Chrico, bedankt!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Chrico, bedankt!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-01 19:22

Vandaag heb ik Christy gereden, het paard van 'kriek'.
Toen ik haar woensdag zag lopen had ik al onwijs zin het paard een keer te rijden. Gelukkig mocht dit van 'kriek'! Ik blij...

Eerst dachten ze dat ik niet meer durfde omdat ik zo laat was (bedankt voor het wachten, en jullie geduld!), maar dat is meer de schuld van Linet, die heeft mij tot zeven uur in de ochtend bezig weten te houden! Niet dat dat niet gezellig was hoor.... Knipoog

Maar goed, na veel bang-maak verhaaltjes van Kriek en Sandra ben ik er dus vandaag heen gegaan. Zonder paard, maar met de auto. Voor je-weet-maar-nooit gevalletjes!
Ik het paard poetsen, en met behulp van Sandra het paard zadelen. (valt niet mee zo'n westernzadel...) Na het paard stiekem een slaappilletje te hebben gegeven ben ik naar de bak gegaan, na mij eerst door de hordes toeschouwers te hebben gewurmd!!!

Iedereen verwachtte eigenlijk wel dat er een vette valpartij zou komen, maar die is uitgebleven!! Haha! Mede omdat ik natuurlijk een (wat is dat ook alweer) cap op had!
Wat blijkt nou: Paard geeft geen kik! Maar na wat gedraafd, en wat figuren te hebben gereden kwam er toch wat reactie! Bokken, gekdoen, je kunt het niet bedenken of Christy heeft het met me geprobeerd!

Maar alles is goed gegaan. De verwachtte foto's van Frank in het zand (blubber) zijn uitgebleven.


Wat ik nu ook weet is dat western heel anders is dan 'engels'rijden! Af en toe leek het wel op een mixje van western en Engels! Sorry daar voor!! Maar dat ligt dus aan mijn rijstijl.


Ik heb het heel leuk gevonden, en als je nog eens iemand zoekt om haar een middagje te rijden.... Je weet me te vinden!!




Bedankt!!


Grtjs Frank.

Gaaaap
Laatst bijgewerkt door Frank op 24-12-01 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 22:35

Nou Frank, ik moet toegeven dat je jezelf heb bewezen vandaag. Wat wij hoopte, bleef achterwege. Ik had je wel willen zien zandhappen. Maar nee hoor, echt goed van je want ze deed echt haar best om je te verwijderen en ze was ook flink boos dat je alleen maar lachte om haar streken. Een keer had ze het bijna voor elkaar, maar hellaas voor ons, je bleef zitten. Je bent weer een stapje hoger in mijn waardering en ook in die van CHRISTY, hihihi. Ja westernrijden valt ook niet mee en dat heb je vandaag kunnen proeven. Maar je mag er nog wel eens op hoor. Ik weet nu dat het je lukt.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 22:37

he wat jammer nou Verdrietig Ben je zomaar blijven zitten Extreme duivel
Wel goed van je hoor dat je dat hebt gedaan, na al die enge verhalen van whera en sandra wist ik haast wel zeker dat je er vanaf zou donderen Haha!

En de foto's die ik heb gezien zagen er wel leuk uit. Heb je nou ook zo'n roll back gedaan?? Haha!

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 22:44

Sja...het viel inderdaad erg mee (of tegen Verward Knipoog ) de bak was ook eigenlijk wel te blubberig om in te gaan liggen natuurlijk....
Mooi moment was dat op een gegeven moment onze kantine (nouja...) leegliep, alle meiden kwamen kijken want "er ging iemand op christy rijden" Haha! Dat geeft wel aan wat voor naam ze heeft opgebouwd op stal, hihi. Dat terwijl het op zich heel erg mee valt hoor maar dat heb je nu gemerkt.
Ik heb trouwens wel fotos hoor... Extreme duivel }> Extreme duivel }>

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 23:04

Hahaha...betekent dit nou dat Christy toch niet zo'n draak kan zijn als ik begrepen heb of kan Frank gewoon heeeeeeel goed zitten... Haha! Hmmm, voor mij zou het niks zijn...ben veel te veel gewend aan mijn meis met haar luttele 10 cm bokje eens in de ruim 3 jaar tijd... Knipoog Dus mog ik ooit vliegles willen hebben dan kan ik misschien Chrico eens lief aankijken...haha, maar goed, ik heb eigenlijk geen behoefte aan vliegles. Maarre...volgende keer wel mij even waarschuwen als Frank Christy weer gaat rijden...misschien kan ik nog wel wat truukjes verzinnen om wat extra bokcapriolen te ontlokken aan een ontdeugen paard... }>

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 23:38

Hahahaha, die frank.....wat goed joh! Gefelici! *LOL*

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Superman

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 23:59

Frank is een superzitter! Haha!

