Voel me nogal down...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Voel me nogal down...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 21:46

Mijn hartje doet pijn... Huilen
En dat alleen maar omdat ik me eenzaam voel Verdrietig

Scheve mond Zo down als nu heb ik me geloof ik nog nooit gevoeld....
Ik weet niet wat het is...
mijn 2 beste vriendinnen (eigenlijk heb ik er niet meer Scheve mond ) logeren vandaag bij elkaar... no problem natuurlijk Knipoog
Maar ik vind het wel raar dat ze het voor me verzwegen... eerst krijg ik te horen dat ze bij elkaar gingen eten van een moeder. oké denk ik naja zal wel Scheve mond Maar toen kwamen ze 's avonds ff langs... ik vroeg: moet je niet weg eigenlijk? antw: nee hoor, ik slaap bij a. Scheve mond Ik had echt zoiets van: waarom moet dat nou zo geheimzinnig Verward Alsof ik boos zou worden ofzo...

Maarja... nu zijn ze druk bezig met één of ander gevonden konijntje en dan moet ik morgen natuurlijk die verhalen aanhoren... Verdrietig Heb ik nu al geen zin in Boos! Bah! Misschien klinkt het alsof ik jaloers ben ofzo.. maar dat is het niet, ik voel me gewoon enorm eenzaam... ik wil leuke dingen doen met mijn vriendinnen, maar dat komt er nooit van

Naja, misschien overdrijf ik wel... Scheve mond
Maar ik voel me gewoon ongelofelijk eenzaam... Huilen
Dat moest ik gewoon even kwijt...


Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 21:55

Vervelend zijn dat soort dingen he... Scheve mond Ik heb ook altijd wel moeite mee als mijn vriendin iets leuks met iemand anders gaat doen...
Maar ik heb er gewoon een ontiegelijke hekel aan om iets met zn 3en te doen... Weet ook niet precies waarom... Verward Ik weet van mezelf dat ik dan wel heel jarloers kan over komen, terwijl ik dat dan niet ben...
Ik wordt er op de 1 of andere manier heel onzeker van, terwijl het juist heel goed is voor onze vriendschap dat we af en toe ook iets aparts doen...
Ga er maar niet te veel over in zitten, ze zijn echt niet voor niks vriendinnen met je... Waarschijnlijk hebben ze niet bewust jou er buiten gelaten... En als het je echt dwars zit, vind ik dat je dat ook gewoon tegen ze moet kunnen zeggen... Als jullie vriendschap hier tegen bestand is... Sterkte, als je je eenzaam voelt mag je me altijd Pb-en... Ach gut

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 21:57

je hebt gewoon een baaldag en misschien ben je ook wel een beetje jaloers omdat je er niet bij bent!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 21:59

Lovers lief berichtje

Pff ik weet het gewoon ff niet meer...
Ze zitten nu op dit forum, dus misschien lezen ze het wel.. kan me eigenlijk niks schelen

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 22:02

isabelle schreef:
je hebt gewoon een baaldag en misschien ben je ook wel een beetje jaloers omdat je er niet bij bent!


Ja, misschien ben ik wel een beetje jaloers ja... Scheve mond
Ik was degeen die de hele tijd aan ze liep te vragen of we nou nog wat leuks gingen doen met pasen en dan gaan hun saampies wat gezelligs doen Verdrietig
Maja van mij mogen ze... het gaat ook niet alleen om hun... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:02

Kop op meis... Ik denk dat je het een beetje overdrijft. (niet gemeen bedoeld) je ziet het alleen allemaal wat zwarter dan het is denk ik.
Kruip zo lekker in bed met een goed boek of leuke film. Ga morgen lekker naar ze toe en vraag wat er is. Ik denk dat je te horen krijgt dat er niets is.
En ik denk dat jouw verdrietige bui hun wel kan schelen hoor.
Kop op Ach gut

Dikke knuffel!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:06

oeps de mensen van het konijntje dus bedoel je, piedrolover ofzo!!!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 22:07

Verdrietig Sja, 't zal wel aan mij liggen...
Misschien vinden ze mijn reactie overdreven en worden ze boos... Huilen

