Kon ik ze maar betrappen GRRR....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Kon ik ze maar betrappen GRRR....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 15:56

Gisterenmiddag ging ik naar de wei, daar was Astrid, zij was haar geitje aan t voeren. Kathy en t geitje staan praktisch bij elkaar in de wei. Zegt Astrid: jullie hek was niet dicht.
Huh? We hebben dus een ijzeren poortje waar een draad om heen zit als sluiting en aan de binnenkant een stroomdraad die je moet spannen. Die draad lag op de grond en het hekje was wel dicht maar niet op slot zeg maar.
Dus waarschijnlijk pennymeisjes dus. Ok, ik vergeet ook wel eens de stroom aan te zetten, maar ik vergeet niet het poortje dicht te doen! Scheve mond Laatst viel mij ook al op dat de emmer met paardensnoepjes zo leeg leek vergeleken met de dag er voor. Toen dacht ik dat het aan mij lag Verward Ook was de pal voor de staldeur s'morgens niet meer dicht geschoven!? Deur was wel dicht maar niet afgesloten. er komt nu wel een hangslot op de wei, maar die kinderen kunnen er nog wel over klimmen. Kijk, als Kathy hun een trap zou verkopen kan ik er niks aan doen en het interresseert me ook niet, maar als ze het poortje open laten staan..... Scheve mond Vandaar dat hangslot, dan kan kathy in ieder geval niet de wei uit!
Ik kan me hier zo aan ergeren, ik weet niet wie het is en wat ze doen Boos! want ik weet zeker dat ik het hek dicht heb gedaan en de stroomdraad gespannen! Frusty

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 16:00

mischien moet je camera's erneer zetten:D maar sterkte ermee

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 16:28

eeej!

ik lees zeluf ook de penny, maar zoiets zou ik echt nooit doen!!!
als er ook maar ene vreemde bij mijn paard in de stal zou komen... oooeeehh dan leeft ie niet meer!!! Boos!
nou ik hoop echt voor je dat je ze te pakken krijgt!!! Ach gut

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 16:32

Zijn er geen mensen in de buurt die daar wonen en een oogje in het zeil kunnen houden?
Ik zou in ieder geval zorgen dat ik altijd alles goed controleer als je weg gaat en eens op een ander tijstip er heen gaan zodat je misschien kunt zien wie er zijn.
Succes ermee

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 16:42

dat ander tijdstip wordt moeilijk, ik loop stage van 9 tot 5 en ben pas tegen half 7 thuis, alleen in het weekend ben ik er zowat de hele dag! Mijn ouders werken ook beide dus dat is ook geen optie Camera's zouden ideaal zijn , maar ik heb geen elektriciteit ofzo en camera's zullen wel duur zijn. Verd***** als ik ze te pakken krijg ...
Ze hebbben er niks te zoeken, ik ga toch ook niet zomaar bij hun in de keuken zitten ofzo!!!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 17:37

Kun je geen bordje ophangen met verboden terrein in overtreding met artikel bla bla bla... misschien schrikt wat autoritair overwicht ze wel af... ik zou iig zeker wel twee keer nadenken om terrein te betreden waar zo'n bordje hangt....

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 19:13

tjah die pennymeisjes zij gek zeker of neem een waakhond Tong uitsteken

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 19:57

Woont er niemand in de buurt die een oogje in het zeil kan houden? Vrienden ofzo?? En misschien is zo'n bordje ook wel slim. Ik vind het zo stom dat pennymeisjes zomaar een wei inlopen Scheve mond

ff offtopic:
springlady zeg iets intressants of zeg niks.....

