droom jij van een witte kerst?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

droom jij van een witte kerst?

ja, geweldig!
28 (100%)

Totaal aantal stemmen: 28


Pluutje

Berichten: 5617
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

droom jij van een witte kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-01 21:25

ik wil persoonlijk geen witte kerst, ik vind het alleen maar onhandig, ga op me bek met de fiets en als je alleen een buitenbak hebt kun je niet rijden, kortom, nee ik droom niet van een witte kerst!


Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Hey ik hoop het wel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 21:28

Ik hoop dat het wel een witte kerst word, vind ik het wereldje echt mooi, en ja je hebt wel gelijk als je moet fietsen word je niet happy :evil: Maar het is wel heel leuk om je paardje eraan te laten wennen, en hem het sneeuw te laten zien, dan gaan ze vet lief doen echt cute...

xxx han

"Be the change you wish to see in the world."
"Happy Barehoof"

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 21:32

Ik haaaat sneeuw, het zit in je oren op je neus en het is koud en het bekogeld je Boos!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 21:34

Super! Voor een paar dagen vind ik het echt gaaf. Maar als het langer is dan een week of 2 dan hoeft het van mij niet.

Dennis

Berichten: 31447
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 21:49

Er is niets mooiers dan SNEEUW!!!!!!!! IJs is ook goed maar SNEEUW is GEWELDIG! Doet me ook aan allemaal gezelligheid denken. EN..... De 1e keer op Dennis Lovers . Dat was ook in de sneeuw(nou ja, op de gestrooide weg), zonder zadel en hij nog onwijs wiebbelen omdat hij het evenwicht nog niet had. Kwijl .
KOM MAAR OP MET DIE SNEEUW!!!!!!!!!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 01:37

Hoe meer hoe beter Cool , ik zou alles wat we hier hebben (30 !!! cm) a.s. maandag wel mee naar Ned. willen nemen Pling !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 05:52

Neeeeeee!!! Gadver, helemaal niet praktisch...moet ik glibberdeglibber naar stal fietsen vanaf de bus, die rijdbak die af en toe op vriest of dat je door de sneeuw niet kan zien of er ergens kuilen itten en dus niet kan rijden...bah bah bah!!! Ik droom van een kerst waarbij het zonnetje stralend schijnt bij een temperatuur van tussen de 22 en de 27 graden, mooie blauwe lucht met hier en daar een schapenwolkje en af en toe een licht en verkoelend briesje...maar helaas, ik vrees dat er meer kans is op een witte kerst... Frusty


divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 10:26

om naar te kijken vind ik wel heel mooi en iemand bekogelen is ook heel geinig maar voor bij mn paard hoeft t niet zo nodig hoor!

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 11:13

Jaa, ik hoop dat er wel een witte Kerst komt, vind ik altijd zo mooi!
Maar dat zal er wel niet van komen hier Boos! Gisteren sneeuwde en hagelde het wel heel de tijd, maar het bleef niet liggen. En vannacht heeft het alleen maar gevroren geloof ik Boos!

Eigenlijk zou het zo moeten zijn, overal is sneeuw, behalve op de manege Haha! Daar is het gewoon normaal zodat je alles met je paardje kan doen Verward Lachen

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 11:26

Ik hoop nog steeds op een witte kerst. Als ik nu naar buiten kijk is het wit en ik hoop zo dat het blijft liggen tot en met woensdag! Party!!

Maar, erg praktisch is het inderdaad niet! Ook ik heb geen binnenbak om te rijden, maar ik kan altijd nog uitwijken naar duin of strand.

Fitzroy

Berichten: 25032
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 11:37

Alsjeblieft geen witte Kerst of vorst, dan kan ik met mijn paard geen kant uit!

Doe mij maar regen en storm Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 12:04

Ik hoop dat het alleen dinsdag de 25de wit en de rest van de winter....wil ik lente.... Lachen

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 12:13

Nee, geef mij maar kerst op een tropenstrand, lekker warm en je kunt tenminste zwemmen!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 12:15

Mensen! het is maar 1x per jaar kerst en dan mag er toch wel sneeuw liggen???? Je hoeft toch niet altijd op je paardje te rijden??? Met kerst is het veel gezelliger om lekker binnen te zitten naast de kerstboom met mensen van wie je houdt.

