Lang geen baaldag gehad vanwege ziekte nu dus wel.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Lang geen baaldag gehad vanwege ziekte nu dus wel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 19:34

Het is lang geleden dat ik een baaldag had vanwege mijn ziekte (MS), maar vandaag is dus zo'n zeldzame dag. Ik baal van het feit dat ik me totaal niet fit voel. Ik ben gigantisch moe, ik heb hoofdpijn, mijn ogen doen zeer en mijn armen en benen doen niet helemaal wat ik wil. Tot overmaat van ramp is Sander uitgerekend nu een paar dagen voor zijn werk naar het buitenland en sta ik er thuis even alleen voor.

En dan merk ik dus des te harder hoeveel ik heb moeten inleveren sinds een jaar. Het is nu bijna een jaar geleden dat ik weer eens flink achteruit ben gegaan. Ook al gaat het nu heel veel beter dan toen, nu pas merk ik wat ik allemaal niet meer kan.

Ik zou dolgraag naar mijn paardje gaan vandaag maar ik heb er domweg de energie niet voor om te gaan omdat ik voor mezelf moet zorgen. En dat valt me vies tegen. Ik heb net wel de hondjes lekker in het bos uitgelaten met mijn scootmobiel. Dat heeft gelukkgi wel iets geholpen. Maar toch moest ik mijn ei even kwijt. Het helpt me meestal wel om gewoon op te schrijven dat ik het liefst nu en ander lijf zou willen. Heeft er toevallig iemand interesse om te ruilen??

Bedankt voor het lezen van het niet zo duidelijke verhaal.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:37

Wat balen zeg! Ik hoop dat je je snel weer wat fitter voelt! Sterkte.

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:48

Gelukkig heb je maar zo weinig baaldagen! Ik vind het altijd knap dat je steeds zo positief kunt blijven. Kop op, gelukkig kun je nog lol maken met je hondjes en volgende week voel je je vast weer beter.

Gretha
Berichten: 377
Geregistreerd: 12-09-03
Woonplaats: hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 23:09

ja, inderdaad,
ontzettend knap dat je zo positief bent en zo doorzet!
en dan merk je hoe blij je bent met je vriend, of niet?!
en gun jezelf ook eens een dag dat t minder gaat, probeer het te acccepteren, maakt t een stuk makkelijker, omdat je geestelijk dan positiever blijft en lichamelijk dus meer aan kan
maar ontzettend veel sterkte ermee!!!!!!!!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 10:07

Ik ben ook heel blij met Sander, je hoort genoeg relaties die eraan gaan als een van de twee chronisch ziek wordt. En hij loopt de benen uit zijn lijf. Het probleem is nu alleen dat het lichamelijk iets minder is dan nu zou moeten, maar omdat ik geestelijk in een dipje zit heb ik er extra veel last van.

En ik merk dat ik waarschijnlijk weer tegen een terugval aanhang en ik weet ook dat ik de medicijnen ertegen nu nog niet mag hebben omdat het pas 2 maanden geleden is dat ik ze gehad heb. En normaal mag je ze maximaal 4 keer per jaar hebben. Krijg je ze vaker werkt het op den duur nietmeer of je krijgt er suikerziekte van kado, waar ik ook niet op zit te wachten.

Gewoon doorgaan met ademhalen is het eneige wat ik kan doen. En naar mijn paardje gaan, maar het is prutweer hier nu.