Leuvense bokt-bowling-meeting, no men allowed!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Leuvense bokt-bowling-meeting, no men allowed!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 12:58

Om de boel even overzichtelijk te houden, even een apart topic.

Wat?

leuk avondje bowlen, plezier maken, tetteren over vanalles en nog wat, maar aangezien er zeker paarden als onderwerp gaan passeren, zijn de mannen deze keer niet toegelaten, dus laat al die lieven maar thuis, 't is ladies night!
Eventueel daarna nog een bezoekje aan de Oude Markt of iets dergelijks, als daar genoeg animo voor is.

Willen/kunnen bowlen is niet verplicht, we kunnen zonder dat iedereen meespeelt ook een hoop plezier hebben. Knipoog


Wanneer?

Donderdag 15 april, 's avonds
Over de plaats en uur van afspraak is het de bedoeling dat hier nog even overlegd wordt, in functie van wie er komt, met welk vervoermiddel en eventueel carpoolen etc.

Waar?

In Leuven, de bowling in de Naamsestraat.


Ik had hier al hetvolgende lijstje:

* Leen - Leentje
* Karolien - Angelke
* Elke - Free
* Kristel - Marengo_82
* Yasmine - Mientjeuh (kan alleen op vrijdag)
* Lobke - Idra
* Titsia
* Anja - Anjatjeuh (ook alleen vrijdag)

(Mijn excuses voor de dames die alleen op vrijdag kunnen, da ga voor mij echt slecht uitkomen dan)

Daarvan wil ik graag weten wie er donderdag effectief meekomt, vanaf hoe laat die in Leuven kunnen zijn, of die eventueel afhankelijk zijn van bus/trein enz.
En natuurlijk ook graag een eerste oriëntering wie wel/niet gaat bowlen.

Of course zijn ook mensen die niet op dat lijstje staan welkom!!! Gelieve u simpelweg ook hier te melden Haha!

Voor de mensen die van wat verder weg komen en eventueel een slaapplek zoeken: Karolien heeft bij mij de eerste plek al ingepikt, hier kan eventueel nog iemand bijgepropt worden maar die moet dan wel zelf luchtmatras (en pomp, ik ga nie blazen in elk geval) en slaapzak meenemen, kussen kan ik daar ook nog wel voor regelen.
En als er nog iemand een slaapplaats veil heeft, mag dat ook hier gemeld worden natuurlijk.


Wat betreft de kosten, ga ik vanavond eens informeren, maar ik geloof dat het daar nie zo duur is (en met hoe meer op één baan, hoe minder het kost per persoon he; en moesten we echt met keiveel zijn, splitsen we over twee banen)


Einduur? Euh, maakt mij in principe niet zo veel uit, maar ik wil geen kot in de nacht pas in mijn bed steken, ik zit met de ene ziekteperiode na de andere en moet deze vakantie stevig blokken en kan dus niet TE hard feesten.
Da wil eigenlijk zeggen voor de mensen die bij mij logeren: ni pas 's ochtends gaan slapen, en ni tot de middag blijven hangen (want dan stamp ik u buiten, sorry Bloos! ) en voor de anderen: niemand houdt jullie tegen om door te feesten als ik ga slapen Haha! Cool

Ah ja, mocht er nog iemand bij mij willen blijven slapen, dan kan die donderdagavond nog mee-eten op voorwaarde dat die rond zes uur in Leuven kan zijn (want dan haal ik Karolien af van't station)
Ontbijt valt ook nog wel iets te regelen (heb hier nog n hoop ontbijtgranen staan die ik niet meer mag eten.... Knipoog )

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 13:01

Ik vraag het nog eens voor de zekerheid vanavond aan mijn ouders maar ik vermoed dat het wel zal mogen Lachen. En mensjes, met hoemeer mensen, hoe meer fun Knipoog.

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 13:13

Seg, das ni lief van jullie om net op den dag da ik ni kan iets te regele zenne, da vergeef ik u nooit Huilen ( Tong uitsteken )
Ma misschien kan ik heel misschien nog wel meegaan, ma weet ni hoe laat ik thuisben van Vlieland. Scheve mond
Waarschijnlijk ben ik diene avond dan ook super moe en ga ik geen fut meer om te gaan bowlen, ma kzal nog zien...

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 13:24

Tja, ik kan ook ni Huilen
Kamp hé Scheve mond

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 17:36

Ik ga mee! Om hoe laat spreken we af?

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 21:02

Ik ga dus zeker mee Lachen.

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 23:02

Hmmmz zou ik evt. ook meemogen? Haha!

Heb teveel vrije tijd laatste tijd ... wel eerst even zien of ik ergens snachst kan crashen dan Lachen.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 14:18

Tuurlijk Debbie, zou super zijn! Haha! met luchtmatras en slaapzak kunde der hier nog bij he Knipoog

Wat betreft de prijs heb ik mij een beetje vergist, excuus! Bloos

De prijs is € 3 per persoon per spel
Prijs van drank is er normaal (niet extreem duur ofzo)

Dus voor ongeveer € 10 kunde twee spellekes spelen en een paar keer iets te drinken halen.

