Zo blij, kat na bijna 4 weken weer terug.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Zo blij, kat na bijna 4 weken weer terug.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 22:02

Ik ben zo ontzettend blij .

Onze kat was 4 weken geleden niet meer teruggekomen nadat ze 's avonds naar buiten was gegaan.
Gezocht en div. asiels en stichtings gebeld maar niks gevonden.
Ik was al bang dat ze overleden was. Zeker nadat ik gisteravond hoorde dat de kat van mijn broer aangereden was en het niet had overleefd (kat verzorgde ik altijd als hun op vakantie waren Huilen )

Ik zit tijdelijk bij mijn ouders en ik was al bang dat ze naar het oude huis was gelopen. Wel had ik de nieuwe bewoners van het huis ingelicht en die zouden me bellen als ze haar zouden zien.

Nadat we net weer op zoek naar haar waren geweest en haar niet konden vinden gingen we toch maar naar huis (van mijn ouders). Ik liep achterom en hoorde keihard een kat janken. Dacht dat het de andere kat was en vond dat hij zich flink aanstelde. Later weer een keiharde jank en daar stond ze broodmager (ze was nogal zwaar). Ze ging gelijk naar binnen. Ik heb wel drie keer aan mijn vriend gevraagd of ze het wel was kon/kan het gewoon niet geloven.

Ik ben zoooooooooooo blij mijn kleine meisje is weer thuis Lovers

melissa7
Berichten: 1249
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 22:45

even een vraagje was ze al geholpen anders kun je er zeker van zijn dat ze zwanger is.

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 22:55

aaaah Dikkie Dik is terug Lovers

Misschien heeft ze zelf wel een afvalmarathon gehouden die 4 weken Schijnheilig
Ben blij voor je dat ze weer terug is, had echt niet verwacht dat ze nog terug zou komen. Geef haar maar een dikke knuffel Ach gut

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 23:10

Gelukkig zeg!

Mijn ouders hebben twee katten, waarvan eentje ook heel vaak gewoon een paar weken van huis is.
Zo langzamerhand begint het te wennen, maar je weet maar nooit... Straks is dat beest platgereden ofzo.

Op zijn langst is ie ruim zes weken weg geweest! Daarna blijft ze heel lang binnen. Uit haar zelf.

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 23:14

Wauw, dan sta je wel even te kijken Lachen !
Wij waren van de zomer één van onze katten 1 nacht kwijt, dat was al stressen want ze zijn er áltijd Haha!... de volgende ochtend lag ie voor de schuifpui te wachten tot ie naar binnen mocht... Knipoog

Fijn dat je d'r weer terug hebt !

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 23:57

Jeetje,wat fijn dat ze terug is!
Wat akelig lijkt me dat,een kat die zolang wegblijft...Onze kwam vroeger gelukkig niet verder dan de tuin..

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 09:26

zo, jij zult echt blij zijn! kan ik me helemaal voorstellen!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:17

oh wat super dat ze weer terug is.. Ik heb ook wel eens zo lang in spanning gezeten maar dat had idd een minder goede afloop.
Geef haar maar een dikke knuf ! En veel eten hihi

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:22

heel vaak is het niet echt vrijwillig dat katten zó lang wegblijven, maar zijn ze bv. ergens (per ongeluk) opgesloten geraakt of zo. verwen poessiepoes maar extra Haha! !

FemJarig

Berichten: 12509
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:30

jij hebt meer geluk dan ik!!

mijn kat is nu al heel lang weg (9 maanden ofzo..??:?) ik ben heel blij voor jou.. ik weet hoe het is als je niet weet wat er mat je kat is gebeurd!!

ik weet ook nogsteeds niet wat er met mijn kleine meid is gebeurd, dat maakt het alleen maar moeilijker..

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 13:28

Ze is geholpen en dat is maar goed ook want er lopen veel katers hier.

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 13:29

Femke_L schreef:
jij hebt meer geluk dan ik!!

mijn kat is nu al heel lang weg (9 maanden ofzo..??:?) ik ben heel blij voor jou.. ik weet hoe het is als je niet weet wat er mat je kat is gebeurd!!

ik weet ook nogsteeds niet wat er met mijn kleine meid is gebeurd, dat maakt het alleen maar moeilijker..



9 maanden is wel erg lang Ach gut

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 13:41

Echt super Son dat ze weer terug is! Lachen
Ik hoop dat ze nu voortaan gewoon 'thuis' blijft!