Wat moet ik doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roxylover
Berichten: 7
Geregistreerd: 07-04-04

Wat moet ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 17:33

Ik heb een pony genaamd : Roxy. Het is een schat van een pony maar er is een ding waar ik wel mee zit. Altijd als ik in de stal kom draait ze zich om en kijkt me heeel boos aan. Ik heb altijd het gevoel of ze me haat. Ik loop dan rustig op haar af en praat tegen der. Wat moet ik doen dat ze dat niet meer doet ? Want ik weet het niet meer...het is niet echt een pretje om telkens als ik de stal inloop mijn eigen pony zo tegen me doet. Ze kijkt me dan aan of ik haar mishandel ofzo..terwijl iedereen altijd zegt dat ik te lief voor der ben.Ze is vroeger wel verwaarloosd en paar keer mishandeld maar daar had ze eerst nog wel last van maar de laatste 2 jaar niet meer.(ik heb der nouw 5 jaar) Maar dit(dat boos kijke) heeft ze nooit gedaan dit doet ze sinds een paar maanden. Ze kijkt me ook heel vuil aan iedere keer dat ik voorbij der hoofd kom gelopen legt ze der oren in der nek en hapt ze naar me. Met rijden doet ze zo niet alleen op stal. Maar ik baal der flink van dat ze zo tegen me doet

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 17:36

Zou ze stalnijd hebben?
Of die slechte herrineringen komen boven.

Ik zou gewoon doen zoals je altijd doet, lief maar heb ook geduld.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 17:38

GEwoon doorlopen en negeren. De dingen doen die je moet doen en ondertussen ontspannen blijven Haha!

boomer
Berichten: 148
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 18:40

Ik ben het eens met gijsenkim, je moet echt laten weten dat je er boven staat en dat jij de baas bent...