nieuwe spulletjes :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

nieuwe spulletjes :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 15:39

Was gisteren naar de paardenwinkel geweest (emmers)
waren zoveel leuken dingen maar heb maar een beetje gekocht want ben niet rijk he Knipoog
heb 3 sponsjes gekocht voorbij mijn verzorgpaardjes
Afbeelding

appel shampoo en een mannetrekken (mijn vorige heeft iemand anders kwijt gedaan )
Afbeelding

een singel en een donkergroen shabrak (staat mooi bij mijn verzorgpaard ) mijn fret wilde natuurlijk ook mee op de foto Knipoog
Afbeelding

en natuurlijk een hele grote zak paardensnoepjes Vingers aflikken
Afbeelding

Wilde eerst ook nog donker groene bandages kopen maar heb het toch maar niet gedaan Knipoog en morgen ga ik mijn zadel eens uittesten en kijken of ik het ga kopen Lachen

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:41

Leuke spullen, maar als je niet rijk bent, waarom koop je dan van die dure paardenshampoo als shampoo van de aldi net zo goed werkt!

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 15:42

ja kom bijnan ooit in de aldi en buh was juist in de paarden winkel (normaal gebruikte ik altijd babyshampoo maarja wilde ook eens iets anders Knipoog )

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:22

Ik vind die fret toch echt wel het leukste Haha! .

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 18:36

Tammie schreef:
Ik vind die fret toch echt wel het leukste Haha! .

hehe Knipoog ja ging effe een foto maken ging hij dood leuk op het dekje staan Knipoog

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:42

Die snoepjes heb ik ook voor [**], die vind ze lekker joh Vingers aflikken
Het is van zon duits merk met een zwart paardje erop, niet?

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:59

Leuke spulletjes Haha! Die fret is schattig!

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 20:44

Leuke spullen.
Nog best veel gekocht voor een niet al te rijk iemand. Tong uitsteken

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 20:55

echt gave fret!!
heb je de shampoo al uitgetest??? en ruikt hij ook naar appels?

Senja

Berichten: 371
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:16

Ik heb toch liever HEMA-shampoo: veel voor weinig. idd die fret is cute. Ik ben ook zo'n paarden-shop-aholic. Ik koop vrij weinig en kom amper in de stad, maar als ik in een paardenwinkel sta.... pff.... Ik kan echt nergens meer afblijven. Dit is leuk, dat is leuk, dat is interessant, dat kan wel handig zijn. Ik begrijp mensen die veel kopen dus uitermate goed. Ooit weleens in de paardenwinkel in Hierden geweest? Oooooo.... daar blijf je kijken en snuffelen en passen en......KOPEN!! O dat is echt heel erg.....

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 22:56

@Fonnie: Jeps het is dat duits merk Knipoog De paarden hebben het heel graag en ik vind het ook fijn omdat ze in zo een grote zakken tekoop zijn kom ik weer een tijdje toe want kom meestal niet zo heel vaak in de paarden winkel alleen als ik echt iets nodig heb Knipoog

@EvaloveSandy: Heb toch nog alleen dingen gekocht die ik echt nodig heb Knipoog Tot nu toe reed ik altijd met een dekje van bij mijn verzorgpaarden pakte dat ook mee naar school enz, Maar wat zijn dekjes duur zeg, had er eerst eentje vast van €80 Bloos! heb het maar snel terug gelecht maar die wat ik nu heb koste €25 en past eigenlijk veel beter bij mijn verzorgpaard die kleur Knipoog

@asjoe4ever: nope nog niet geprobeerd, het is ook nog niet echt weer om ze tewassen geweest sinds dat ik het heb gekocht altijd maar regen Verdrietig maja zo gewoon ruikt hij al lekker zit er altijd maar aan te ruiken Tong uitsteken

Mendi

Berichten: 2287
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 23:30

Ik gebruik ook liever goedkope shampoo, van de Euroshopper of zo. Het wordt wel erg kostbaar als je een schimmel hebt die precies weet hoe hij zo vies mogelijk kan worden Haha! !
En verder vind ik dat je lekker je geld moet uitgeven aan dingen die je leuk vindt en niets aantrekken wat anderen er van denken Knipoog .

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 23:35

ja maar ga volgend keer toch maar es natuurlijk shampoo kopen Knipoog maar heb gewoon altijd schrik met gewone shampoo dat ik een verkeede pak die testerk is ofzo en waar ze iritaties van krijgen (ik weet ik ben raar Tong uitsteken)

Ayasha
Blogger

Berichten: 57928
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 01:51

irish_lady schreef:
Leuke spullen, maar als je niet rijk bent, waarom koop je dan van die dure paardenshampoo als shampoo van de aldi net zo goed werkt!


wil je zeggen dat iedereen op bokt die paardenschampo koopt rijk is?
leer het toch eens van de humoristische kant te zien
super spulletjes, en leuke fret!
spijtig dat ik doodangsten uitsta als zon ding in mijn buurt is... Haha!
hey tessake Haha! ik denk dat je hier te maken hebt met een overjaarse Lips are sealedpenny Lips are sealed Bloos

Artemiss
Berichten: 1093
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 08:04

Die paardensnoepjes heb ik geloof ik ook... Knipoog
Zijn dat van die rode staafjes?
Die vinden ze Vingers aflikken Knipoog

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 10:12

Die fret vind ik ook wel het leukste! Wat koste die? Haha! Had er bij mijn ouders thuis ook 2. Schatten van dieren.
Enne, ik heb zelf ook het liefste echte paardenshampoo. Ik heb nu 3 of 4 verschillende... Vooral als je je paard veel wast is aan te raden paardenshampoo te gebruiken. Mensenshampoo tasten de huidvetten aan.

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 13:18

@_Nadine_: jeps het zijn van die rode, bruine staafjes, en ze zijn er inderdaat verzot op

@gyzmo Mijn fret die krijg je niet Tong uitsteken het zijn iderdaat hele lieve beestjes Knipoog
oke het is dan ook beter dat ik paarden shampoo heb gekocht want mijn verzorgpaard heeft nogal een gevoelige huid

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 13:41

Tja, dat wordt nogal vaak vergeten door mensen dat paarden een vacht met andere zuurgraad en vetten hebben dan mensen haar. Voor een keer kan het geen kwaad dus, maar vaker wel.