Dromen van een paard aan huis

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Dromen van een paard aan huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 20:30

Af en toe kriebelt het zo bij mij. Ik weet niet of sommige mensen de advertentie op marktplaats hebben gezien van boederijen in het buitenland. Een voorbeeld dat gegeven was, boederij + rijhal en 7 boxen op halve hectare eigen grond voor 125000. Oef had ik maar een vaste baan, dan had ik het zeker wel geweten!

Hebben jullie dat nou ook?

Leo

Berichten: 50126
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 20:41

Mijn pony staat aan huis.... Beschikken over 2 mooie boxen; waarvan er 1 door geiten wordt bewoont Clown

Helaas hebben we geen land... We hadden best veel land, maar de buren moesten daar een huis opzetten Boos! Nu moeten we het doen met de geitenweitjes en een paddock voor Leo.... In de zomer had ze wel een landje, nu gaat dat misschien ook niet door Verdrietig

Ik droom dus vooral van land.... Als we dat nou eens hadden....

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 20:45

Absoluut!! Zit regelmatig te kwijlen bij die boerderijen die worden aangeboden..Helemaal daar op een halfuurtje van maastricht,daar hebben ze helemaal spotprijzen..Ongelooflijk!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:06

Ik heb het altijd gedaan dat dromen en kwijlen.
en nu moet ik mezelf nog steeds regelmatig knijpen omdat ik bang ben dat ik wakker word.
Na jaren van pensionstalling heb ik nu bijna alles zoals in mijn droom.
de rest komt er ook wel maar dat word nog allemaal gebouwd/verbouwd..ik heb geduld Knipoog

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:09

Dat wil ik later ook dolgraag.
Ik ben nu dus maar even flink mn best aan het doen op school voor een mooi diploma voor een mooie baan, dus wie weet. Ooit.....

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:29

Dat is mijn grootste droom
Laatst kreeg ik een foldertje waar alleen maar huizen in stonden waar je paarden bij kon houden. Ik heb me daar een potje zitten kwijlen, ook al weet ik dat het bijna niet te betalen is. Ooit hoop ik zoiets te bezitten

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15452
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:35

Wij hebben zo´n huis (ok mijn ouders, ik woon nog thuis) met paardenstal en land. Mijn haflinger (is verkocht) stond thuis, en deed ik ´s morgens in het land bij andere paarden. Maar wat een ellende, paardenbox voor je werk uitmesten, in de stres zitten wanneer het hevig onweerde en ik niet in staat was om naar huis te gaan.
Mijn arabiertje staat nu twee huizen verder, en wat een luxe, stallen worden uitgemest, paarden worden gevoerd.
Bij een huis met zoveel grond hoort meestal ook heel veel onderhoud. Mijn ouders zijn iedere dag aan het werk in de tuin......Ik ga binnenkort samenwonen in een rijtjeshuis, heerlijk overzichtelijk. Mijn droom zou ook zo´n huis zijn, maar dan ook met tuinman en eventueel werkster....

En tsja wat kun je met een halve hectare grond, dat wordt 1 modderpoel als weiland.
Oei ik zag net dat het in het buitenland zou zijn, dat verandert een hoop. Dromen over een huisje op het platteland in Frankrijk doe ik wel... *LOL*

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:45

KellyenXena schreef:
Absoluut!! Zit regelmatig te kwijlen bij die boerderijen die worden aangeboden..Helemaal daar op een halfuurtje van maastricht,daar hebben ze helemaal spotprijzen..Ongelooflijk!


Als je dan ooit de gelegenheid daarvoor krijgt moet je dat doen Haha! OK dan! Kom ik elke week langs als ik naar mijn les ga, kom ik je een keer opzoeken

Wij hebben de paarden al aan huis, het is ook écht heerlijk. Wel hard werken af en toe. Maar als ik dan op mijn stage ben geweest bedenk ik me dat dat veel meer werk is, zo'n manege en dat het thuis best meevalt allemaal. Dus al met al heeft het alleen maar voordelen!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:52

Okkie1"]
[quote="KellyenXena schreef:
Absoluut!! Zit regelmatig te kwijlen bij die boerderijen die worden aangeboden..Helemaal daar op een halfuurtje van maastricht,daar hebben ze helemaal spotprijzen..Ongelooflijk!


