Wie gaat naar Tentenkamp en wil....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Wie gaat naar Tentenkamp en wil....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 20:37

..voor mij wat meenemen???

Rotterdam is voor mij een beetje ver weg, maar een paar leuke aanbiedingen heb ik wel zien staan.
Ik hoop dat iemand van Bokt wat spullen voor mij van het Tentenkamp mee wil nemen!


miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 20:42

Er is niets bijzonders daar hoor...

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 20:53

ik heb wel een leuk neopreen singeltje in de aanbieding gezien, die zou ik wel graag willen hebben! (en nog wat kleine dingetjes)

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 20:57

En hoe wil je dat met de betaling dan regelen, en wil je 't opgestuurd hebben of moet 't gebracht cq opgehaald worden Verward

- Offline -

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 21:03

Het meeste was vandaag al uitverkocht... dus waarschijnlijk ook veel kleine dingetjes...
En aan verzendkosten/benzinekosten kan je volgens mij net zo goed een wat duurdere singel kopen.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 21:07

ik zou het idd via de post willen laten verzenden. Als ik er zelf met de auto naar Rotterdam moet rijden kost dat ook benzine! Dus die 5,50 is dan ook niet zo veel

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 21:07

Dat vullen ze toch wel weer bij Verward

- Offline -

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 21:10

DeesDeBest schreef:
Dat vullen ze toch wel weer bij Verward

Het zijn vaak restanten..
Ik stond vandaag toevallig nog met een kennis te praten (zij werkt er nu 5 jaar ofzo..)
En ik zei dat het erg tegenviel, toen zei ze ook dat er gister veel uit is gegaan.
Bijv. die rijjasjes die ze hadden hingen er nog maar heel weinig! Waren best mooie dingen trouwens en dat voor 5 euro.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 21:27

chantal_cs schreef:
ik zou het idd via de post willen laten verzenden. Als ik er zelf met de auto naar Rotterdam moet rijden kost dat ook benzine! Dus die 5,50 is dan ook niet zo veel

Ik wil best wel een singel voor je meenemen en opsturen, MAAR dan moet ik ZEKER weten dat je er ook voor betaald, dat ik niet met 2 singels zit straks. Opsturen naar jou is dan geen probleem, als ik maar zeker weet dat je ervoor betaald. En als je telebankieren hebt, heb ik 't liever vooruit.
Dus stuur je gegevens, wat je wilt(maat, dr,vhz enz), en het kan best zijn dat ze er dus niet meer zijn en moet ik er sowieso 1 voor je meenemen ook als de kwaliteit zeer slecht is??

- Offline -

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 21:36

Is wel riskant; soms ziet het er op het plaatje net wat anders uit dan in het kamp zelf. Ook kan het zo zijn dat de maat net wat afwijk van wat er op staat.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 21:37

Ligt Epse ver bij Utrecht vandaan???
Ik zit namelijk in Utrecht op school, dus dan zou ik het daar naar toe mee kunnen nemen.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

SaskiaB

Berichten: 3277
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:18

ik heb zelf thuis ook nog een neopreen singel liggen

Lhundol

Berichten: 493
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:27

is de tentenkamp morgen? dan gaan we er zeker even heen! laat maar dat weet ik al....
en weet iemand een internet adres met alle aanbiedingen erop?

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 22:32

Kusia schreef:
Ligt Epse ver bij Utrecht vandaan???
Ik zit namelijk in Utrecht op school, dus dan zou ik het daar naar toe mee kunnen nemen.


Epse ligt niet echt dichtbij Utrecht.. dus ik denk dat dat geen goede optie is..

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 22:33

DeesDeBest"]
[quote="chantal_cs schreef:
ik zou het idd via de post willen laten verzenden. Als ik er zelf met de auto naar Rotterdam moet rijden kost dat ook benzine! Dus die 5,50 is dan ook niet zo veel

Ik wil best wel een singel voor je meenemen en opsturen, MAAR dan moet ik ZEKER weten dat je er ook voor betaald, dat ik niet met 2 singels zit straks. Opsturen naar jou is dan geen probleem, als ik maar zeker weet dat je ervoor betaald. En als je telebankieren hebt, heb ik 't liever vooruit.
Dus stuur je gegevens, wat je wilt(maat, dr,vhz enz), en het kan best zijn dat ze er dus niet meer zijn en moet ik er sowieso 1 voor je meenemen ook als de kwaliteit zeer slecht is??
[/quote]

ik heb je gepbt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, GrapeshotBot, Leliesan en 105 bezoekers