Naja, boeie! Ik voel me echt super down.. omdat ik gewoon nooit ECHT goed met iemand kan praten... ik heb namelijk best veel meegemaakt de laatste tijd, maar kan het bij niemand kwijt. Dan ga ik het opkroppen en wordt ik steeds verdrietiger Huilen Ik denk dat dit gewoon de laatste druppel was, nu kom alles er uit Verdrietig Huilen Verdrietig


zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 22:07

isabelle schreef:
oeps de mensen van het konijntje dus bedoel je, piedrolover ofzo!!!


piedrolover bedoel ik ja ...

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:09

misschien worden ze helemaal niet boos en begrijpen ze je wel, als het zo een goede vriendinnen zijn dan zullen ze je wel steunen hoor!!!

niet zo je koppie laten hangen hoor Ach gut

en anders gooi je je verhaal op bokt, veel mensen doen dit tegenwoordig

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:09

piedro schreef:
;( Sja, 't zal wel aan mij liggen...
Misschien vinden ze mijn reactie overdreven en worden ze boos... Huilen

Naja, boeie! Ik voel me echt super down.. omdat ik gewoon nooit ECHT goed met iemand kan praten... ik heb namelijk best veel meegemaakt de laatste tijd, maar kan het bij niemand kwijt. Dan ga ik het opkroppen en wordt ik steeds verdrietiger Huilen Ik denk dat dit gewoon de laatste druppel was, nu kom alles er uit Verdrietig Huilen Verdrietig


Je kan je verhaal hier toch kwijt? Maar waarom ga je morgen niet met die meiden praten. Vriendinnen zijn ervoor hoor om mee te praten als je het moeilijk hebt. Ach gut

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:10

Misschien moet je een keer met iemand gaan praten die er voor opgeleid is... Of misschien een vertrouwenspersoon op school... Het is wel heel belangrijk dat je over je problemen kunt praten... Anders blijf je er wel heel lang mee rondlopen... En dan is het ook niet eerlijk tegenover je vriendinnen als jij ineens een uitbrasting hebt... Scheve mond

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 22:17

Pfff ik weet gewoon niet eens meer wat ik moet antwoorden....
Al die lieve berichtjes van jullie Lovers

Verdrietig Misschien moet ik ze dit topic maar ff laten zien... Scheve mond

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:19

piedro schreef:
Misschien moet ik ze dit topic maar ff laten zien... Scheve mond


Lijkt me een goed idee... OK dan!
Ik zag in je profiel dat je samen met piedrolover een pony hebt, dus het lijkt mij dat zij niet 'zomaar' een vriendin is... Echt waar, als je je problemen bespreekt versterkt dat alleen maar je vriendschap...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 22:25

Tuurlijk zijn het niet 'zomaar'vriendinnen, maar toch... er mist iets ofzo... Huilen
Ik heb ze een mailtje gestuurd met de link...

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 22:33

Ik kruip nu lekker mijn bedje in... ik zie het morgen allemaal wel Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:35

piedro schreef:
Ik kruip nu lekker mijn bedje in... ik zie het morgen allemaal wel Verdrietig


Slaap lekker meis.

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:37

hoi zil,
je moet het echt niet zo opvatten hoor Ach gut
Het was echt niet de bedoeling om het te verzwijgen ofzo hoor. En het was pas op het laatste moment besloten dat ze bleef logeren Knipoog

Ik heb ook wel eens dan zit ik (piedrolover) hier alleen en dan zit shelley ook opeens bij jou achter de cam. Dan heb ik ook niets gehoord. Of dan hoor ik de volgende dag dat shel langs is geweest ofzo Knipoog

En je kan met ons echt over alles praten hoor, maar als je er niet over begint weten wij ook niet wat jouw dwars zit...

En we zijn net toch gezellig langsgeweest?
Dat konijntje kwam voor ons ook heel opeens, je moet wel begrijpen dat dat beestje op dit moment even voor ging dan gezellig msnen!

