gedragsproblemen door teveel eiwitten?????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
madonya

Berichten: 895
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: helmond

gedragsproblemen door teveel eiwitten?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 18:18

hallo allemaal Haha!
misschien dat jullie me kunnen helpen
kan een pony die pas een week van hooi naar kuil over is gegaan gedragsproblemen krijgen???? ik las daar iets over en ik dacht daar moet ik meer van weten, want sinds een paar dagen gedraagt ze zich veel feller, waar ik niet zo blij mee ben, eerlijk gezegd vertrouw ik haar niet zo, ze kan ineens raar kijken (dreigend) en ze slaat met haar hoofd, ook tijdens het eten van de kuil snuift ze, wroet erin, en gooit dan met haar snoet de kuil de lucht in, als je aan komt lopen wordt ze al heel ongeduldig, zou dit nu komen door een stoot van eiwitten of zou het ook kunnen komen doordat het nu al een week regent en we niet veel met haar kunnen ondernemen? we knuffelen haar wel veel en we borstelen haar ook dus aan aandacht geen gebrek, en ze staat in een wei met een grote uitloopstal dus haar energie kan ze ook wel kwijt, wat denken jullie hier nu van??????????? Verward
Laatst bijgewerkt door madonya op 07-04-04 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt

** Profiel aan het up-daten... **
# gmkp nr 4 # het gezelligste clubje op bokt!!
http://www.Prince.startje.be/
http://www.dartmoorpromotieteam.nl



Suzanne F.

Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 18:57

Niet zozeer de eiwitten maar de energie. Dit zie je ook bij paarden die ineens haver krijgen en daar gevoelig voor zijn. Die kunnen ook feller worden en daardoor als lastig gezien worden.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 19:00

ik zou eens terug gaan naar hooi en kijken hoe ze dan doet.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 19:05

Ik zou idd ook terug gaan naar hooi of het compenseren met sobere paarden brok Haha!

ellepel

Berichten: 47258
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 20:11

heel duidelijk teveel energie.
minder voeren en meer beweging.

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 07:50

Komt me bekend voor. Bij ons op stal was ook een pony die er zo op reageerde. Als ze zo gevoelig zijn is hooi een stuk beter en als dat niet kan heel weinig kuil en dit langzaam opvoeren en als ze brok krijgt de brok dus veel verminderen. Ipv kuil is voordroog trouwens beter, dit zit tussen hooi en kuil in. Dus voordeel van kuil: niet stoffig enz. maar niet zo nat als normale kuil soms kan zijn.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, Bielsje, Earth, GoogleAdsense, Sewri, Yontheke en 40 bezoekers