Wie heeft een Wintec 2000 Vzh en hoe bevalt deze?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Wie heeft een Wintec 2000 Vzh en hoe bevalt deze?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 17:45

Ik heb vorig jaar een flinke miskoop gedaan aan een kunststof zadel dat nu dus al helemaal kapot gaat.
Kunststof bevalt echter wel en ik zoek dus een Wintec of Thorowgood.
Ons paard, 1,56 cm, heeft een hoge schoft, zou een Wintec 2000 passen? Iemand ervaring hiermee?


EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 17:52

heb geen wintec 2000 maar een wintec 500 vzh.
hij bevalt me echt prima! zeker omdat ik een hekel heb aan zadels poetsen Tong uitsteken
hij zit ook heerlijk en het is echt een goede kwaliteit! blijft ook heel mooi!
het voordeel is ook nog eens dat je een verwisselbare boom hebt, je kan er dus iedere boom in laten zetten van small tot xxl.
echte aanrader dus!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 18:06

Wat voor kunststof zadel had je hiervoor als ik vragen mag en waarom beviel hij niet?


Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 18:13

Ik rijd de pony van een vriendin met dit zadel en ik vind het echt een onding.. Ik schuif aan alle kanten en ik krijg erge last van mijn linkerbeen...
Al rijd ik met een ander zadel hetzelfde paard heb ik geen problemen. Als zij zelf dat paard met de wintec rijd heeft ze nergens last van... Aan mij is dat kunstof, of iig dat model, echt niet besteed.

Lovers Estragon & Herlando Lovers

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 18:17

ik heb de oude versie van de wintec 2000 (heet ook gewoon wintec 2000)
en die bevalt super OK dan!
rijd er nou al een jaar of 6 op en hij ziet er nog steeds prima uit

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 18:24

Tessebes schreef:
Wat voor kunststof zadel had je hiervoor als ik vragen mag en waarom beviel hij niet?


Er staat geen merk op. Ik heb hem in een gewone ruitersportzaak, hij was tweedehands maar zag er prima uit.
Hij is thuis gepast en ik moest hem daar gaan betalen. Toen zei men dat hij voor iemand anders was verkocht en er van hun uit geen garantie op zat. We hadden hem dus al gebruikt!
Nu komen er overal spijkertjes ? uit en bij de singel is hij al totaal doorgesleten en zie je de witte binnenkant. Buitenkant is overal "gebroken"dus kleine scheurtjes!!!
Echt troep dus, vandaar dat ik nu heel goed nadenk en voorzichtig ben.

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 21:00

ik heb een Wintec 500 laats gekocht van Desillies hier op Bokt. Het iseen iet wat ouder model maar zit en rijd Prima!!! echt een heerlijk zadel!!1 Lang leve de Wintec ZAdels!!!

Ik zou niet meer anders willen.

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 21:14

Ik heb ook een Wintec 500. Ik zit er prima op en hij past goed op mijn pony. En als mijn zadel tijdens een wedstrijd is nat geregend, dan heb ik geen zwarte kont in mijn witte rijbroek Haha! , ideaal dus.

Luna Bashirah

DAWRA; Let's go and ride... our greatest pride! Dé vereniging voor jou en je westernarabier of partbred met minimaal 50% Arabisch bloed.

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 21:43

Ik heb meer als een jaar een wintec 500 dressuur en sindskort ook een wintec 500 veelzijdigheid.
Ik vindt het superzadels, ze liggen goed en zitten heerlijk

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 22:22

Het gaat me ook om het model hoor, omdat het paard nogal een hoge schoft heeft. Van wat ik zoal lees, is de kwaliteit dus echt veel beter. Het zadel is trouwens voor een meisje van net 13 jaar, nog groeiende. Licht in gewicht is natuurlijk erg prettig en het weinige benodigde onderhoud ook. Nu nog info over de pasvorm voor hoge schoftjes.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: laran, Pomski en 105 bezoekers