Ik beweeg mijn kuiten te veel!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anders_Amigo
Berichten: 2322
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: Nvt

Ik beweeg mijn kuiten te veel!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 20:05

hoi,

Ik beweeg mijn kuiten met het rijden heel veel en leg ze ook best vaak ver naar voren! Ik probeer daar steeds op te letten maar het blijft gewoon zo! weten jullie wat ik daar aan kan doen? OK dan!


beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 20:08

hoe bedoel je dit eigenlijk?
zwaai je teveel met je benen?drijf je teveel?

en je kuiten te ver naar voren?
steek je je been naar voren bedoel je?

mischien klein beetje duidelijkere uitlegen Haha!

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Anne_GTI

Berichten: 18197
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:24

Een ander zadel kopen en leren rijlaarzen aantrekken werkt in de meeste gevallen als een wondermiddel. Het komt misschien een beetje bot over... maar zo denk ik er wel over...


mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 10:54

annegti schreef:
Een ander zadel kopen en leren rijlaarzen aantrekken werkt in de meeste gevallen als een wondermiddel. Het komt misschien een beetje bot over... maar zo denk ik er wel over...


ja maar niet iedereen heeft hier het geld voor over denk ik...
ik neem aan dat je, als je iets nieuws koop, je er toch wel op vooruit wilt gaan en dan heb je wel centen nodig Knipoog

mariska18
Berichten: 252
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:19

de beugels met een touwtje aan de singel vasbinden; Das een veel goeedkopere oplossing!

arabieren: de beste paardjes die er zijn

liesje_waal

Berichten: 2878
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:26

mischien helpt een rijbroek met een zit valk wel ik heb er ook heen een je zit stevig en ik had ook wel eens dat mijn bene elke kant op gingen Haha!

Furore
Rafiki

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:33

Je kan je beugelriemen onder de zitbladen bevestigen als dat mogelijk is bij jouw zadel. En goed je benen lang maken en hakken uitdrukken.Met je bovenlichaam rechtop blijven zitten, dan heb je ook minder kans dat je benen mee bewegen om je bovenlichaam in balans te houden.

The more you know, the more you become aware of how much you DON'T know

Ik heb mijn profiel ingevuld!! Foto's volgen nog.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:10

mariska18 schreef:
de beugels met een touwtje aan de singel vasbinden; Das een veel goeedkopere oplossing!



todat je paard eens flink kan schrikken..... Ach gut

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:13

Maar dan zijn je benen iig stil Haha!

The more you know, the more you become aware of how much you DON'T know

Ik heb mijn profiel ingevuld!! Foto's volgen nog.

andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 17:12

Je kan ook tussen je been en het zadel een doek doen, en dat dus proberen vast te houden. Ik denk dat het daardoor wel zal verbeteren.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 17:31

gyzmo schreef:
Maar dan zijn je benen iig stil Haha!


dat klopt Haha!

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

FunkyMirko

Berichten: 1132
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: gentbrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 17:53

ik denk dat je gewoon veel moet oefenen

Een paard zonder ruiter is nog steeds een paard, een ruiter zonder paard is maar een mens!! *LOL*

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:01

waarom zou je leren laarzen moeten kopen? wat heeft dat met de houding van de benen te maken?

xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:04

je been blijft dan strakker liggen kan minder makkelijk wiebelen omdat t strakker zit en je gewrichten minder kunnen draaien.. of hoe zeg je dat :S

ben dr niet zo goed in in uitleg Haha! Mar t helpt wel vaak heel goed.. heb t al met strakke chaps.

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


FunkyMirko

Berichten: 1132
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: gentbrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:10

xx_Irisje schreef:
je been blijft dan strakker liggen kan minder makkelijk wiebelen omdat t strakker zit en je gewrichten minder kunnen draaien.. of hoe zeg je dat :S

ben dr niet zo goed in in uitleg Haha! Mar t helpt wel vaak heel goed.. heb t al met strakke chaps.


Ik denk dat zo dingen verschillen van persoon tot persoon. Ik zelf heb er geen last van als ik met of zonder rijbotten of chaps rijd, maar goed, er zijn alijd mensen die er dan wel last van hebben, en bij wie het wel helpt.

Een paard zonder ruiter is nog steeds een paard, een ruiter zonder paard is maar een mens!! *LOL*

xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:11

daar heb je wel gelijk in, maar vaak ligt je been makkelijker met laarzen.

rij zelf ook vaak zonder maar merk duidelijk t verschil of k met laarzen rijd!

