Met paard en al gevallen.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Met paard en al gevallen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 00:06

Was al wat laat op de manege was me nog snel effe gaan inschrijven voor de dressuur wedstrijd met Boke (manege pony) ben de einge die mee doet met hem Lachen En toen op zadelen en begon de les al reed ook op boke, de les ging goed hij was eens braaf voor de verandering Knipoog Maar toen we gingen galoperen struikeltde hij ineens en hij bleef struikelen en ineens lagen we allebij op de grond Scheve mond Hij stond snel terug op maar toen bleef hij met zijn been in de teugels hagen en begon testeigeren (bakstuk over) op het eerste gezicht niks tezien maar toen we in zijn mond keken bloede hij er toch.

Toen heb ik hem naar stal gebracht en afgezadelt, een vriendin ging voor mij een emmer water halen, maar ze vond geen emmer dus had ze maar een kegel met water gevult Clown Toen nog effe een spons bij de eigennaarstallen gaan halen en heb ik zijn mond zuiver gemaakt, hij lied het heel goed doen, nooit verwacht maar hij zat gewoon op de spons tebijten enz Haha! heb hem daarna nog wat snoepjes en een dikke knuf gegeven Lovers Hoop maar dat hij er morgen niet teveel last van gaat hebben ofzo Ach gut Ik zelf heb niks alleen een beetje pijn aan mijn nek nu maar ben ooit eens verkeerd van mijn paar gevallen en soms heb ik daar terug last van gelijk nu Boos! maja zolang Boke maar niks erigs heeft is het goed Knipoog

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world



Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 06:43

veel succes op de wedstrijd!
zal wel een heel raar gezich zijn geweest , of niet?
sterkte!
gr. klaasjuhhh

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 08:27

Succes voor de wedstrijd OK dan!
Wees blij dat jullie niks hebben, stel je voor Scheve mond .

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Stopcontact
Berichten: 8860
Geregistreerd: 27-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 08:41

Succes met je wedstrijd!
Zo wel een geluk dat jullie niets hebben..(op je nek na dan)..dr gebeueren veel nare ongelukken de laatste tijd zeg.. Scheve mond

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 08:56

Gelukkig hebben jullie niks ergs!
Lijkt me eng als ie telkens struikelt Scheve mond
Succes met de wedstrijd!

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 08:57

arm paardje zal zich ook wel rot geschrokken zijn. hopelijk is dit een eenmalige actie geweest. sterkte met je rug en nek.

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 11:40

ja hij struikelt soms wel gewoon eens (maar welk paard doet dat niet Knipoog ) maar nu struikelde hij maar hij bleef struikelen kwam niet meer recht en zat ineens met zijn hoofd in het zand Verward
nog bedankt voor het succes voor de wedstrijd zal het wel nodig hebben Tong uitsteken verleden wedstrijd deden had ik niet mee gedaan kon niet meer 2 liep Boke wel 2 keer mee en bij het eerste meisje is hij de ganse tijd weg gecrosd omdat hij bang had van de geluid boksen Tong uitsteken en bij de 2de haden ze de proef gewoon voor gelezen en toen was hij braaf Knipoog

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anouk_H, ComscoreBot, DemiSisa, diemth, Esperanza, Excalibur, IASCrawler, Jintexx, laura22 en 8 bezoekers