"Zijn er dan 2 van jullie???"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

"Zijn er dan 2 van jullie???"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-01 19:20

Haha!
vandaag zo gelachen met mijn zus.
Ik kwam vandaag op de manege en WEER kwam een bepaald meisje naar me toe met de vraag of ze het dubbelgebroken bitje mocht overkopen. Ik had tot 2x toe al gezegd dat ze bij mijn zus moest zijn omdat het bit van haar is. Dus heel lichtelijk geirriteerd legde ik haar uit dat ik over het bit niks te zeggen had, dat ze dat toch echt met mijn zus moest overleggen en niet met mij.
"Ja maar ik kan jullie niet uit elkaar houden" bekende ze toen! *LOL* *LOL* *LOL*
Ik lag helemaal in een deuk. Toen maar uitgelegd dat ik meestal een bordeauxrode rijbroek draag en mijn zus een blauwe. Ze zou er op letten Haha!

Ik dat verhaal aan mijn zus verteld, kwam die met een ander verhaal...
Iemand van onze stal begon laatst een heel verhaal tegen haar en noemde een paar keer de naam Marije. Dus mijn zus verbeterde haar op een gegeven moment, dat ze Marloes heet.
Die vrouw helemaal verbaasd; ze zou toch zweren dat ze Marije heette.
Mijn zus uitleggen...nee ik heb nog een zusje en die heet Marije.
Zegt ze: "Oh zijn er dan 2 van jullie???"

Toen mijn zus dat vertelde biggelden de tranen van het lachen over mijn wangen haha. Hoe ze dat ook zei!!!
We hebben wel eens samen bij die vrouw in de bak gereden dus ik snap niet dat het haar nooit opgevallen is dat we zusjes zijn Verward

Maar het was wel grappig. Ik vind helemaal niet dat we op elkaar lijken, maar okee. Bovendien schelen we ook nog eens 2 jaar, ik ben de jongste. Je kunt eventueel in dit topic een foto van mijn zus en mij samen zien. http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... highlight=

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 21:21

MIjn zusje en ik schelen 7 jaar. Al vanaf dat het kind bestond hoor ik dat ze op me lijkt (of ik op haar, wat al helemaal niet kan, maar goed). Het is nu echt voorgekomen dat een moeder van een vriendinnetje van haar vorig jaar (het was donker ok) mij voor mijn zusje aan zag. Zij was 10 en ik 18, en we scheelden toch wel een heleboel centimeters dacht ik zo! Maar goed, stug volhouden he....
Ik vind het altijd vreselijk om te horen dat ik op mijn vader lijk. Maar het is nou eenmaal zo. Het is heel raar, mijn zusje lijkt qua uiterlijk best op mij (helaas) en qua karakter heel erg op mijn oudere zus.
Het wordt trouwens nog gekker, als ik de telefoon opneem dan schijn ik net zo te klinken als mijn zus. Heb al regelmatig gehad dat ik Laudine zei en men Verinne (klinkt echt niet hetzelfde) verstond. En dan te bedenken dat ze al kweetniethoelang uit huis is. Mijn moeder haalde ons laatst al door elkaar toen we in de keuken zaten te kletsen (mijn zus voornamelijk). Waar gaat dat heen?

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 21:38

zo, nou jullie lijken anders wel heel erg veel op elkaar. kan me voorstellen dat iemand die je niet goed kent het moeilijk vind om je uit elkaar te houden. leuke foto trouwens. en mooi paardje op die foto.
is die ene foto in disneyland parijs gemaakt?

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 23:14

Tsja,komt me bekend voor, indirect dan. Mij beste vriendinnen zijn een tweeling, hebben ook vaak zulke dingen. Altijd enthousiast begroet door vreemden, maar het leukste was een tijd geleden. Een jongen bij ons van school vond Inge wel leuk, zei hij. Maar hij deed ook steeds zo opvallend tegen lotte..Totdat hij ze samen zag...Huh, zijn er twee!!!!Hij had dus steeds de verkeerde zitten versieren *LOL* Of eigenlijk was hij op twee meisjes verliefd. Ze hebben ook wel eens gehad dat de een een vriendje had die ze niet uit elkaar kon houden, ook grappig

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 23:35

ken het ook..

heb een keertje ontzettende ruzie gehad met de concierge omdat hij dacht dat ik mn broer was, hij schelden enzo op mij omdat ik me niet wou gaan melden, en blablabla

echt stom was dat, maar ook ontzettend irritant!

maar heb nu iets bedacht.. ik ga de OV van mn broer gebruiken *LOL*

Zazoo
Berichten: 3341
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: de bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 23:58

je lijkt wel heel erg op je zus Haha!

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 10:03

Oh, ja jullie lijken echt wel op elkaar!
Maar ja, aan één foto te zien Scheve mond .
In het echt misschien minder? Verward Hoewel, gezien de verhalen Tong uitsteken

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 10:30

Nouw, op de foto's lijken jullie echt sprekens op elkaar! Als je zei dat je een 2ling was, zou ik je geloven!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-01 12:31

Nahhh hoe kan dat nou Verward

Ja op deze foto in Eurodisney lijken we idd wel op elkaar maar in het echt? Nee ik zie maar weinig overeenkomsten. We hebben alleen allebei lang blond haar en zijn vaak precies even zwaar. Pling
Op het eerste gezicht zien mensen vaak geen verschil maar als ze ons langer kennen kunnen ze zich ook niet meer voorstellen dat ze ons niet uit elkaar konden houden. Zo verschillend.

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 12:59

Ik denk dat dat ook wel komt door de mimiek. Als ik jou en je zus beter zou kennen (ik bedoel zoun kennen Knipoog ) dan zou ik ook al aan de mimiek kunnen zien dat jij het bent of je zus *LOL* .