Lopez Silver Candy

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Himyar

Berichten: 4538
Geregistreerd: 14-08-01

Lopez Silver Candy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 11:52

Ik ben tijden geleden mijn oude paard (QH) Lopez Silver Candy (schimmel merrie) bij een wedstrijd bij de Kalverhoek tegen gekomen. Ik heb de eigenaars toen gesproken en heb ze toen beloofd ooit eens wat foto's voor ze in te zullen scannen van Candy en die dan toe te mailen. Ik heb nu foto's van haar, maar ben het e-mail adres kwijt.
Weet iemand misschien wie deze mensen zijn en heeft iemand het e-mail adres? Misschien dat Candy niet eens meer leeft nu, dat is mogelijk, want ik kocht haar ca. elf jaar geleden als zeven jarige.

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 11:54

Via de AQHA kun je altijd het adres achterhalen en -indien bekend- ook het emailadres.

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 12:15

Euhm..Silver kan ik wel! Ik heb er nog eens een keer opgereden!!
Ik heb ook het E-Mail adres van de mensen die hem hadden maar ik weet niet meer of Silvetje leeft!! Ik zal het adres wel even opzoeken en dan door PB-en

Himyar

Berichten: 4538
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 13:02

Ik wist niet dat de AQHA het volledige adres geeft.
Hartelijk bedankt Chantalleke!

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:15

Heb inmiddels even contact gehad met iemand anders! Silver hebben ze laten inslapen vanwege te veel melonomen ( als ik het goed heb) Ze had hier erge last van. En heb je een PB gestuurd

Himyar

Berichten: 4538
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 15:58

De laatste keer dat ik haar zag, liet men mij zien dat ze een aantal gezwellen onder haar staart had. Dat schijnt bij schimmels regelmatig voor te komen, zeiden de eigenaren me toen. Wat sneu dat ze niet meer leeft, maar ik was er al een beetje bang voor. Ik ben ooit Grand Champion aged mares met haar geworden in de halter en heb thuis een prachtig standbeeld daarvoor staan dat de AQHA me toendertijd thuis heeft gestuurd. Een prachtige herinnering aan Candy, want haar naam staat op de houten voet op een plaquette.