Ben er jammer genoeg niet bij geweest, het was mij te koud Koe . Maar vind het echt waanzinnig dat het zo goed is gegaan.

Ik heb de foto's gezien, en ze staat je mooi hoor Knipoog Past precies allemaal.

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-01 15:41

chrico schreef:

Ik had je wel willen zien zandhappen. Maar nee hoor, echt goed van je want ze deed echt haar best om je te verwijderen en ze was ook flink boos dat je alleen maar lachte om haar streken.



Kriek, geloof me: Dat Lachen was van de zenuwen..... Haha! Haha!

Frank

ps. Jammer he Assie!! Maar volgnde keer ben JIJ aan de beurt. Zondagochtend aanstaande....... Kijken hoe groot je mond dan is! }>


.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 20:25

oooowwwww, had mij ook even gebeld, dit had ik wel willen zien Hyper!.

Leuk Frank dat je op Christy hebt gereden, had je nog baat bij de horn (op het zadel?)??

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 20:56

Mijn mond is heeeeel groot Lachen Maar ik weet wel dat ik niet blijf zitten Haha!
Heb zondag nog een hoop verhalen gehoord, heb nu wel respect voor je gekregen hoor Pling

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 10:56

Okee, Okee, voor de fans van Frank en Christy.
De eerste de beste keer dat Frank weer op Chris gaat rijden, plaatsen wij een oproepje hier op Bokt.
Zetten we stoeltjes naast de bak, kopje koffie erbij en wat lekkers.
Iedereen in aanslag met zijn/haar videocamera, want ik zorg dan dat Chris even een dag of twee heeft stilgestaan Haha! . Het resultaat zetten we ook op bokt speciaal voor degene die noet heeft kunnen komen. hahahaha

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 11:33

Gaaf, kan ik mooi mijn digicam gebruiken voor wat actiefoto's!!!

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-01 13:22

chrico schreef:

Zetten we stoeltjes naast de bak, kopje koffie erbij en wat lekkers.
want ik zorg dan dat Chris even een dag of twee heeft stilgestaan Haha! . Het resultaat zetten we ook op bokt speciaal voor degene die noet heeft kunnen komen.




Chrico, ik dacht dat ik 'was gestegen' in je waardering! Nu trap je me weer genadeloos de grond in! Lachen

Wat mij betreft zet je het paard een week binnen, ik stap wel op. Gewoon een kwestie van 'wie is de baas'.



Frank



Verdrietig

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 16:18

Ik kom kijken!! Ik wil jou ontzettend graag zien vliegen Tong uitsteken En nadat jij er vanaf bent gepleurd, ga ik er nog wel even op.. als ik durf *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 17:35

Leuk leuk leuk. Als ik ook mag komen kijken, dan kan ik Christy eens zien lopen (o.a.), lijkt me leuk.

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 18:28

Hoe meer zielen hoe meer vreugd Haha! Trouwens, Frank is dan degene die zorgt voor het lekkers bij de koffie want volgens de traditie bij ons op stal moet je trakteren als je onvrijwillig naast je paard bent gaan liggen. Daar kannie dus maar beter van tevoren rekening mee houden }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 22:45

Precies, want regeren is vooruitzien.

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 00:58

Tuurlijk mag je komen kijken lov. Gezellig. We laten je weten wanneer het weer zover is hihihi.

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-01 11:26

Wat is dat toch dat ik er steeds meer zin in krijg om weer op Christy te rijden???
Mischien dat het voor jullie heel wat voorsteld, maar voor mij is het peanuts hoor. Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Trakteren was toch alleen voor als je er af stuiterd San? Dan zal ik die doos met gebakjes nog maar niet aanschaffen. Ik denk dat ze een beetje erg zuur worden als de gebakjes moeten wachten op de dag dat ik van een paard val. Schijnheilig

Maar goed, als dit gebeuren voor jullie zo bijzonder is: Komt allen! En neem vrienden, kennissen en camera's mee.... Lovers

Maar San, maak dan wel wat duidelijkere foto's....



Jongens, ik zie jullie! De data volgt nog.


Grtjs Frank.



Cool

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 11:32

Waarom wonen jullie nou zo ver weg???? Ik wil ook gebak!!! Haha!
Nee hoor, ik wil ook wel meeten met jullie allemaal en die stoeltjes naast de bak en Frank op het paard van Chrico klinken wel erg verleidelijk. Is eens een keer een andere boktmeeting hahaha. Ikke wil ook komen kijken haha. Cool