En als je een probleem heb kom dan naar ons toe dan kunnen we praten. Dat is toch beter dan over zo'n forum Knipoog
We zijn niet voor niets vriendinnen toch Ach gut

Nou kom op hè !

We zijn d'r altijd voor je Knipoog

Dikke kus An en Shel

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:45

piedro schreef:
Tuurlijk zijn het niet 'zomaar'vriendinnen, maar toch... er mist iets ofzo... Huilen
Ik heb ze een mailtje gestuurd met de link...


Wat mist er dan? Wij zien jou als een super goede vriendin en willen je overal mee helpen... Maar je moet wel komen met je problemen, vaak als er iets is wil je er niet over praten...
Misschien is het wel ene heel goed idee, als je er met ons niet over kan praten echt naar zo'n vertrouwenspersoon te gaan. Het klinkt misschien stom maar ik denk dat het wel enorm oplucht..
Maar als je het tegen ons kan vertellen is dat wel beter denk ik Ach gut

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:58

piedro schreef:
Ik kruip nu lekker mijn bedje in... ik zie het morgen allemaal wel Verdrietig


ben je al slapen Scheve mond
Jammer wilde het er graag nog even over hebben Ach gut
Truste!

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 10:20

piedrolover"]
[quote="piedro schreef:
Tuurlijk zijn het niet 'zomaar'vriendinnen, maar toch... er mist iets ofzo... Huilen
Ik heb ze een mailtje gestuurd met de link...


Wat mist er dan? Wij zien jou als een super goede vriendin en willen je overal mee helpen... Maar je moet wel komen met je problemen, vaak als er iets is wil je er niet over praten...
Misschien is het wel ene heel goed idee, als je er met ons niet over kan praten echt naar zo'n vertrouwenspersoon te gaan. Het klinkt misschien stom maar ik denk dat het wel enorm oplucht..
Maar als je het tegen ons kan vertellen is dat wel beter denk ik Ach gut
[/quote]

Lips are sealed Ik zal maar niet alles hier dr uit gooien...

Ik wil er niet praten omdat dat altijd is over de msn of op school ofzo... vind ik te onpersoonlijk Scheve mond

Denk je nou echt naar zo'n vertrouwenspersoon ga? Pff 'k ga een beetje tegen zo'n leraar zitte banketstaaf!!! Dat nooit!

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 10:29

piedro"]
[quote="piedrolover"][quote="piedro schreef:
Tuurlijk zijn het niet 'zomaar'vriendinnen, maar toch... er mist iets ofzo... Huilen
Ik heb ze een mailtje gestuurd met de link...


Wat mist er dan? Wij zien jou als een super goede vriendin en willen je overal mee helpen... Maar je moet wel komen met je problemen, vaak als er iets is wil je er niet over praten...
Misschien is het wel ene heel goed idee, als je er met ons niet over kan praten echt naar zo'n vertrouwenspersoon te gaan. Het klinkt misschien stom maar ik denk dat het wel enorm oplucht..
Maar als je het tegen ons kan vertellen is dat wel beter denk ik Ach gut
[/quote]

Lips are sealed Ik zal maar niet alles hier dr uit gooien...

Ik wil er niet praten omdat dat altijd is over de msn of op school ofzo... vind ik te onpersoonlijk Scheve mond

Denk je nou echt naar zo'n vertrouwenspersoon ga? Pff 'k ga een beetje tegen zo'n leraar zitte banketstaafle!!! Dat nooit!
[/quote]

Ik (piedrolover) zie je zo vaak, bij de paarden en ook gewoon thuis. Dan kunnen we er toch over praten?

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 10:33

piedro"]
[quote="piedrolover"][quote="piedro schreef:
Tuurlijk zijn het niet 'zomaar'vriendinnen, maar toch... er mist iets ofzo... Huilen
Ik heb ze een mailtje gestuurd met de link...


