Hedio en Emi @ Work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Hedio en Emi @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 18:56

HoiHoi,

Voor t eerst in 'at work' foto's van mij en mijn spaanse super ventjuh tijdens een dressuurtraining voor de wedstrijd voor zondag 18 april, die overigens nou is gecanceld, omdat me ventjuh vandaag opeens super kreupel liep Verdrietig
Maar goed, veel kijkplezier en al t commentaar is welkom

En wat loopt hij ook weer super, zeg
Afbeelding

Even lkkr aan t stappen..
Afbeelding

Een gevechtje met Hedio Tong uitsteken
Afbeelding

Poseren voor de foto dan maar
Afbeelding

En meteen maar even van hand veranderen...
Afbeelding

Lkkr aan t draven...
Afbeelding

The same
Afbeelding

Close-up van Hedio's mooie hoofdje... *LOL*
Afbeelding

Een galopje
Afbeelding

Volte in galop...
Afbeelding

Van onderen!!!! *LOL*
Afbeelding

En t is niet voor niks zo'n super dressuurpaard...een passage om mee af te sluiten *LOL*
Afbeelding


Naadjuh4Live

Berichten: 421
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 18:58

leuk hoor,je zit soms no wel wat voorover maar verder leuk hoor!!!

Muh pro is vernieuwd (ben nog wel bezig)


Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 18:59

Jah idd, he.
Me instructrice hamert daar ook zo op, maar sinds ik achterover ben geklapt met Hedio is mijn rug ook niet meer zo best als die was geweest, maar ik kan t wel beter dan dit, hahaha.

PartoutZ

Berichten: 5409
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Puttershoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 19:37

haiiiiiii Haha! haha ik las dat het niej doorgaat zondag jmmr... maar jah mn scooter doet het weer Haha! wel leuke foto's!! idd te ver naar voren... maar dat komt vast ook wel weer goed!!! heb nou al weer een week stage gelopen en die Fernando is egt gaafff!!!!! Als je der nou nog eentje bij mag moet je die nemen Knipoog kom ik hem wel verzorgen en rijden voor je Tong uitsteken hahah

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 20:40

Supergaaf paard

Alleen lijkt het op sommige foto's dat je zadel iets te ver naar voren ligt, of ligt dat aan mij?

Jammer dat je wedstrijd niet doorgaat, maar gelukkig komen er vast nog wel een boel in de toekomst

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 09:06

Liesjuh, ik weet nog niet helemaal zeker of het nou wel of niet doorgaat zondag, maar reken er eigenlijk maar op dat het niet doorgaat. Ik ga het vandaag ook even met Jaceline overleggen, maar zelf wil ik het liefste dat Hedio er eerst weer helemaal bovenop komt. Ik kijk even hoe het gaat en wanneer het kan, kom ik zo snel mogelijk met Hedio jullie kant op. Ben ook wel benieuwd naar Fernando en dan maar smeken bij mijn ouders, he...hahaha.
Ennuh...wanneer kom je nou naar stal, hahaha...

Sily, dank je wel.
Het zadel ligt gewoon op de goede plek. Waarschijnlijk komt het omdat er een zadelvormig (ben er ook niet zo'n voorstander van) zwart shabrak onder ligt.

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:24

Leuk beest zeg! Ziet er goed uit.. 2 dingetjes waar je op kan letten je tenen naar binnen en niet te veel naar voren zitten!

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:58

Hoofdstel staat heel erg mooi . Ziet er netjes uit hoor!

Ik mis je zo... ;(

Dag lief vriendinnetje, dag grote zus, dag engel!

Zwanger! Wat een prachtig lichtpuntje, ik zie het graag als een lijntje met boven :). Het moest zo zijn!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 11:00

Wat een knappe Spanjaard Lovers
Je zit idd wat veel naar voren, maar als je erop let, moet ik het niet meer zeggen Tong uitsteken

Spijtig dat hij mank staat ...

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 13:51

Ik vind het een mooi paard, maar wat ik zo op de foto's zie, vind ik wat minder...
Ik vind het plaatje heel erg gespannen, echt geen greintje ontspanning van het paard en van jou uit. Ben ik nou de enige die dat zo ziet??? Tuurlijk, het zijn maar foto's, maar toch... Probeer je houding wat te ontspannen, schouders en benen ontspannen, kan al een stuk schelen!

