterkte gewenst.
en ik denk ook dat ze in de paarden hemel is.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 22:02

Jeetje, wat vreselijk......

Hier zijn geen woorden voor

Heel veel sterkte de komende tijd.....

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 22:14

Brrr, ik krijg kippenvel van je verhaal Scheve mond Heel veel stertke!

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 22:17

Verschrikkelijk, krijg hier ook tranen in me ogen van Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 22:19

Slik..
een echte nachtmerrie Verdrietig
Heel veel sterkte

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 22:20

*denkt meteen terug aan de keer dat Raak ervandoor ging over de weg* Nog nooit, maar dan ook nooit heb ik me zo machteloos gevoeld.

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen behalve dat ik begrijp hoe je je voelt. HEel erg veel sterkte. En die paardenhemel? Reken er maar op dat die er is.

SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 22:21

dit is wel heel erg...heel erg veel sterkte

judith20
Berichten: 8
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 22:24

hoi iris
weet nog steeds niet wat ik moet zeggen, maar ze heeft vast een heel fijn leven gehad op de ranch en bij jou!!!!
sterkte

Inguhh

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 22:25

jee vreselijk, heel veel sterkte....

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 22:29

Bah dit is wel een hele afschuwelijke manier! Jeetje zeg...ook ik ben er helemaal stil van!

Sterkte!

tukker
Berichten: 158
Geregistreerd: 27-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 22:38

wat is erg voor je. Ik denk ook dat ze nu in de paardehemel is en dat ze heel vaak aan je dnekt en vanaf boven je in de gaten zou houden. Heel veel sterkte.

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 22:41

Allemaal heel erg bedankt voor de lieve reactie's het wil allemaal nog niet tot me doordringen, denk dat ik het pas echt ga beseffen als ik zometeen ineens in een lege stal sta.

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 22:46

Wat een nachtmerrie.. Huilen Heel erg veel sterkte Ach gut


DE REGENBOOG BRUG Precies aan de andere kant van de hemel is een plaats, en die heet Regenboog Brug. Als een dier waar je heel veel van houdt doodgaat, dan gaat het naar de Regenboog Brug. Daar zijn grasvelden en heuvels voor onze geliefde vriendjes, waar ze kunnen rennen en met elkaar kunnen spelen. Er is genoeg te eten, water en zonneschijn en ze voelen zich daar warm en prettig. Alle dieren die ziek of oud waren worden daar weer beter, alle dieren die gewond waren, of verminkt, krijgen weer een sterk gezond lichaam, precies zoals wij ze herinneren in onze dromen, of in de dagen die voorbij gaan... De dieren zijn gelukkig en tevreden, er is alleen een klein dingetje: ze vinden het jammer dat ze hun baasje of bazinnetje achter hebben moeten laten. Ze rennen en spelen met elkaar, maar dan komt de dag dat er eentje plotseling stopt met spelen en in de verte tuurt. Zijn ogen beginnen te stralen, hij begint te trillen van opwinding. Plotseling breekt hij uit de groep en vliegt over het gras, sneller en sneller. Hij heeft jou gezien, en als jij en je lieveling bij elkaar komen pakken jullie elkaar beet, en zijn voor altijd bij elkaar. Het dier kust je gezicht, jouw handen strelen het kopje weer, en je kijkt weer in die lieve ogen, die je zo lang niet gezien hebt, maar die altijd in je hart zijn gebleven. En dan gaan jullie samen over de REGENBOOG BRUG. |

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 22:47

Wat een vreselijk ongeluk. Scheve mond
Ben er helemaal stil van... Scheve mond