Als je dan ooit de gelegenheid daarvoor krijgt moet je dat doen Haha! OK dan! Kom ik elke week langs als ik naar mijn les ga, kom ik je een keer opzoeken
[/quote]

Ben er dan ook zeker over aan het nadenken...Heb familie in Nuth (In limburg,ken je dat?) die appartementen verhuren.Na mijn opleiding daar een tijdje intrekken tot ik een mooie klantenkring heb, en hoppa,lekker mijn 'droom huis' kopen Knipoog (ging het maar zo makkelijk Tong uitsteken ) En dan kan jij lekker op bezoek komen Haha!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:57

KellyenXena schreef:
Absoluut!! Zit regelmatig te kwijlen bij die boerderijen die worden aangeboden..Helemaal daar op een halfuurtje van maastricht,daar hebben ze helemaal spotprijzen..Ongelooflijk!


Bij welke makelaars is dat? En weet je toevallig ook of ze iets noordelijker zulke huizen net over de grens hebben voor die spotprijzen. Wij zitten eraan te denken om naar DL te verhuizen namelijk. Ik heb wel tegen mijn vriend gezegt dat ik maar onder 1 voorwaarde mee ga Haha! Haha! Namelijk paarden aan huis kunnen houden Tong uitsteken

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:01

Ohja! Dat is echt mijn ultieme droon zeg maar en michiel en ik hebben ook besloten dat we daar voor gaan! Leuke vent heb ik weer he!
Mijn voorwaarde voor waar we gaan wonen is ook dat ik paarden aan huis wil Lachen

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:01

griebels schreef:

Bij welke makelaars is dat? En weet je toevallig ook of ze iets noordelijker zulke huizen net over de grens hebben voor die spotprijzen. Wij zitten eraan te denken om naar DL te verhuizen namelijk. Ik heb wel tegen mijn vriend gezegt dat ik maar onder 1 voorwaarde mee ga Haha! Haha! Namelijk paarden aan huis kunnen houden Tong uitsteken


Griebels,geen ídee meer welke makelaar dat was...Maar ze hadden er prachtige huizen op staan..Verdomd vervelend hoor,ik kan echt niet meer op het adres komen....Maar surf even naar marktplaats, dan bij de aangeboden paarden rondkijken.Daar staat ook een advertentie tussen over goedkope boerderijen...In de grensstreek dl-nl...Als ik ooit nog eens op het adres kom,laat ik het je weten Knipoog

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:04

Thanx alvast dan...

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:06

Laatst stond echt ons droomhuis te koop, maar het ligt op een locatie dat mijn ouders een uur extra reistijd zouden moeten rekenen (andere kant van Den Bosch, en rondom Den Bosch is het in de spits echt feest Knipoog )

Maar ach, dromen moet je houden, en mijn paardje staat nu op een super pensionstalling, vol pension, dus opzich wel makkelijk allemaal Knipoog

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:11

Ik heb de advertenties gevonden, maar hij heeft geen website achtergelaten daaro... Tong uitsteken
Heb hem al een mailtje gestuurd.

Elfie

Berichten: 770
Geregistreerd: 31-08-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:12

Ja, een huisje met stallen en land, de paarden aan huis, dat is ook mijn droom, ik weet alleen niet of die ooit zal uitkomen... Zelfs een eigen paard, mijn ultieme droom, heb ik nog niet kunnen waarmaken...

De huizen hier in België, allé in Vlaanderen toch, zijn trouwens schandalig duur, voor zoiets als hierboven beschreven ben je algauw meer dan 300.000 euro kwijt, dat ga ik nooit van z'n leven kunnen betalen...

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:13

griebels schreef:
Ik heb de advertenties gevonden, maar hij heeft geen website achtergelaten daaro... Tong uitsteken
Heb hem al een mailtje gestuurd.


