zooo bang voor spinnen... wie nog meer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

zooo bang voor spinnen... wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 14:20

Argh! spinnen! afschuwelijk! Ik ben er echt zo verschrikkelijk bang voor! Waar het door komt? ik heb echt geen idee... ik vind ze gewoon eng hoe klein ze ook zijn! Afgelopen zondag is het allemaal nog erger geworden.. ik liep beneden en ik dacht dat er wat haar op mn kraag zat wat kriebelde... ik kijk... zit er een SPIN! Nee, erger nog, hij liep! Zo dichtbij! Ik heb zo verschrikkelijk hard gegild! Ik weet dat het nergens op slaat, maar het is er gewoon.. die manier waarop ze bewegen... brr... Hoe kom ik van deze angst af?! Ik vind het toch wel een beetje belachelijk namelijk... Scheve mond Iemand hetzelfde probleem en misschien een oplossing?! Scheve mond Haha!

Der Ellmauer Dancing Queen


Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:24

stofzuiger!!

Haha nee ik ben ook bang voor spinnen, had er laatst een onder mijn rem zitten, daar kwam ik dus te laat achter! yaaiks.
Meestal heb ik wel stoerdere mensen om me heen die spinnen weghalen. (Die keer dat ie onder mn rem zat was ik bij een vriend, en die is ook doodsbang, stonden we met zn twee te gillen Tong uitsteken)

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:25

Rainie, kijk maar naar haar 'het universum is tegen me' topic op Jeugdhonk :p

Ik snap de angst voor spinnen gewoon niet...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:25

Ik! Er is op Animal Planet een reclame waarin een spin recht op de camera valt, als ik dat heb gezien kan het maarzo zijn dat ik 's nachts niet goed slaap Nagelbijten / Gniffelen
Ik ben er ook als de dood voor, altijd al geweest. Helemaal sinds arachnofobia trouwens, wat een rotfilm.
Maarreuh...sinds ik op een flat woon, nooit meer ergens last van, heel af en toe een hooiwagen, maar that's it! OK dan!
Ik pakte ook idd vaak de stofzuiger, en daarna ging er een dikke prop in de stofzuigerslang, want wie weet wandelde het beestje terug Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:28

En dan vinden jullie spiderman zeker wel cool ? Scheve mond

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:29

jaaaa maar dan tobey maguire he Tong uitsteken

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:32

Hihi, ik snap helemaal wat je bedoelt!! *LOL*

Ik heb laatst een half uur (okee, misschien wel een uur) op de keukentafel gezeten omdat er een paar meter verderop voor de bank een dikke zwarte spin liep!! De hond werd zo enthousiast van mij geschreeuw dat ie absoluut niet in de kamer mocht komen, ze spontaan rondjes ging rennen en zo de spin omver liep en het geweldig vond dat ik zo stond te schreeuwen en springen Clown Wat dus tot gevolg had dat toen mn vriend thuis kwam, ik nog steeds op de keukentafel zat panisch te kijken naar een inmiddels uitgdroogde spin en hij me voor gek verklaarde Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:33

Ik was laatst in het huis van mijn zus en toen liep daar echt een enorme spin Haha!

Hij liep hard joh *LOL*

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 14:36

hou ns op... Scheve mond brrr... de gedachte alleen al... de grootste die ik tot nu toe irl heb gezien was op mn werk... dat was een betonspin ofzo... Zooo gigantisch! Ik durfte echt niet meer de winkel in te lopen (jawel... hij zat bij de deur, dus toch zeker 5/6 meter van me vandaan) Hij was echt een meter groot (in mijn ogen, in het echt misschien een centimeter of 5 en gitzwart....)

Der Ellmauer Dancing Queen

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:37

Ik heb hem een beetje opgejaagd en toen rende hij zo dwars over de kamer *LOL*

Ik wou er maar een karretje voor kopen. Lijkt me leuk Tong uitsteken

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:45

ik vind spinnen ook vies,
thuis vind ik ze gewoon blerrrrrkkk.maar ben ik op stal,
dan vind ik ze daar thuis horen,niet dat ze welkom zijn op mijn lichaam.maar dan is mijn angst een heel klein stukje minder..

Karaat_the_newforest op Instagram

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:47

Ieeehhhhh!
ik vind ze DOOD eng!
echt!
laatst moest ik snachts naar de WC zag ik ineens een spin bij mijn deur! dan trommel ik eerst mijn moeder uit bed die haalt de spin weg en dan loop ik pas onder de deur door Haha!
erg ik weet het, maar ik vind ze zoooo erg! JUK!

Dag lieve mama...

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:47

ik heb precies hetzelfde probleem als jou.. en weet je wat? ik denk dat ik er niet meer vanaf kom Scheve mond Echt, het enigste waar ik zo ongeveer panish van wordt is van spinnen. Dan gil ik ook het hele huis bij elkaar.
1x had iemand een grapje met mij uitgehaald met een spin (toen was ik nog super klein hoor Tong uitsteken) maar ik begon gewoon te janken van angst Haha!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:48

clubje oprichten Haha!

en iedereen zegt dan tegen mij, ingele kijk dan dat beest is veel kleiner dan jou, ja dat zal wel wezen maar ze hebben wel 8 poten. kijken eng en moeten altijd mij hebben!

Dag lieve mama...


Mistic

Berichten: 4380
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:55

Ik ben ook helemaal panish voor spinnen. De kleintjes vallen nu wel weer mee, maar hoe groter ze worden hoe harder ik gil.
Als er 's nachts 1 in mijn kamer zit, moet ik eruit om iets te doen. Los lopen in mijn kamer is geen goed idee.
Weet je dat iedereen in zijn leven ongeveer 30 spinnen eet als je slaapt. Bij alleen de gedachte eraan krijg ik al kippevel.

Kaleido's El Rosso (Kaleido's Don Pedro x Kennedy)
Daina van het Leemven
Shah IBN Estaman 16-05-1997 - † 25-06-2010

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:01

Kan iemand me proberen uit te leggen waar die angst vandaan komt?

Ik bedoel: ik kan het begrijpen als iemand bang is voor wespen, die beesten kunnen lelijk steken, maar spinnen doen toch gewoon niks?

(ik kan zelf trouwens heel slecht tegen zilvervisjes: http://www.ciencia-hoy.retina.ar/hoy35/ ... nsec03.jpg vieze beesten Lachen )

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:09

hier nog 1, ik raak helemala in paniek, ik heb er 1x 1tje op mijn hoofd gehad op stal, ik stond onder een deurpost en volede echt iets vallen, kwam echt met n "plop"op mijn hoofd dus ik vroeg versctijfd van angst aan een vriendin die er stond wat er op mijn hoofd was geplopt, nou die zette het op n gillen, meer had ik niet nodig heb hele tent bij elkaar gegild, als n gek met mijn handen door mijn haar (vlechtjes toen) gewoeld, vriendin deed t in r broek van t lachen en zei dat ie al lang weg was, maar ik vetrouwde t niet omdat ik t niet had gezien, uiteindelijk liep ik in bh en rijbroek rond omdat ik t overal voelde kriebelen, ieeeeee heb ook altijd t idee dat ze mij moeten hebben die beesten, ik druf ze nog niet eens dood te slaan zo bang ben ik er voor!!!!

Ubie (Brusvein) Haakon (Hisco) en Indigo (Ismo) onze 3 Fjorden musketiers!!!
http://www.bokt.nl/markt/ad/17225/rober ... o-boek-pre

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:29

Ooh ik ben er niet bang voor, tenzij ze heel dik zijn Tong uitsteken

En Romkabouter zit niet al die mensen bang te maken zeg, dat is toch zielig Tong uitsteken

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:31

Ik ben dus gelukkig niet de enige Haha!

Als ik een spin zie gil ik ook de hele buurt bij elkaar Bloos.

En als ik ergens naar de wc ga, dan check ik toch eerst wel even het plafond.... stel dat daar zo'n griezel zit..... ieuw Scheve mond

Ellende schreef:
Ik bedoel: ik kan het begrijpen als iemand bang is voor wespen, die beesten kunnen lelijk steken, maar spinnen doen toch gewoon niks?



Jawel.... ze gaan aan je hangen met draadjes, en dat laten ze niet meer los Scheve mond .

Dát doen ze, en daarom zijn ze eng Haha!.

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:36

Alle kleine vieze lopende beestje vind ik eng die vieze spinnen

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:36

Gister waren er twee.
Toen heb ik pionnetjes neergezet zodat ze konden slalommen Haha!

Die grote was veel sneller dan die kleine. Maar er waren veel meer kleintjes. Gezellig joh Tong uitsteken

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:39

Ik heb een poging gedaan om er vanaf te komen. Zie hier:

Afbeelding

Zegt genoeg denk ik Haha! (ik scheet echt 7 kleuren stront)

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:42

Dat voelt vreemd he? De vogelspin van m'n broer heeft toen ie 'm net had ook een aantal keer over mn hand gelopen Lachen

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:43

Die vliegen toch alleen maar Verward

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:45

Wow! brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik vind dat plaatje al eng weet je dat??
Ik heb wel een keer een joekel van een koningspython vastgehad, dat doe ik 100x liever dan een spin.
Zelfs bij een klein spinnetje probeer ik het wel eens om het aan te raken, maar dan kijk ik er 5 minuten naar, strek mijn arm om het beestje aan te raken en dan Scheve mond *haalt arm terug* "nee toch maar niet" Haha!