Géén kies minder vandaag :(

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Géén kies minder vandaag :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 13:56

Ik moest vandaag 15.30 naar de kaakchirurg. Verstandskies trekken.
Ik vrij genomen, Harmen vanmiddag vrijgenomen want er moest iemand mee.
Gaat om 5 over half 3 de telefoon, u heeft om 14.30 een afspraak.
Ik meteen, nee hoor 15.30, zeker weten. (ik had het nl aan de tel afgesproken, meteen op geschreven en later nog een keer gecheckt: Dus ik heb op 7 april om 15.30 een afspraak en ik moet iemand meenemen. Ja was het antwoord.) We wilden net weggaan (moest nog ponskaartje gemaakt worden enzo).

Ik zei ik kan er over 10 minuten zijn, maar nee hoor. Moest nieuwe afspraak maken. Boos!
3 mei moet ik nu, om 15.15.

Ik ben er niet echt zenuwachtig voor ofzo, maar je ziet er toch tegenop. Boos! Nog maar een keer een dag vrijnemen *zucht*
Zal wel een 'gewoon' misverstand zijn, maar blij wordt je er niet van

:evaw:


mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 14:44

Ja dan baal je als je weer moet wachten. Heb je er veel last van? Want dan is het helemaal erg Boos! Ik kwam 2 weken gelden een beetje expres te laat ( ik was nogal erg zenuwachtig en had er helemaal geen zin in ) maar ik mocht mooi gaan zitten en binnen 5 min lag ik in de stoel.... Maar ja het moet gebeuren en ikheb er nu nog maar 1 te gaan !!!
Veel succes !!

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 14:47

tjee...das balen. denk je eindelijk ik ben er morgen vanaf moet je er nog een maand tegenaan zitten te kijken...
en dan nog balen dat ze je er niet even konden tussenplaatsen...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 14:48

Ik heb er gelukkig geen last van, maar dit is preventief zeg maar. Die kies was zo rot dat ik er volgens de tandarts binnen nu (maart was dat) en een half jaar toch last van zou krijgen.

:evaw:

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 20:43

Ik ben vandaag ook naar de tandarts geweest...
Bij mij moeten alle 4 mijn verstandskiezen getrokken worden. Ieuuwwww moet er echt niet aan denken... Er is er nog maar eentje door, maar de anderen moeten er dus ook uit. Ik vind het echt eng Scheve mond
28 juni gaan de eerste twee, 10 augustus de andere twee...

Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt, je ziet er toch tegenop en als dan puntje bij paaltje komt en je je er helemaal op hebt voorbereid (voor zover dat gaat dan...) gaat het niet door. Kan je je nog een paar weken druk gaan maken.

:D

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 20:46

Dat is het idd Marianne,
Ik heb al 1 verstandskies eruit, daar heb ik totaal geen last van gehad, tijdens en erna niet.
Dus ik hoop dat dat nog een keer zo gaat.

Jij ook veel sterkte!

:evaw:

Gretha
Berichten: 377
Geregistreerd: 12-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:21

ik durf niet meer naar tandarts
heb nu ook meeste dagen flink kiespijn
en verzekering betaald nie tmeer als je langer dan jaar niet bij tandarts geweest bent Boos!
ze moeten mij echt onder narcose kiezen trekken en overige gaten (nee, geen gaatjes, gaten) vullen
alleen dan ren ik niet angsig/gillend weg
erg op je 19e bijna 20e bang voor de tandarts..Boos! :s

Fitzroy

Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:50

Vrijnemen, Sjimmy ??

Daar krijg je toch wel vrij voor van je werkgever?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:53

Nou moe, da's ook een manier om je eigen foute agenda weer op orde te krijgen... Scheve mond Jij zit er mooi mee, ik heb dat net zo, als ik me er op ingesteld heb, dan moet het ook niet uitgesteld worden, bah, rot voor je!
Sterkte iig de volgende keer!!


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 17:19

Fitz, ik moest om half 4 dan krijg ik dus niet de hele dag vrij (logisch) dus ik had mijn vrije dag omgegooid van vrijdag naar woensdag (kost wel wat geregel). Zodat ik thuis kon blijven en niet voor die paar uurtjes naar zoetermeer moest. Die laatste 1,5 uur krijg ik dan wel vrij hoor Lachen
Maar niet als de afspraak dus niet doorgaat Scheve mond

:evaw:

Fitzroy

Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:13

Grappig, Sjimmy, ik werd vanochtend door de tandartsassistente gebeld waar manlief bleef want hij had toch echt een afspraak.
Hij was het dus wel vergeten, lekker blonT van hem.

