vakantiewerk!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RJS

Berichten: 433
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Anderen/Groningen

vakantiewerk!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 18:05

hey mensen!!

Vertel vertel, want ik ben op zoek naar vakantiewerk!!!!!!!!!1 Maar et schiet nog niet echt op....
Ik zoek een baantje in de omgeving stadskanaal (groningen voor de niet-aardrijkskundigen onder ons) en et maakt echt NIET uit wat...

verder tips over wat leuk is om te doen zijn natuurlijk welkom!!
KUSZ Renske

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 19:38

inschrijven bij een uitzendbureau bij jouw in de buurt,
en je kunt nog altijd folders rondbrengen of in een kas gaan werken, en zomers op het land(<--verdient wel goed!) Knipoog

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 20:42

ik ben ook op zoek naar leuk vakantiewerk, ik breng zo als bijbaantje al folders rond dus dat is geen optie, en in de kas vind ik ook niks, ben aan het denken in een winkel ofzo achter de kassa Verward

Peach

Berichten: 632
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 20:51

Bv. in het ziekenhuis werken, dat ga ik namelijk doen. En dat verdient een aardig zakcentje Tong uitsteken

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:40

Jorieke schreef:
Bv. in het ziekenhuis werken, dat ga ik namelijk doen. En dat verdient een aardig zakcentje Tong uitsteken


wat doe je dan precies in het ziekenhuis? Schijnheilig

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:44

Ik ga in een verzorgingstehuis werken. Eten rondbregen, thee schenken, beetje schoonmaken. Ben erg benieuwd of het leuk wordt, maar het is natuurlijk wat je er zelf van maakt. ( hoewel leuke collega's het vervelendste werk leuker kunnen maken Tong uitsteken)

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:44

Ik werk zomers altijd in de aarbeien.
Lekker buiten aan het werk (op de buitjes na dan) en af en toe lekker aardbeien snoepen Vingers aflikken
Nu werk ik in de kassen, maar als het warmer wordt ga ik daar weg, dan wordt het me te warm daar.

Gretha
Berichten: 377
Geregistreerd: 12-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:05

ik ben echt al maanden op zoek naar een 2e baantje
heb dus al een baantje, maar is maar part time dus kan daar niet van rondkomen ook al woon ik nog thuis
paardrijden is dure hobby :p
plus heb dus veel tijd over, waarin ik me erg verveel (ga dus al niet meer naar school he)
uitzendbureau zie ik niet echt zitten, negatieve domme ervaring mee, had opgegeven voor vakantie ewrk beschikbaar van ma t/m vr, bellen ze dat ze baan hebben voor 1 zaterdag....Boos!
dus ben daar niet happig op

ook heb ik gevraagd wat iemand ongeveer verdient met folders rondbrengen, hadden ze geen antwoord op, tja, als ik niet weet of ik een 10tje of bijv 100 euro per maand er mee ga verdienen, ga ik t ook niet doen
pfff, moeilijk hoor! Boos!
werk vinden is moeilijk tegenwoordig!!!!

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:28

bij de TPG Post

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:36

Folders lopen heb ik ook gedaan, verdient bagger, ik wil nou gaan kijken hier in het verzorgingstehuis, maar vrees dat ik nog een jaartje/2 jaartjes moet wachten Verdrietig (ivm leeftijd)