HELP wasmachine

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

HELP wasmachine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 17:42

Pfff wasmachines en beugel bh's gaan niet samen. Ik heb mijn bh gewassen. In een zakje stopt. En toch is die *#&*$ beugel ontsnapt. Nu zit hij in de trommel en is er met geen mogelijkheid uit te krijgen. Ik heb dat ding aan alle kanten al opengeschroeft maar helemaal niks te zien
Wie heeft er verstand van?

(sorry moddies als ik het niet onder het juiste forum heb geplaats. Wou het onder FZ doen maar ik zie het verband tussen mijn wasmachine en BOkt niet echt Haha! )


isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:14

zit ie ook niet in de plooi van je rubber, als ik bv de zakken vergeet te legen vind ik alles altijd daar terug Haha!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Kana

Berichten: 9054
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:17

ik heb er geen verstand van..

maar toen ik je titel las dacht ik dat je een vriendje (ofzo) had die zoende als een wasmachiene Bloos Nagelbijten / Gniffelen

Artemiss
Berichten: 1093
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:31

Kana schreef:
maar toen ik je titel las dacht ik dat je een vriendje (ofzo) had die zoende als een wasmachiene Bloos Nagelbijten / Gniffelen


Whaha, echt wat voor jou he om dat te denken Tong uitsteken Haha! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 19:27

isabelle schreef:
zit ie ook niet in de plooi van je rubber, als ik bv de zakken vergeet te legen vind ik alles altijd daar terug Haha!



Nee daar zit hij niet, ook niet in het filter onderin. Als ik de trommel ronddraai dan hoor ik hem ook aanlopen.

Citaat:
maar toen ik je titel las dacht ik dat je een vriendje (ofzo) had die zoende als een wasmachiene


HAHAHAHAHA Haha! Gelukkig niet. Hij kan erg lekker zoenen Vingers aflikken Bloos


mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 19:29

eeyy dat heb ik ook laatst gehad. Mijn vriend heeft toen de hele wasmachine uitelkaar moet halen ( waar hij niet zo blij mee was Haha! ) Wij zagen hem ook nergens zitten. Maar na flink zoeken en op alle mogelijke plekken voelen en een beetje geweld hebben we mijn beugel toch terug gevonden Lachen

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 19:31

Mijn vriend heeft de wasmachine net ook zover mogelijk opengemaakt maar kon niks vinden. Het lijk of hij tussen de binnen- en buitentrommel zit. Maar kan die zomaar open? Niet dat hij hem straks uit mekaar haalt en weer netjes in mekaar zet en ik daarna kan gaan dwijlen... Lachen

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 19:37

nou bij mijn wasmachine konden er een heleboel onderdelen uit Lachen Mijn beugel zat ook vast tussen de binnen en buiten trommel geloof ik . Maar vriend lief komt met een half uurtje thuis en dan zal ik even aan hem vragen hoe hij het nou precies gedaan had . Dan stuur ik je zo wel even een pbtje

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 19:42

mickydo schreef:
nou bij mijn wasmachine konden er een heleboel onderdelen uit Lachen Mijn beugel zat ook vast tussen de binnen en buiten trommel geloof ik . Maar vriend lief komt met een half uurtje thuis en dan zal ik even aan hem vragen hoe hij het nou precies gedaan had . Dan stuur ik je zo wel even een pbtje


DANK JE Kusje Dat zou heel fijn zijn!!
Want ik kom er niet meer uit. Er zal vast een hoop uitkunnen. Maar met mijn geluk krijgen we het er OF nooit meer in terug OF alles past weer en ik kan dwijlen bij de eerste beste wasbeurt Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, juniper, kaatje89 en 138 bezoekers