oude combinatie geen punten meer op KNHSsite?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sall

Berichten: 6704
Geregistreerd: 20-05-03

oude combinatie geen punten meer op KNHSsite?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 08:42

Ik ga vanmiddag waarschijnlijk zelf wel even bellen, maar ik was benieuwd of, je alleen op de site staat als je een actieve combinatie bent.
En waar ik anders kan nakijken waar mijn punten staan geregistreed.
Ik hoor namelijk over van die horror verhalen, dat hele punten registraties kwijt zijn.
En het vervelende is, dat wij afgelopen najaar, bij een 'grote uitmestpoging' van de kast, alle protocollen hebben weggegooid... (stom dat besef ik nu ook.)

Op zich niet zo heel erg, ik was M2 startgerechtigd en moet volgens mij met mijn ongeklasseerde paard gewoon weer in de B beginnen en volgens mij maak ik ook geen kans om 'versneld' door de klasses heen te gaan... (daar had een stalgenoot het over)
Maar dat is toch alleen van toepassing als je bijv. min. ZZ heb gestart?

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl


Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 09:04

Ja dat klopt. Als je geen actieve combinatie bent, verwijderen ze op een gegeven moment je punten van de site.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 09:07

Je mag alleen versneld promoveren naar de L, dus de B overslaan.
Als je dat wilt zou ik toch even achter mijn punten aan gaan.
Maar ach, wat is 10 pnt. in de B als je je paard goed voor elkaar hebt?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 09:19

Ze laten op de site idd alleen actieve combinatie nummers zien, maar met een beetje geluk hebben ze je oude gegevens nog gewoon.
Ik heb met dit paard in 2000 gestart... en toen pas weer in 2003.
Ik heb gewoon even naar de KNHS gebeld en ze konden me nog precies vertellen hoeveel winstpunten ik voorheen had behaald met hem en het oude combinatienummer weer activeren.
Dus waarom bel je niet gewoon even, weet je direct of je L1 of B moet starten Haha!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 09:58

Het is wel jammer dat ze de niet actieve ook niet online zetten, want nu worden ze ook iedere keer gebeld.. Zeker door mij, want moet nog wel eens wat standen opvragen Haha!

Sall

Berichten: 6704
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 10:48

Fitzroy schreef:
Je mag alleen versneld promoveren naar de L, dus de B overslaan.
Als je dat wilt zou ik toch even achter mijn punten aan gaan.
Maar ach, wat is 10 pnt. in de B als je je paard goed voor elkaar hebt?



Ik vind het eigenlijk wel heel prettig dat ik met mijn merrie in de B ga starten, al is het alleen voor de ervaring. Alleen ik zie een beetje tegen die min 10 punten op.
Ik starte in verleden alleen als we er ook echt aan toe waren en dan een paar wedstrijdjes per jaar/seizoen en dan weer lekker door trainen. Op den duur had ik toch binnen een wedstrijd of 4/5 mijn punten wel binnen om een klasse op te schuiven.
Nu wordt het gewoon een heel kostbare zaak (zoals voor iedereen..)

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 11:26

Nou, als je in de B een beetje je paard voor elkaar hebt, dan rij je zo gemakkelijk 2 wp per proef. Dus met 5 wedstrijden ben je al over...

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 12:08

En trouwens Sall, je kan het beste 's morgens bellen, 's middags zijn ze er 'niet'geloof ik.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 12:58

Scum schreef:
Nou, als je in de B een beetje je paard voor elkaar hebt, dan rij je zo gemakkelijk 2 wp per proef. Dus met 5 wedstrijden ben je al over...


Sterker nog, als je 2 proeven per wedstrijd kunt rijden ben je zelfs al met 3 wedstrijden klaar Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 13:02

Ja, maar bij ons in de buurt kan dat nooit ergens.

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:31

Nou als ik m'n paard eĆ­ndelijk weer voor mekaar heb, (lees: niet kreupel) wil ik gewoon lekker verder in de M hoor, moet er niet aan denken om weer de B en de L door te gaan, ook al gaat t snel! Tijd- en geldverspilling!

...

Angelo

Berichten: 766
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Prov. Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 13:24

Als je met een vorig paard M1 geklasseerd bent geweest (dus M1 met tenminste 1 winstpunt), dan mag je met een ongeklasseerd paard beginnen in de B of in de L1. Dat mag je zelf kiezen. (Zie de nieuwe wedstrijdreglementen).

Als tranen een trap konden bouwen en herinneringen een brug,
dan klom ik hoog de hemel in, en haalde jullie gelijk terug:
Kaprice: M2 + 1 / Lars: Z1 + 5
klik: www.zara-van-de-roswaard.webklik.nl

Sall

Berichten: 6704
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 17:21

Ah, dat is duidelijk...
Ik was idd de M1 door en een paar keer M2 gestart, maar daar nog geen punten gereden.
Al hoop ik mijn paard lekker voor elkaar te hebben als we gaan starten, durf ik echt niet van 2 winstpunten per proefje uit te gaan hoor! Dat zal ik waarschijnlijk nooit mee maken!

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, littleroosie, MyWishMax en 40 bezoekers