Wat mist er dan? Wij zien jou als een super goede vriendin en willen je overal mee helpen... Maar je moet wel komen met je problemen, vaak als er iets is wil je er niet over praten...
Misschien is het wel ene heel goed idee, als je er met ons niet over kan praten echt naar zo'n vertrouwenspersoon te gaan. Het klinkt misschien stom maar ik denk dat het wel enorm oplucht..
Maar als je het tegen ons kan vertellen is dat wel beter denk ik Ach gut
[/quote]

Lips are sealed Ik zal maar niet alles hier dr uit gooien...

Ik wil er niet praten omdat dat altijd is over de msn of op school ofzo... vind ik te onpersoonlijk Scheve mond

Denk je nou echt naar zo'n vertrouwenspersoon ga? Pff 'k ga een beetje tegen zo'n leraar zitte banketstaafle!!! Dat nooit!
[/quote]

En als jij naar 1 van ons toekomt dat je wilt praten dan kan dat toch? Maar als jij er zelf niet om vraagt weten wij ook niet dat jou iets dwars zit.

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 10:39

piedrolover"]
[quote="piedro"][quote="piedrolover"]
[quote="piedro schreef:
Tuurlijk zijn het niet 'zomaar'vriendinnen, maar toch... er mist iets ofzo... Huilen
Ik heb ze een mailtje gestuurd met de link...


Wat mist er dan? Wij zien jou als een super goede vriendin en willen je overal mee helpen... Maar je moet wel komen met je problemen, vaak als er iets is wil je er niet over praten...
Misschien is het wel ene heel goed idee, als je er met ons niet over kan praten echt naar zo'n vertrouwenspersoon te gaan. Het klinkt misschien stom maar ik denk dat het wel enorm oplucht..
Maar als je het tegen ons kan vertellen is dat wel beter denk ik Ach gut
[/quote]

Lips are sealed Ik zal maar niet alles hier dr uit gooien...

Ik wil er niet praten omdat dat altijd is over de msn of op school ofzo... vind ik te onpersoonlijk Scheve mond

Denk je nou echt naar zo'n vertrouwenspersoon ga? Pff 'k ga een beetje tegen zo'n leraar zitte banketstaafle!!! Dat nooit!
[/quote]

En als jij naar 1 van ons toekomt dat je wilt praten dan kan dat toch? Maar als jij er zelf niet om vraagt weten wij ook niet dat jou iets dwars zit.
[/quote]

laat maar... Frusty

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 10:41

piedro"]
[quote="piedrolover"][quote="piedro"]
[quote="piedrolover"][quote="piedro schreef:
Tuurlijk zijn het niet 'zomaar'vriendinnen, maar toch... er mist iets ofzo... Huilen
Ik heb ze een mailtje gestuurd met de link...


Wat mist er dan? Wij zien jou als een super goede vriendin en willen je overal mee helpen... Maar je moet wel komen met je problemen, vaak als er iets is wil je er niet over praten...
Misschien is het wel ene heel goed idee, als je er met ons niet over kan praten echt naar zo'n vertrouwenspersoon te gaan. Het klinkt misschien stom maar ik denk dat het wel enorm oplucht..
Maar als je het tegen ons kan vertellen is dat wel beter denk ik Ach gut
[/quote]

Lips are sealed Ik zal maar niet alles hier dr uit gooien...

Ik wil er niet praten omdat dat altijd is over de msn of op school ofzo... vind ik te onpersoonlijk Scheve mond

Denk je nou echt naar zo'n vertrouwenspersoon ga? Pff 'k ga een beetje tegen zo'n leraar zitte banketstaafle!!! Dat nooit!
[/quote]

En als jij naar 1 van ons toekomt dat je wilt praten dan kan dat toch? Maar als jij er zelf niet om vraagt weten wij ook niet dat jou iets dwars zit.
[/quote]

laat maar... Frusty
[/quote]

waarom weer laat maar???
Denk je dat wij d'r nu niet mee zitten ofzo?
Jij doet hier nu alsof wij nooit willen praten, maar als jij niet zegt dat je problemen hebt kunnen we ook niet helpen Verward


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aisie, Birgit__, Cerosa, DieL_Zor, L_Flo, Paardennamen, purny, spookyskippy, TessaxQuincy, Zoolgangster en 58 bezoekers