Oké super!! Heb net nog geprobeerd die website te zoeken.. Weet het écht niet meer...

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:17

Elfie schreef:
Ja, een huisje met stallen en land, de paarden aan huis, dat is ook mijn droom, ik weet alleen niet of die ooit zal uitkomen... Zelfs een eigen paard, mijn ultieme droom, heb ik nog niet kunnen waarmaken...

De huizen hier in België, allé in Vlaanderen toch, zijn trouwens schandalig duur, voor zoiets als hierboven beschreven ben je algauw meer dan 300.000 euro kwijt, dat ga ik nooit van z'n leven kunnen betalen...


Bij ons, tegen Belgie aan, betaal voor je hierboven beschreven woningen vanaf een 700.000,- euro K.K. Dus nog 10% erbij... Wij nederlanders vinden Belgie al heeeel goedkoop wonen...

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:18

KellyenXena"]
[quote="Okkie1"][quote="KellyenXena schreef:
Absoluut!! Zit regelmatig te kwijlen bij die boerderijen die worden aangeboden..Helemaal daar op een halfuurtje van maastricht,daar hebben ze helemaal spotprijzen..Ongelooflijk!


Als je dan ooit de gelegenheid daarvoor krijgt moet je dat doen Haha! OK dan! Kom ik elke week langs als ik naar mijn les ga, kom ik je een keer opzoeken
[/quote]

Ben er dan ook zeker over aan het nadenken...Heb familie in Nuth (In limburg,ken je dat?) die appartementen verhuren.Na mijn opleiding daar een tijdje intrekken tot ik een mooie klantenkring heb, en hoppa,lekker mijn 'droom huis' kopen Knipoog (ging het maar zo makkelijk Tong uitsteken ) En dan kan jij lekker op bezoek komen Haha!
[/quote]

Nuth ken ik ook ja Kom ik ook regelmatig doorheen Haha!
Maar niet té dichtbij komen he Tong uitsteken Krijg ik nog concurrentie Knipoog Haha!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:23

Okkie1 schreef:

Nuth ken ik ook ja Kom ik ook regelmatig doorheen Haha!
Maar niet té dichtbij komen he Tong uitsteken Krijg ik nog concurrentie Knipoog Haha!


Wah! Leuk! Ken je bovenaan die heuvel,salon bergrust? (zal wel niet Haha! ) Daar wonen ze en ben ik ook weleens..Heel soms..Bijna nooit... Tong uitsteken

Enne,concurrentie, dat houdt scherp Tong uitsteken

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:25

Ik heb nog een leuk droomhuisje met alles voor de paarden te koop. Je moet nog wel even doorsparen.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:28

Ahum droomhuizen die betaalbaar zijn PhiaBink Haha! Bloos
In DL zijn ze stukken goedkoper Tong uitsteken

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:54

griebels schreef:
Ahum droomhuizen die betaalbaar zijn PhiaBink Haha! Bloos
In DL zijn ze stukken goedkoper Tong uitsteken


Ik heb een man die al een jaar of 18 aan mijn kop zeurt dat hij naar Belgie wil. Haha!
Duitsland is zeker goedkoper, maar hij heeft iets met Belgie Verward . We hebben mondeling een huis gekocht in Belgie.
Ik zoek alleen nog iemand die ons huis wil kopen!!!!!! Is betaalbaar hoor Cool Haha! Schijnheilig *LOL* Dusss......

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:56

ik zal even zoeken...Ik ken die site inderdaad... heb aardig wat mooie en heel betaalbare huizen gezien met grond. Je hebt daar een mooi huis met een hectare grond vanaf ongeveer 125000 euro en hele leuke dingen voor 2 ton in euro's... Daar betaal je bij ons het driedubbele voor!
Helas is het kwa afstand voor ons nogal ver... Daarom zijn we er toen niet serieus op door gegaan. Is toch al snel een uur rijden naar Groningen, waar mijn vriend werkt (dichtste bij) en een stuk langer voor mij... Tja ,je bent toch afhankelijk van je werk...

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:57

Prijs?