heb me keurig gedragen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

heb me keurig gedragen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 10:58

Gister met een groepje van stal naar Hypodrama. Ik moest een zweetdeken hebben omdat er in die van jamaica een muis heeft gezeten, wilde kijken voor een halster (die van 5 euro) en wilde gewoon vooral lekker snuffelen.
Zweetdeken was snel gelukt, zo'n twotone, bordeaux met een beetje creme/camel achtig.
Toen liepen we naar binnen, en daar lagen ze! Die dingen waar ik al zo lang naar op zoek ben! Mini pijpkousjes, en nog bordeaux ook! Ik pakte ze uit het schap, bleef ze vasthouden en liep verder de winkel door tot ik weer bij dat schap uitkwam...
Tja, ze waren harstikke leuk, en ook niet duur (14.95) maarja, als ik nou eens realistisch denk... Heb ik ze nodig? Nee, dat niet. Leuk wel, maar niet nodig...
Dus ik heb ze terug gegooit (voor de liefhebbers, in de winkel, bovenste schap links Tong uitsteken)
Toen door naar de halsters. Veel leuk spul gezien, maar die van 5 euro waren allemaal achterlijk groot, nergens een cob maatje te vinden!
Nog leuke blousen en truien gezien van happy valley, maar met een dressurpaard, met een springpaard, niet met een paard in een sliding stop ofzo, helaas voor tentenramp, die bleven dus ook liggen.
Uiteindelijk moesten mijn stalgenoten de bus waar we mee waren (grote bestelbus) vol proppen met al hun tassen, en ik kwam zielig met 1 tasje aan met daarin een zweetdeken Tong uitsteken

Keurig stef! Tong uitsteken

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 11:01

Idd, keurig Knipoog Die mini pijpekousjes zijn wel wat voor Martha, die moet er nog voor Bo hebben.

Ik ga morgen eens snuffelen

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 11:01

oehhhhhhhhhhh dat heeft je veel bloed zweet en tranen gekost zeker om dat te laten liggen Haha!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 11:15

Hebben ze ze ook in het blauw Schijnheilig?

Netje hoor, ik doe het je niet na!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 11:16

zoooooo netjes!
hahha zo beheerst ben ik nooit Haha!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:16

Da's een ontzettend stoere actie !
Knap, want de verleiding is erg groot.
Ik heb me een tijdje geleden ook voorgenomen om alleen nog maar dingen te kopen die ik echt nodig heb.
Voorlopig lukt dat prima, tijdens Jumping Mechelen en Indoor Brabant ben ik met lege handen naar huis gegaan.

Annash
Blogger

Berichten: 26511
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 17:18

wwoooowwww !!!

dat kan ik dus NIET he!
ik zag laatst een lichtblauw dekje liggen en die zit nu onder mn zadel Bloos