loulou word nou echt van mij!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

loulou word nou echt van mij!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-01 13:33

de eigenaar van loulou gaat stoppen en zijn dochter neemt het vanaf mei over. dus ik heb nou afgesproken dat ik der koop! Haha! gerrrit (zo heet de eigenaar) deed het echt voor de hobby maar zijn dochter voor het geld dus loulou moet weg want die kan niet mee doen in de les(ze is te druk) Ik ga der bij mijn tante neerzetten, want die woont vlak bij ons en heeft veel grond en woont aan de rand van het bos. zij heeft ook nog een oliebol en een half arabiertje dus dan staat ze niet alleen. daar moest eerst nog een hoop gebeuren want die oliebol heeft laats een stuk van de stal gesloopt en de afrastering in de wei moet nog worden gemaakt enz. dus hebben we afgesproken dat ik loulou pas in maart echt koop. maar ze is dus al een beetje van mij Lachen Koe

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 14:02

Echt heel leuk voor je!!! Haha! En het is natuurlijk ook heel fijn dat je der bij je tante kunt stallen *LOL*

Ik wens je heel veel plezier met Loulou (grappige naam trouwens) Haha! En nog een hele fijne kerst en nieuwjaar, maar dat zal vast nu wel lukken denk ik *LOL*

xxxSanne

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 14:11

wow gaaf! heel veel plezier alvast

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-01 15:55

Ja bij mijn tante hoef ik alleen maar voer en stro enz. te betalen (en alles wat erbij komt zoals smit en entingen enz. natuurlijk ook) dus dan is het wel te betalen bij een manege had het nooit gekunnen want dat is veels te duur voor mij.
Jullie ook fijne feestdagen en een fantastisch 2002!
Knipoog Koe

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 00:18

mijn poes heet ook loulou Haha!
gefeliciteerd hoor, echt stoer dat je bij je tante mag stallen

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 11:11

GEFELICITEERD!!!!!! dat wordt vast een heel erg gelukkig 2002!! Haha!