Sterkte, de volgende keer, mij viel het alles mee.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:24

Bij mij zeiden ze helemaal neit dat er iemand mee moest Verward
Sterker nog, ik maakte de dag ervoor een afspraak voor alleen een foto en een kwartier later kwam ik met een verstandkies minder de deur uit.
Blijkbaar een chirurg die echt van wanten weet Haha!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:26

lekker zeg Scheve mond Je zal de hele dag druk maken erom, en dan dat ineens...
Mmm... ik zal een klacht indienen Knipoog

:){

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:29

zeker Cnossen Sjuim, die weet wel van wanten Scheve mond Cool
je gaat met een gebit naar binnen en komt met de helft minder er weer uit Lips are sealed

Die kerel heet zulke enorme handen, als die op je af komen, denk je nog: dat past nooit in mijn mond Nagelbijten / Gniffelen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:30

Ik moet zeggen dat die chirurg die ik had wel een heeel charmante man was hoor Schijnheilig
Hij heette iig geen Cnossen Tong uitsteken

xx_Irisje

Berichten: 12344
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:32

Dat is echt midner..

je bereid je toch wel beetje voor.

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 09:10

smurf schreef:
zeker Cnossen Sjuim, die weet wel van wanten Scheve mond Cool
je gaat met een gebit naar binnen en komt met de helft minder er weer uit Lips are sealed

Die kerel heet zulke enorme handen, als die op je af komen, denk je nog: dat past nooit in mijn mond Nagelbijten / Gniffelen


Ik had paar jaar geleden afspraak bij de plastisch chirurg (ja ik weet het ik zie er nu nog niet uit maar dat was voor een mogelijk kwaadaardige moedervlek onder mijn kin Scheve mond ) kom ik daar binnen, een enorme man met enorme kolenschoppen Haha! Dan verwacht je toch iets anders bij plastisch chirurg *LOL*

:evaw:

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 09:18

in het Gooi kan je kiezen: Cnossen, de beul met de grote handen }>
of van der Houten, een schat van een man die per ongeluk kaakchirurg is geworden (volgens eigen zeggen) en vreselijk boeiend kan vertellen, ik vond het bijna jammer toen de behandeling klaar was Haha!

toen ik ooit, lang geleden, met de ambulance bij een ziekenhuis werd afgeleverd met een geknapte blindedarm, zei een verpleegster nog tegen me: je hebt geluk, chirurg X is er, die heeft hele lange slanke vingers...... Tong uitsteken Op dat moment boeide mij dat niet zoveel en ik snapte het ook niet, maar ik heb maar een heel klein litteken Clown

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 09:25

Aargh, erg is dat he. Ik had dat 2 weken terug met de neuroloog, wij zouden ook bijna weg gaan. Sorry mevrouw de afspraak moet verzet worden naar volgende week

22 Januari verwachten we ons kleintje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 13:47

smurf schreef:
in het Gooi kan je kiezen: Cnossen, de beul met de grote handen }>
of van der Houten, een schat van een man die per ongeluk kaakchirurg is geworden (volgens eigen zeggen) en vreselijk boeiend kan vertellen, ik vond het bijna jammer toen de behandeling klaar was Haha!

toen ik ooit, lang geleden, met de ambulance bij een ziekenhuis werd afgeleverd met een geknapte blindedarm, zei een verpleegster nog tegen me: je hebt geluk, chirurg X is er, die heeft hele lange slanke vingers...... Tong uitsteken Op dat moment boeide mij dat niet zoveel en ik snapte het ook niet, maar ik heb maar een heel klein litteken Clown



Of Brons.........die zou ik persoonlijk kiezen. Zeer netjes in de afwerking, en het doet ook nogeens geen pijn.

Cnosse kan ik vrij veel verhaaltjes over vertellen. Daar ga ik van mijn leven niet naar toe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 13:48

Sjuimpje schreef:
Ik moet zeggen dat die chirurg die ik had wel een heeel charmante man was hoor Schijnheilig
Hij heette iig geen Cnossen Tong uitsteken



Dat moet men. Brons zijn geweest...........die is inderdaad zeer aantrekkelijk en charmant.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, blondies, CarpeDiem_, claudtje, Flew, gerlindie, GoogleAdsense, Grainey, HELder, IASCrawler, Ipsiedipsie, JoyenUnory, manubres, MoniqueT, nafkedemi, NinaZ, Room_Soesje, RoronaZorro, Roulette_, SentiBot, Sintara, Switch2016, Vuri en 76 bezoekers