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 12:18

ik wil sneeuw en ik wil het nu,maar het is natuurlijk weer aan het dooien!
Stom rot land.ik wil echt heel graag een witte kerst.I love Lovers sneeuw.Gister werd ik al wakker,keek door het raam en sprond een gat in de lucht omdat er sneeuw lag

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Druif_01

Berichten: 8788
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 19:03

ik vind de sneeuw geweldig!!!!!!! alleen als het gaat vriezen dan word het zo glad en ga je om de meter op je gezicht

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Fitzroy

Berichten: 25032
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 19:19

Sypheron schreef:
Mensen! het is maar 1x per jaar kerst en dan mag er toch wel sneeuw liggen???? Je hoeft toch niet altijd op je paardje te rijden??? Met kerst is het veel gezelliger om lekker binnen te zitten naast de kerstboom met mensen van wie je houdt.


Ik denk niet dat mijn paard het echt kan waarderen als hij 72 uur achterelkaar op stal moet staan vanwege 'een gezellige en witte kerst' van ons!
t gaat niet om het rijden maar het zou wel fijn zijn als hij even zijn benen kan strekken.

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 19:39

Een witte kerst lijkt me heel tof, maar helaas wordt wit zo snel grijs en zwart en modderig ... en dan is er niks meer aan!

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 20:21

Ik vind sneeuw echt fantastisch maar het maakt me eigenlijk niet uit op welke dag het is. Of het nu op kerstmis is of bijv.... vandaag! *LOL*

Pluutje

Berichten: 5617
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-01 20:42

vikki schreef:
Neeeeeee!!! Gadver, helemaal niet praktisch...moet ik glibberdeglibber naar stal fietsen vanaf de bus, die rijdbak die af en toe op vriest of dat je door de sneeuw niet kan zien of er ergens kuilen itten en dus niet kan rijden...bah bah bah!!! Ik droom van een kerst waarbij het zonnetje stralend schijnt bij een temperatuur van tussen de 22 en de 27 graden, mooie blauwe lucht met hier en daar een schapenwolkje en af en toe een licht en verkoelend briesje...maar helaas, ik vrees dat er meer kans is op een witte kerst... Frusty


hier ben ik het dus echt helemaal mee eens!ik ben blij dat ik niet de enige ben!vorig jaar ben ik als het ware de bocht uit gevlogen met m'n fietsje door de sneeuw, dus dat hoeft voor mij nooit meer hoor!!

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 10:33

IK HAAT SNEEUW!!!!
idd klotuh om dan te gaan fietsen Boos!
Ook als het geregent hebt en het vriest. Super glad!!! Boos!
En de bak bevroren Boos!
Ik haaaaatttt deze tijd Boos!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 10:40

Sypheron schreef:
Mensen! het is maar 1x per jaar kerst en dan mag er toch wel sneeuw liggen???? Je hoeft toch niet altijd op je paardje te rijden??? Met kerst is het veel gezelliger om lekker binnen te zitten naast de kerstboom met mensen van wie je houdt.


Binnen zitten naast de kerstboom gezelliger dan mijn lieve pukkie rijden??? Echt niet!!! Haha! Enne...ik wil mijn dikke meis nu juist lekker dagelijks beweging geveb joh, nog even en het kan niet meer...is ze echt te dik. Knipoog Maar vooruit, als gulden middenweg mag er van mij dan wel sneeuw op de daken liggen en in de bomen en de lucht hangen...als het maar van de grond af blijft!!! Enne...ze moeten dan ook maar eens sneeuw uit gaan vinden die dat allemaal doet en goed blijft bij een lekker temperatuurtje...dan ga ik sneeuw misschien ook wel leuk vinden. Maar goed, ik sluit me dus bij Fitz aan dat mijn paardje toch echt liever heeft dat ze even naar buiten kan om de beentjes te strekken dan dat er een mooi pak sneeuw ligt...

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 14:30

Oh ja ik ben gek op witte kersten, dit is het eerste jaar in mijn leven dat ik thuis blijf met kerst en dus géén witte kerst heb. Verdrietig In mijn land van herkomst Haha! ligt wel altijd sneeuw, dus dit zal even wennen zijn.
Wat wel vervelend is, is als het glad is. Maar een poederige sneeuw kan geen kwaad, dan kunnen de paarden gewoon naar buiten zonder al te veel gevaar en kan ik eindelijk eens de arreslee gebruiken, tot nu snap ik nog steeds waarom ik hem nog heb. Mocht er veel sneeuw komen te liggen hou ik een sleeritje te goed voor de liefhebbers!

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 14:55

Ik wil best sneeuw, maar dan moet het wel goeie sneeuw zijn, niet van dat baggerprut wat er nu ligt, dat is helemaal niets.
En dat paardebeest geeft zichzelf wel beweging in het weiland als het gesneeuwd heeft, daar hoef ik me ook geen zorgen om te maken. Haha!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 17:24

Sneeuw is: Lovers Lovers Lovers echt 'kerstig'vind ik dat!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, IASCrawler en 21 bezoekers