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


mariska18
Berichten: 252
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:23

beautyfull_mickey"]
[quote="mariska18 schreef:
de beugels met een touwtje aan de singel vasbinden; Das een veel goeedkopere oplossing!



todat je paard eens flink kan schrikken..... Ach gut
[/quote]
maar als het goed is heb je niet je hele voet in de beugel, dus kan je er gewoon uit als het echt nodig is

arabieren: de beste paardjes die er zijn

Anders_Amigo
Berichten: 2322
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: Nvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 18:31

ik kan mijn benen trouwens ook niet aanhouden met drijven... Tong uitsteken haha

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 08:46

De tip voor de laarzen vind ik niet echt diepzinnig. Het zou misschien wel een beetje helpen, maar je moet het toch ook zonder kunnen!

The more you know, the more you become aware of how much you DON'T know

Ik heb mijn profiel ingevuld!! Foto's volgen nog.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 11:16

mariska18"]
[quote="beautyfull_mickey"][quote="mariska18 schreef:
de beugels met een touwtje aan de singel vasbinden; Das een veel goeedkopere oplossing!



todat je paard eens flink kan schrikken..... Ach gut
[/quote]
maar als het goed is heb je niet je hele voet in de beugel, dus kan je er gewoon uit als het echt nodig is
[/quote]

op dat moment bij je met je gedachten bij je paard,en een ongeluk is zo gebeurd (nog voordat je je voet uit de beugel hebt gehaald)
maarja,eigenwijs heeft ook wat he... Knipoog

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

mariska18
Berichten: 252
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 11:40

ze hebben het bij mij ook zo vaak gedaan (dat vastbinden), ook op knettergekke paarden, en ik heb er niets aan overgehouden. Ben gewoon optijd uit de beugel gekomen. En jij zegt een ongeluk is zo gebeurd.......Dan moet je niet op een paard gaan zitten als je niet wilt dat er een ongeluk KAN gebeuren. Maar als jij je voet op de goede manier in de beugels hebt dan ben je er zo uit.

arabieren: de beste paardjes die er zijn

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 11:46

mariska18 schreef:
ze hebben het bij mij ook zo vaak gedaan (dat vastbinden), ook op knettergekke paarden, en ik heb er niets aan overgehouden. Ben gewoon optijd uit de beugel gekomen. En jij zegt een ongeluk is zo gebeurd.......Dan moet je niet op een paard gaan zitten als je niet wilt dat er een ongeluk KAN gebeuren. Maar als jij je voet op de goede manier in de beugels hebt dan ben je er zo uit.



dat is dus echt onzin wat je hier verteld.
een paard is en blijf een dier.
zelfs de liefste paarden kunnen nog schrikken hoor
dus dan moeten we maar nooit meer gaan rijden?
ongelukken kunnen gebeuren ja,maar ga dan geen domme dingen doen waarmee je het kunt erger kunt maken Knipoog

bij oudere die echt meer ervaring hebben die kunnen dat mischien wel doen,dat moeten ze dan zelf weten en heb ik niets op tegen.
maar zoals kinderen die rijden en hun voeten nog niet stil kunnen houden kun je zoiets niet maken.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

mariska18
Berichten: 252
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 11:54

maar zoals kinderen die rijden en hun voeten nog niet stil kunnen houden kun je zoiets niet maken.[/quote]
Maar ik zei ook als je je voet gewoon GOED in de beugel hebt. Ik heb er zelf nooit problemen mee gehad dus..je moet wel weten bij wie je het doet en wat je doet.

arabieren: de beste paardjes die er zijn

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 11:56

mariska18 schreef:
maar zoals kinderen die rijden en hun voeten nog niet stil kunnen houden kun je zoiets niet maken.

Maar ik zei ook als je je voet gewoon GOED in de beugel hebt. Ik heb er zelf nooit problemen mee gehad dus..je moet wel weten bij wie je het doet en wat je doet.
[/quote]


dat jij zelf er nooit problemen mee heb gehad wil nog niet zeggen dat andere dat ook hebben...


en dit meisje wat het toppic heeft gestart,stel (niet rot bedoel voot toppic-starter) kan nog niet zo goed rijden,en heeft haar voet soms te ver in de beugel,en zij probeerd meteen jouw tip uit zonder erbij na te denken.
dat is wat ik bedoel dat het toch gevaarlijk kan zijn,en je toch wel beetje moet nadenken ermee.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers