Maak me ernstig zorgen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Maak me ernstig zorgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 22:35

over mensen als dit
http://www.holland-hardcore.com/yabbse/index.php?board=7;action=display;threadid=2771
Elke keer als k daar weer es kom val ik weer plat achterover. Ik heb er geen woorden meer voor. Echt aaahhh Stoom uit je oren
Ik heb ooit met mn stomme kop mezelf ingelogd om een diepgaand gesprek te beginnen, eens kijken of ze hun meningen konden begronden. Maar helaas, zodra ze merkten dat ik niet aan hun kant stond werd ik bedreigd met de dood ofzo. Lieve god, laat er van hen nooit een charismatisch leiderfiguur opstaan die ook maar enige politieke macht krijgt Verdrietig
Hmm.. ik wou enige quotes geven maar eigenlijk is alles erg.. Erg gevaarlijk ook, aangezien ze GEEN idee hebben waar ze het over hebben omdat ze een bord voor de kop hebben. Jammer dat Pim deze mensen achter zich aan kreeg.


Nadir

Berichten: 12704
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:39

Bij mij doet de link het niet... Scheve mond

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:39

De problemen op een ander continent laten me eigenlijk koud. Gambia ligt ver van m'n bed en of er daar nu 100 of 100 miljoen dooien vallen per dag zal me worst wezen.
nou ja ... Bloos!

ik zat deze week TV te kijken met mijn ouders.. ik schiet in de lach want dr was weer een een of andere reclame over wees kindertjes in gambia of weet ik veel! mijn mening is dat ieder ras zo zijn ziektes heeft! zji hebben daar niet vor niks armoede en meer van die dingen! wij zijn superieur aan hun en zo is dat ook bedoelt!

Bloos!
of als er voor jou neus een moslim moedertje op dr gezicht gaat, dat je dr toch maar even helpt??
nou ik echt niet ik loop over dr heen!!

Bloos!

Duidelijk erg kortzichtige leeghoofden! Boos! Boos! Boos! Boos! Wat erg dat mensen zulke dingen schrijven!!

hoe kom je er bij om op die site te kijken lenn?

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:42

vraag me af wat voor mensen daar posten Frusty
Laaggeschoolde IQ loze egocentrische mensen geloof ik

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 22:46

Kinta schreef:
hoe kom je er bij om op die site te kijken lenn?

haha ben ik nou ook verdacht Knipoog
nee ehm.. we moesten voor ckv3 een affiche maken over iets zoals dierproeven enzo.. ik had anti deze gestoorde freaks.. maar wilde er eerst wat meer over weten en belandde toen op sites als deze.. k had een geraamte (de dood) die als marionet een neo-nazi vast had en dan als tekst: neo-nazi's.. speeltjes des doods Bloos Dit zijn trouwens niet zozeer neo-nazi's maar dat ligt beter in de mond Knipoog

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:47

Nee hoor, je bent niet verdacht. Haha!

Gatver, ik wou dat ik er niet gekeken had.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:47

Ik deel je zorgen. Ze zijn niet allemaal zo, maar er zijn er ontzettend veel. Tijdens het werk heb ik er ook al regelmatig mee te maken. Ik heb maar 2 van die stukjes gelezen die er stonden, maar werd al meteen ziek van de reacties. Misselijk Is echt verschrikkelijk. Nog een keer gekeken naar de nikszeggende profielen. No tnx, mijn vrienden zullen het niet worden. Maar zo ieder zijn/haar eigen keuze.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 22:52

Solide schreef:
Ik deel je zorgen. Ze zijn niet allemaal zo, maar er zijn er ontzettend veel. Tijdens het werk heb ik er ook al regelmatig mee te maken.

Ja dat kan ik begrijpen als ze zoiets posten

Begrijp me niet verkeerd, het liefst zou ik ook met een mannentje of 20 de stad in gaan en elke auslander kapot trappen totdat er geen leven meer in zit. Helaas hebben we geen rechten hiervoor,

Vlgs mij vindt hij het nog raar ook dat ze daar geen recht toe hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:54

Weet je wat ik denk? Ik denk dat daar een handje vol idioten zit die echt staan achter de dingen die ze zeggen, en dat de rest meelopers zijn. Meelopers die die dingen alleen zeggen omdat het stoer is.
Ik maak me geen zorgen om ze. Waarom niet? Ze zijn te laf om actie te ondernemen, te laf om hun woorden waar te maken. En ze zullen nergens komen. Wij hebben allemaal een huis, gezin, baan geluk enz enz Hun zullen altijd in hun zielige wereldje rond dwalen. Hun wereldje is heel klein! Hun zullen nooit genieten van kleine dingen. Dus eigenlijk zijn ze heel ongelukkig en zielig.
Ik maak me er geen zorgen om. Ik kan mijn zorgen beter besteden aan mensen die het wel verdienen. Zij komen zichzelf nog wel tegen, en dan is het te laat.

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 23:02

Ja ik vind het jammer dat het ook een beetje bij hardcore lijkt te horen.. snap niet hoe muzieksmaak en ideeën een verband kunnen hebben.
Over zijzelf hoef je je denk ik ook niet echt zorgen te maken, behalve dat ze af en toe vechten met 'hetgezwel van deze aarde' Scheve mond Maar ze hebben wel stemrecht.. daarom hoop ik dat er nooit 'iemand opstaat'
Ik ben overigens ook niet pro dat gezwel, maar ik denk dat wij ze ook bijna niet kúnnen begrijpen omdat we zo'n ontzettend andere cultuur hebben en die Arabische wereld zo ontzettend achter loopt op ons.
Nja ik denk dat het nog wel een keer misgaat.. niet dat het nu lekker gaat.

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 23:04

Mag dit zo maar geschreven worden? is dit vrijheid van meningsuiting of moet dit ergens gemeld?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 23:06

Biepmiep schreef:
Mag dit zo maar geschreven worden? is dit vrijheid van meningsuiting of moet dit ergens gemeld?


Zolang ze niets doen mag het volgens mij. Het is hun mening namelijk. Verder is het digitaal dus in Nederland nog maar weinig aan te doen. Want je weet niet waar de server staat... Het IT-recht is nog erg slecht ontwikkeld in Nederland. Dat verbaasde me. Ik moest er verleden jaar een scriptie over schrijven maar je kan echt nog bijna alles maken...

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 23:17

Vind het ook maar eng...dit gaat wel heel ver. Wat ik ook een beetje jammer vind is dat Pim Fortuyn erbij betrokken wordt. Niet dat dat zo'n lieverdje was, maar hij ging zeker niet zo ver als zij, dit zijn echt racisten!

Ik zou me er niet eens bij aan durven melden, serieus. Dit is hun mening en je kunt ze niet ompraten... helaas.

:D

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 23:31


StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 23:33

Ik ben het TOTAAL niet eens met die lui op die site, ze zijn erg dom helaas en kunnen zo geen aanhangers krijgen.
Maar sommige linkse ideeen verontrusten mij net zo goed.

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

Charaz

Berichten: 24277
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 23:44

Wat een verschrikkelijke naïeve IQ loze mensen bestaan er toch. Natuurlijk ken ik wel een paar 'Lonsdale figuren' maar zover als dit zelfs die zouden zulke mensen niet goed bij hun hoofd noemen.

en als ik eerlijk moet zijn ik als 'rasechte' hollander moet niks van die mensen hebben.

Zijn wij nederlanders, dan zo gevoelloos? zo praten over je mede mensen? zo neerbuigend over andere rassen?
Zijn wij Nederlanders dan zo? NEE

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

carola1

Berichten: 1586
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 23:56

Jezus wat een leeghoofden zeg. Ik hoop dat ik ze nooit tegenkom.
bahbah


KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 00:11

Verschrikkelijk dat dat (nog) bestaat zeg...Waar mensen hun tijd en energie al wel niet aan verdoen..
Brr,akelig hoor,zo een wil je niet tegenkomen.

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 00:30

Pfff.. dat soort mensen, ik wil der niets mee te maken hebben, stelletje gekken

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 07:45

GEDVERDEMME IK WALG VAN DIT SOORT MENSEN!!! en ik kan me hier ook ZO mega BOOS om maken!

Alleen omdat zij het geluk hebben in een land als nederland te zijn geboren, als een blanke! hebben zij meer recht dan andere op deze wereld !!! NOU JAH! echt GRRRRRRRRRRRRRr

En dan begon er eentje over dat zij geen condoom willen gebruiken!... JEZUS... dat is geen kwestie van willen naar mijn idee. Dat is een kwestie van gebrek aan kennis.

Zij denken zeker ook niet dat Hitler fout zat....

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 07:52

*is sprakeloos van geschoktheid*

Deze mensen weten totaal niet waar ze het over hebben als je het mij vraagt. Inderdaad een stel leeghoofden.

Het erge is wel, en zeker nu met het hele terroristengebeuren, dat deze groep zich kan uitbreiden. Je ziet het in Belgie ook al gebeuren waar rechtsen echt de overhand hebben. Verschrikkelijk gewoon.

Eigenlijk zouden deze mensen ineens moeten wakker worden in een arm land waar ze kunnen creperen. Tja, hard maar wel goed misschien.

'Paint' it 'Black'

Caira
Berichten: 26054
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 08:17

Ik mag bij dit soort mensen altijd hopen dat ze in het ziekenhuis komen en de enige dokter die ze kan behandelen is zwart, zouden ze dan nog zo praten?

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 10:23

Ow vast wel, gaan ze lekker zitten klagen dat ze niet willen dat ze door zo iemand aangeraakt worden. En dat ze natuurlijk helemaal verkeerd behandelt worden....

LOZERS!!!

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 10:27

Ik schaam me voor die mensen.. jezus. Zouden ze ooit van het woord humaan gehoord hebben. Ik heb geen moeite met over hun heen te stappen, niet dat ik het ooit zou doen. Ik vind hier de verschillen met de nazi's steeds kleiner worden. Alleen zijn het dit keer geen joden...

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 10:48

gatver...wat eng.... brrr, daar krijg je toch wel angst van...die mensen hebben ook helemaal geen gevoel/emoties in zich lijkt wel...

http://www.helpmijnpaard.nl Osteopathie en paardrijlessen omg Apeldoorn eo