ai moet nu dus mn toekomstige familie ontmoeten!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

ai moet nu dus mn toekomstige familie ontmoeten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-01 21:18

ik heb nu 2 maanden met mn vriend, nu stuurde hij dus of ik meeging naar de verjaardag van zn neef, heel zn familie is daar! Nu hebben zaterdag mijn ouders hun verjaardag geviert en toen is hij ook gekomen, maar wel met n stuk of 5 vrienden omdat we daarna uitgingen dus ik vind t banketstaaf om te zeggen dat ik niet meega vooral omdat hij in t smsje zette dat ie het heel errug leuk zal vinden als ik mee zal gaan. Maar ik vind t dus egt doodeng!! niet normaal meer, t is pas zaterdag en k ben gewoon nu al zenuwachtig, heeft iemand tips voor me hoe ik in godsvredesnaam van die zenuwen afkom en of ik me daar moet gaan voorstellen ofzow?
reacties please!

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 21:44

ik ga zaterdag de ouders van mijn vriendje ontmoeten en dat vind ik al eng...laat staan de hele familie!Maar inderdaad,zoals Malle Babbe zegt: het zijn maar gewoon mensen,net zoals jij en ik.Dus ik zou me nergens druk over maken(ik weet het,makkelijker gezegt dan gedaan!)Ik probeer mijn zenuwen ook een beetje te bedwingen Haha!

liefs layla d

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-01 21:51

k weet dat t maar mensen zijn maar dit is zo eng!!! die hele familie, k heb zn ma nog maar 1 keer gezien! ow ik schijt in mn broek!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 22:06

Idd, het zijn maar mensen hoor, geen monsters. Maak je niet zo druk! Stel je gewoon voor en maak er een leuke avond van! Party!! Veel succes ermee he Knipoog

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 09:39

Ja, inderdaad je gaat toch met hem en niet met zijn hele familie!
En die mensen zullen echt niet de hele tijd op jouw gaan zitten letten, hoor. Maar het is inderdaad niet echt leuk, nee, ik snap je wel ... Scheve mond\

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 10:17

Nou ik vond dat ook altijd wel spannend. Vind het nu ook altijd spannend als de kinderen er met hun nieuwe vrienden aankomen. Maar vind het soms ook wel moeilijk als er weer een vriendje vriendinnetje verdwijnt, je hecht je er toch ook gauw aan. Maar ja zo is het leven, zij moeten er mee leven. *LOL*

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-01 21:04

ik zal het proberen!!!!!!!!! Ik probeer me rustig te houden maar zit me steeds te bedenken hoe t moet gaan!hoe moet ik mezelf voorstellen, die vragen weet je wel..... pff al dat gezeur ik word er best gek van! Trouwens, malle babbe, hoe deed jij dat toen je voor de eerste keer werd voorgesteld?

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 20:08

Ben je er al geweest. Vertel hoe het verlopen is Lachen Lachen

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 10:47

Hoi Divana,

Ik vond het ook altijd erg spannend! Gelukkig hoef ik daar niet meer doorheen want ik ben al 11 jaar samen met mijn vriend! Lovers

Hoe is het gegaan?