De KNHS wil perse een tuigpaardrijder van mij make

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

De KNHS wil perse een tuigpaardrijder van mij make

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 18:05

Na een hoop gedoe met mijn startkaarten en punten omdat de KNHS mij als tuigpaardrijder had geregistreerd staan met paarden die ik niet eens ken dacht ik het eindelijk, na een hoop telefoontjes en 2 bezoekjes, voor elkaar te hebben.
Ik heb netjes mijn startkaarten binnen op de juiste naam en met de juiste paarden erop en wbt dressuur sta ik nu op B+0 (wat voor mij heel gunstig is omdat zowel ik als de paarden jaren niets gedaan hebben Haha! ).
Krijg ik van de week een uitnodiging van de KNHS voor een clinic Tuigpaard training Frusty
Wat willen ze daar toch van mij Verward


AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 19:11

Da's duidelijk: ze zien in jou een groot toekomstig tuigpaardentalent. Haha!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 21:43

Misschien is het een hint? Tong uitsteken
Ach ze halen daar wel vaker dingen door elkaar! Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 21:48

ja wie gaat er dan ook dressuren met Geldersen, denken ze daar vast. Dat *moet* een vergissing zijn...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 08:51

Ik heb ook zo'n papiertje gehad, maar heb dan ook tuigers Tong uitsteken. Twee hele en twee halve Tong uitsteken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 09:33

Misschien is er op dit moment weinig belangstelling voor de tuigpaardensport en denken ze zo nieuwe zielen te winnen?

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 10:03

Tja, ze zien gewoon het ultime talent in je Tong uitsteken.

Je zult je er toch aan moeten overgeven ben ik bang Schijnheilig.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 10:05

Toch leek het me een enorm leuke clinic .

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 10:07

Ik ben geen lid van het KWPN of KNHS, maar die clinic lijkt me wel interessant.
Ilindra staat toch tuigpaard geregistreerd?
Dan zal het daarvan komen denk ik. Tong uitsteken

Goedgekeurd onderschrift :)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 10:14

Denk dat je een uitnodiging hebt gehad, aangezien je ook naar het vorige rondje instructie bent geweest en je paard ook meedeed .

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 14:53

Nee, Ilindra staat GP geregistreerd, Handell stond wel TP geregistreerd.
Ik heb dus ook officieel geen eens tuigpaarden maar er hebben er een hele tijd 4 op mijn gestaan op een een of andere vage manier Verward
Ik kreeg daar ook elk jaar netjes startkaarten+rekening voor die ik weer terug stuurde en het volgende jaar gewoon weer kwamen Verward
Volgens de NHS reed ik er mee in de limietklasse en de ereklasse dus echt slecht waren ze niet Tong uitsteken
Na een hoop gezeur heb ik wel mijn eigen paarden op de startkaart staan en ben ik van de tuigers "verlost", dacht ik..............

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 16:04

Hey, maar da's wel een goeie, niet betalen en toch spullen blijven krijgen... dat krijgen wij gewone stervelingen niet voor elkaar...

andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 16:30

De KNHS maakt de laatste tijd veel meer fouten vlgs mij. Kijk maar es bij andere berichten over de KNHS. Sommige mensen krijgen zelfs meer winstpunten dan ze hebben. (maar das natuurlijk nie zo erg Tong uitsteken)

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 17:37

Ik ben benieuwd hoe die eigenaar van die tuigers het wel niet heeft.aldoor probeerd hij een startkaart aan te vragen met die paarden maar dat kan maar niet omdat iemand anders al met zijn paarden start Haha!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Nouvel

Berichten: 28559
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 18:04

Haha, verborgen talenten met verborgen paarden! Haha!

Heb je die paarden al eens ontmoet?? Wie weet is het wel wat voor je?!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:18

Schizofreen??? Leef je stieken 2 levens Haha!

:evaw:

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:21

Tuigers zijn wel erg gaaf om mee te werken . Hè Peet *LOL*.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:32

Vooral als ze een noodsprong maken Knipoog of een noodstop, die kent ilindra ook wel geloof ik Haha!

:evaw:

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 12:01

Mijn paard is ook tuigpaard maar ik heb niks van de KNHS gehad

Anne_GTI

Berichten: 18198
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 23:29

Welkom in de wereld van de schizofreen...

Ik heb er ook wel eens last van... Bv. Ruiterbewijs met foto van mannelijk persoon Verward Het was nog een clubgenoot ook... Heb me ziek gelachen Haha!
En een paar dagen later een brief of ik als hoefsmid actief wilde zijn tijdens de paardendagen Haha! Nou, die ijzers krijg ik er wel onder maar het paard loopt geen meter meer denk ik, laat staan springen Haha!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 23:35

andrea16 schreef:
De KNHS maakt de laatste tijd veel meer fouten vlgs mij. Kijk maar es bij andere berichten over de KNHS. Sommige mensen krijgen zelfs meer winstpunten dan ze hebben. (maar das natuurlijk nie zo erg Tong uitsteken)


*LOL* Ik ging het gelijk maar even (hoopvol)checken, maar bij mij klopt het wel Haha!

Wat maf dat je met die onbekende tuigers geregistreerd staat/stond... vraag me af hoe de ECHTE limiet/ereklasse menner dan geregistreerd stond Schijnheilig Verward

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 10:46

Dennis schreef:
Tja, ze zien gewoon het ultime talent in je Tong uitsteken.

Je zult je er toch aan moeten overgeven ben ik bang Schijnheilig.


Nou dit lijkt mij ook! Of zijn GP alleen maar geschikt voor het tuig Verward Dan mag ik ook wel oppassen als ik een startkaart aanvraag Bloos!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 11:15

*LOL*

Ik had ook wat met de KNHS; ze konden maar niet begrijpen dat ik echt op een ander adres woon dat op mijn coupons staat. Dat adres is van mijn vorige werkgever (bij een stal). Eindelijk hadden ze het goed, maar nu snappen ze niet dat het telefoonnummer ook nog anders moet. *zucht*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 bezoekers