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 20:23

ik geef maar een tip

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 21:57

ik ken het.
inderdaad vervelend. gelukkig hebben wij (vriendin en ik) ze vorig jaar betrapt. ze zaten gewoon op pjotr Boos! nou toen ben ik even boos geweest, maar heb ze ook nooit meer gezien

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 22:00

Kun je het stroomdraadje niet via het hek laten lopen? }>

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 22:10

Margreet schreef:
Kun je het stroomdraadje niet via het hek laten lopen? }>


Haha! die is best banketstaaf *LOL* Maar ze lokken het zelf uit!! Sterkte ermee

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 08:53

Ha Ha, dat van dat stroomdraadje zei mijn vriend ook al ~~}> En dan de stroom opvoeren. Dat van dat bordje is wel een idee, maar waar kun je die kopen? Verward Ik heb ook een bordje van niet voeren, daar trekt ook niemand zich iets van aan, vorige week lag er sla en kool en een suikerklontje die Kathy niet heeft gevonden Knipoog Sommige mensen.....

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 14:00

Maar als het bordje er hangt en je ziet ze voeren kun je ze aanklagen, geloof ik. Ook zou ik een bordje met verboden toegang ophangen.
Kan je niet vragen of Astrid ook een beetje op wilt letten als zij bijv. mensjes ziet staan bij kathy als ze aankomt??

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 14:06

Kun je niet een extra stroomdraadje voor het hek langs zetten? Kunnen ze er toch al minder makkelijk bij komen. Al laat een echt Pennyfan zich daar natuurlijk niet door tegenhouden....

janice

Berichten: 4274
Geregistreerd: 04-03-04
Woonplaats: Nieuwerkerk a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 15:09

ik heb het ook gehad dat kind had mijn pony zelfs een naam gegeven Boos! MY SECRET maar mevrouw dacht dat ze er alles mee kon en ging toen even toileteren kom ik de volgende dag staaaaart weg Boos! had ik een haflinger met een kort staartje Boos! ben toen even heel boos geweest Boos! heb er daarna ook geen last meer van gehad Schijnheilig en dan heb je nog van die kinderen die je kastje leeg halen ook erg leuk

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 08:54

Gisteravond weer zoiets he? Ik ging samen met mijn vriend in de auto Kathy voeren en op stal zeten. Liep er een vrouw met een enorme zak voer die richting op. Wij doorijden naar Kaat, binnen gezet. Zagen we dat ze 2 pony's van een kennis van mijn ouders aan t voeren was. Wij weggegaan, even wachten en weer terug. Stond ze bij Kathy! Kathy stond al binnen dus ze kon niet bij haar komen. Wij rijden er naar toe en ik vraag of ze al die paarden mag voeren. Zij zei van wel. (Het was sportbrok wat ze bij had). Dus ik vraag of ze Kathy ook voert? Nee, want ik weet niet van wie zij is, vaag verhaal. Ik weet zeker als ik wat later was gekomen en kathy dus nog buiten stond ze haar ook had gevoerd Scheve mond Maar ja bewijs t maar s....Het stomme is dat ze wel weet dat ik de eigenaar ben, want ze had er laatst een ring gevonden, die was mijn vriend verloren.Die heeft ze bij ons thuis afgegeven Verward

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 11:32

Kan je niet eens een dagje ergens stiekem gaan posten.... Cool Dan kan je ze in de gaten houden.
Of buren vragen of ze het in de gaten willen houden...

Vorig jaar hebben ze ook stiekem op Guus gereden terwijl hij in hetland stond Boos! Terwijl ik een op een boerderij sta..... Ik was pislink en in alle staten. Ik heb kwaad de ouders opgebeld...

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 12:53

misschien kan je en bordje ophangen met de medeling dat deze paarden onder politie toezicht staan ofzo. Knipoog blijft altijd lastig zulke mensen, ze snappen het gewoon niet, wat ze aan het doen zijn is strafbaar, je komt aan iemand anders zijn eigendom . of je schrijft een briefje , en hangt het op het hek, en zet erop dat deze paarden een zeer besmettelijke ziekte hebben en dat , dat over kan gaan op mensen, vooral jonge kinderen zijn vastbaar. Haha! *LOL*

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 13:22

Haha! Schijnheilig Dat is wel een idee, ik schrijf dat kathy is gebeten door een herdershond ofzo en nu hondsdolheid heeft, vooral kinderen lust ze rauw! Haha! Haha!