Ik zou graag tegen begin van volgende week een vrij definitieve lijst hebben, dan weet ik of ik meer dan 1 baan moet reserveren. Als er dan nog iemand bijkomt ofzo is da natuurlijk geen drama.
[/i]

Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 16:58

Ik blijf meegaan Knipoog

En ik kan paar mensen oppikken of afzetten die tussen Leuven en Kampenhout wonen indien nodig. Ik heb plaats voor 4 (dan zitten jullie wel knus en gezellig op elkaar op de achterbank)

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 20:14

Ik ga dus definitief mee Lachen.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 20:25

Dan zijn we al zeker met vier, met vijf als Debbie ook komt Lachen

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:39

Sorry mensjes! Er is iets tussengekomen voor mij. Totaal onverwacht ga ik een hele week skiën samen met een vriendin en een koppel(toffe mensen van de manege). Dat koppel ging normaal met nog een koppel maar die konden niet meer en toen hebben ze het aan ons gevraagd en ja, het gaat dus door.

Ik vind het echt spijtig dat ik niet kan komen, maarja, het is nu eenmaal zo. En amuseer jullie héééél hard, zodat ik mij heel schuldig moet voelen dat ik niet ben gekomen Knipoog.

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 00:14

Ik sta dus op "geen flauw idee" ... beetje een situatie enz waar ik weer inzit.

Maar slaapplaats kan ik normaal sowieso wel fixen. Kan dat echt niet op voorhand zeggen.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 10:22

Debbie, gewoon komen, dan zijde der eens tussenuit, nah! Knipoog

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 16:43

We zijn dus nog met 3 nu?

Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 16:46

Ja ik denk het : gij, Leentje en ikke?

Mijn zus belt daarjuist nog: kunde donderdag 15 april ni babysitten. Ik kan echt elken dag dees vakantie en juist den enige dag dak ni kan, vraagt ze mij. Dan krijg ik altijd het verwijt dak ni kan komen babysitten op mijn metekind. Maja ik heb het nu aan de jongste zus doorgegeven, die doet da ook is graag en dan verdient ze ook wa geld bij. Haha!

saartje39

Berichten: 619
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Herent

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 17:25

hey
ik zou ook graag meegaan, als er niemand bezwaar heeft natuurlijk Tong uitsteken
ik ga het eerst nog eens vragen voor alle zekerheid ma kdenk da da geen probleem ga zijn Lachen
maar ik laat zo vlug mogelijk iets wete!!

Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 17:29

ik heb geen bezwaar Knipoog hoe meer zielen hoe meer vreugd hè!

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 17:44

Marengo_82 schreef:
ik heb geen bezwaar Knipoog hoe meer zielen hoe meer vreugd hè!

saartje39

Berichten: 619
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Herent

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 17:45

Ja, het staat vast, ik mag meegaan *LOL*
Maar tegen hoe laat moet ik dan daar zijn?
tot dan!! Lachen

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 18:09

Mij maakt het uur niet uit. Met mijn ultrasnelle moob ben ik in Leuven in no time Haha!

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 19:26

Mwaa, als er dan toch niemand bij mij blijft eten... *snik* (of slapen) dan maakt het uur ook niet veel meer uit.
Laat ons dan ineens ginder afspreken he

(weet iedereen de bowling in de Naamsestraat zijn? In de buurt van't Heilig Hartziekenhuis -beke verder door richting centrum-, zo wa achterin gelegen)

Euhm, 21u of 22u ofzo? We hebben maandag met vier man twee spellekes gespeeld op euhm euhm euhm ff denken anderhalf uur a twee uur ofzo? (vickyyyy???)
Eventueel daarna nog een caféke opzoeken om nog ene gaan te drinken/wa verder te babbelen/whatever?
laat maar horen!

Als gelle tegen maandag het uur beslist hebt, zal ik nen baan reserveren (normaal gezien kunnen we sowieso wel terecht, maar voor alle veiligheid)

Ik moet er wel ff bijzeggen dat voor mij twee spellekes het absolute maximum is, ik heb er maandag ook twee gespeeld en heb vervolgens nog tot gisteren enorm veel last gehad van mijn rechterschouder, dus ik ga zeker niet meer dan twee spellekes smijten; laat u daardoor nie tegenhouden als gelle der wel nog eentje wilt doen eh, ik ben ook graag toeschouwer)

En ik heb nog ff gesmsd naar Eilandje om te informeren of ze nu meekomt of niet.

Edit: Eilandje komt ook, zit tot woensdag op Texel!

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 23:30

Free komt ook mee !! Haha! En ik weet de bowling wel zijn.

saartje39

Berichten: 619
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Herent

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 11:02

ik weet de bowling daar ook zijn! Lachen
laat maar iets weten als het uur vastligt Haha!

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 09:56

Ik ben donderdag al rond 5 uur terug thuis, ga dan nog effe naar Ushi, dus pak 7 uur da ik thuis ben.
Dus als jullie ni te vroeg afspreken kan ik normaalgezien nog wel meegaan als ik ni in slaap val. Tong uitsteken