Wat zal ik doen???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Wat zal ik doen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 21:53

Hey allemaal,

Ik sta nu voor een beslissing of alles op Chelinnaa zetten en dan mijn verzorgpaard in Zwartewaal opzeggen en ect alles op Chelinnaa zetten (die we nu aan het beleren zijn) en waar is dus echt 3x in de week op moet rijden niemand anders kan het dat voor me doen. Ik mag het dan als mijn paard beschouwen en er alles mee doen! Ook mag ik dus wedstrijden gaan rijden. Maar ik weet nu niet of in Zwartewaal moet opzeggen, ik heb er dan echt geen tijd meer voor want naaar Oostvoorne is het toch 10 km en ik moet wel goede resultaten blijven halen op school....... Mickey (dat is die draver) vind ik misschien ook niet zo heel erg leuk meer om te rijden maar ik vind het zo sneu om tegen die eigenaar te zeggen van zoek het maar uit ik heb een ander verzorgpaard waar ik alles mee kan doen Scheve mond Ik verzorg haar al een tijdje maar ja toen was een nog een kleintje nu wordt ze groter en moet ze ook beleerd worden......... Ik weet niet meer wat ik moet doen Verward

Groetjes

Yvette

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:56

gewoon doen wat je hart zegt.

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 21:59

tja dat is nu juist het probleem ik wil het alle twee wel maar miss toch liever Chelinnaa omdat ik daar meer lol in heb.......

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:13

nou dan moet je dat doen!

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:19

ja hoe moeilijk het is ik zou wel doen waar je meer lol mee hebt. er zijn genoeg meiden die willen helpen met inrijden enzo. je moet je gewo0on over die stap heen zetten om het tegen de eigenaars te zeggen..