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 13:56

leuk paard hoor,
(ik hoef denk ik niet meer te zeggen dat je je schouders naar achter moet houden Lachen )

en ik weet niet of het zo lijkt op de foto's, maar het lijkt zo dat jij je sporen constant in je paard hebt, lijkt niet zo fijn voor hem, is het wel het geval, moet jij je tenen meer naar binnen draaien.

De vogeltjes doen het......... de bijtjes doen het...... zullen wij het ook doen?!
nee joh gekkie, wij kunnen toch niet vliegen!! Bloos

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 14:34

ik vind dat het uitzien dat je paardje niet echt veel plezier in zijn werk heeft,of kijkt hij altijd zo chagerijnig?het ziet er niet echt ontspannen uit bedoel ik.

wel een mooi paardje!

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 15:29

*Tequila* schreef:
Ik vind het een mooi paard, maar wat ik zo op de foto's zie, vind ik wat minder...
Ik vind het plaatje heel erg gespannen, echt geen greintje ontspanning van het paard en van jou uit. Ben ik nou de enige die dat zo ziet??? Tuurlijk, het zijn maar foto's, maar toch... Probeer je houding wat te ontspannen, schouders en benen ontspannen, kan al een stuk schelen!



en ik ben wlijk dan ook iemand die het wel ziet, want ik ben t hier volledig mee eens...

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 16:08

Je mag je armen wel wat meer ontspannen en rechterop gaan zitten.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

tinkaforever
Berichten: 172
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: beringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 16:44

leuke combinatie ! maar probeer je inderdaad wat meer te ontspannen. Maar voor de rest ziet het er goed uit

senorita

Berichten: 147
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 17:27

hij kantelt z'n hoofd bijna op eleke foto
dan issie niet zo ontspanenn... Scheve mond
maar ik vind het een ontzettend mooi beesie zeg !! woh! Haha!
errug mooie verhoudingen!! OK dan!

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 19:02

Hedio is echt een mooierd ik kom de peesjes wel op stal op halen, kan ik hem gelijk in het echt zien Bloos

Voor de rest leuke foto's, jammer alleen dat hij nou kreupel is Ach gut

Trots! Z2+ 1 met mijn gouden topper *\o/*
Trots! Rubriekskampioen Z1 NHPS Divoza dressuurcompetitie 2015

Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 07:24

Dat Hedio zijn hoofd kantelt, is omdat hij nogal vaak probeert om onder het werk uit te komen, althans, nageeflijk lopen. Hedio is een paardje wat altijd zin heeft om te lopen en wil graag voor je werken. Met nageeflijk lopen zijn we eigenlijk net mee begonnen.
Vorig jaar hebben Hedio en ik heel veel narigheid meegemaakt en vandaar dat het plaatje er zeker nog niet perfect uitziet, maar stukken beter dan vorig jaar.
Over t feit dat ik misschien nog niet zo ontspannen zit, heeft daar dus ook mee te maken. Ik ben al blij dat ik er weer gewoon op durf te rijden. Ik heb een hele periode gehad dat ik absoluut niet meer op mijn Spaanse ventjuh durfde te rijden!

Liesbeth, is goed, hoor. Ik hoor wel wanneer je langskomt.

Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 07:29

Hedio is hier overigens heel ontspannen bezig!
Maar dat is moeilijk om te zien van een momentopname zoals een foto. Als je erop had gezeten, hadden jullie zelf kunnen voelen hoe ontspannen hij voor me liep.
Je kunt t overigens wel aan zijn oren op de foto zien. Hij heeft ze niet gespannen naar voren staan, zoals hij vorig jaar liep, maar ze gekanteld en dat betekent dat hij me vertrouwt en wacht op t volgende commando.
Ik denk niet dat je Hedio kunt benaderen als ieder ander paard.
Hij heeft een hele slechte jeugd gehad en is op vroege leeftijd overtraind.
Het heeft heel veel moeite en tijd gekost om een beetje vertrouwen te winnen en na alle narigheid moest dat vertrouwen in elkaar weer helemaal terug komen.
En zoals ik hier ergens boven al zei, is mijn rug ook niet helemaal meer wat t geweest is, dus daar moet ik echt zelf hard opnieuw op trainen.

Daihyo

Berichten: 88002
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 11:58

Hij is echt geweldig.
Ik vind het echt een heel mooi paardje.
Hoe is het nu met z'n been??

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 21:53

Hahaha, dank je, amanda!!
Hij blijkt dus niet kreupel te zijn, maar t ligt aan zijn kruisbanden.
Ik weet ook niet wat Hedio weer precies heeft uitgevogeld, maar jah.
Ik mag zondag weer voor t eerst proberen om wat op hem te stappen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers