Als ze goedgekeurd wordt, koop ik deze lieverd!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Als ze goedgekeurd wordt, koop ik deze lieverd!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-01 15:08

Vanmorgen om acht uur kwam mijn vriendin mij met de auto halen, en reden we door de sneeuw naar het adres, drie kwartier hier vandaan.
De merrie, Cerise, staat bij die mensen aan huis, en ze hebben alleen een buitenbak. Vanwege het weer had die mevrouw een binnenbak geregeld.
Het meisje die Cerise ook heeft ingereden, reed haar over de straat richting de binnenbak waar we even terecht konden.
Over straat was ze erg mak, terwijl ze zo uit de stal kwam, ze bleef erg rustig bij auto's enz. Een groot pluspunt!
In de binnenbak heeft dat meisje er eerst een paar rondjes mee gereden, en toen ging ik er al gauw zelf op.
De merrie is deze lente ingereden, en daarna niet meer dressuurmatig gereden, alleen buitenritten.
Het was voor haar erg wennen om weer met bit gereden te worden (buitenritjes kon bij haar ook zonder bit, met pelham). Ze was erg gevoelig in de mond, niet hard dus, en goed voor het been.
Ikzelf moet er nog goed op blijven letten om haar vooral niet teveel aan de mond te zitten. Ik ben dan niet hard of zo, maar ik maak af en toe lichte beweging, probeer wat uit, ben te 'doenerig' met mijn handen.
Bij de minste of geringste aansporing reageerde ze, en ze moest erg wennen aan mijn manier van rijden, er reed altijd dezelfde op dus nu ik als vreemde met totaal andere rijstijl erop zat, was dat wel raar.
Maar ze is me heel goed bevallen, ondanks dat ze superhengstig was vandaag hihi. Ik heb buiten in de sneeuw nog wat foto's van haar genomen met dat meisje erop, was wel leuk, ik hoop dat ik ze snel klaar heb! Alleen het rolletje is nog niet vol...
Het zadel wat er bij hoort, bij haar, is erg slecht en past niet. Mocht ik het erbij krijgen dan verkoop ik het, ik koop in elk geval een ander zadel dan.
Als ze goed gekeurd wordt natuurlijk.
Wat de keuring betreft: maandag de clinic bellen, en dan kan ze waarschijnlijk pas begin januari gekeurd worden, vanwege de feestdagen etc.
Moeilijk hoor, dat wachten.
Maar goed, ik ben dus superverliefd, en supermoe ook, want ik moet nu mijn middagslaapje nog doen haha.
Ik ben zo gelukkig dat het rijden goed ging, daar maakte ik me toch zorgen over na mijn val van dat vorige paard.
Ze was trouwens erg lief op stal, met poetsen ook.
Zucht.
Ga slapen trut
niet te geloven, dat jij
zo erg kan glunderen
die blijvende lach op
dat gezicht
nog even en
je geeft licht
kom hypermiep

ogen dicht Dromen .

D.

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 15:16

Klinkt echt geweldig Dorine. Ik duim voor je dat ze goedgekeurd wordt en dan... heel erg gefeliciteerd.

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 15:20

zo te zien heb je er een gevonden...
ik hoop voor je dat ze goed gekeurd wordt....
en dat je dan lang plezier van hara mag hebben

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 15:56

wat leuk dat het paardje zo leuk was Party!! ik hoop dat ze word goed gekeurd!!!!!
ik duim voor je!!!!!!!
groetjes monica Lachen

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 16:15

HEY tof voor je joh, komen mijn duimen en geluk wensen van gister toch uit, ik ben een Engel Lachen Lachen

Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 16:20

Hey Dorine, super leuk voor je dat ze met rijden niet tegengevallen is en dat ze ook verkeersmak is.

Ik hoop van harte dat ze goedgekeurd wordt, je laat haar toch wel keuren door een door jou uitgekozen kliniek?

Ik kan me helemaal voorstellen dat je nu enorm opgewonden bent, het is net alsof je weer verliefd bent, al die vlinders in je buik!

Suc6 met je middagslaapje (dat wordt volgens mij helemaal niets) ....

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 16:38

Leuk! Ik hoop dat ze goedgekeurd wordt. Ik zou vandaag voor de 2e keer bij een Haf gaan kijken, met iemand erbij. Belde hij gisteravond af. Gelukkig wilde Sonja morgen mee, maar moet ik wel nog een dag wachten. Als ze morgen nog steeds leuk is hoop ik dat ik haar vrijdag of volgende week maandag kan laten keuren.

Ineke2

Berichten: 33109
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 17:50

Wow klinkt geweldig zeg!! Nu maar hopen dat ze goedgekeurd word *duim*duim*

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 18:16

Succes, als je de verzekering vraagt welke betrouwbare kliniek er in de buurt zit komt het ook wel goed!!

Klinkt als liefde Lovers

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 18:48

Wat gaaf!! Ik duim voor je dat ze goed wordt gekeurd! Hebben we allebei een superpaard gevonden! Lachen

Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 19:17

Yep, dit klinkt wel als HET paardje voor jou! Ook fijn dat ze al goed verkeersmak is, dan schrikken ze vaak ook minder snel van andere zaken. Scheelt weer wat valpartijen Clown

Ik hoop voor je dat ze snel gekeurd kan worden en dat ze wordt goed gekeurd natuurlijk. Houd ons op de hoogte!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 20:01

Oh Dorine, wat geweldig zeg!!!
Eerste berichtje dat ik na mijn vijf weekse Bokt-misserij weer schrijf, moet natuurlijk bij dit bericht staan. Ik had het niet meegekregen dat je al op zoek was naar een paardje. Ik ga vanaf morgen bezig met wat bijlezen van Bokt en dan wil ik alles weten haha.
Ik ben echt zo blij voor je en hoop zo voor je dat dit paardje goedgekeurd wordt!! Pling Klinkt super en aan jouw schrijven merk ik wel dat je je hart al een beetje verloren hebt aan de merrie. Merries rule! Knipoog Heel heel veel succes en ik zal voor je duimen!!! Ik ben erg benieuwd, zo snel mogelijk foto's!!! Party!! Party!! Party!!
veel liefs Iloon en mijn beginnende tientonner Jurres

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 20:41

He Dorine, dit is pas goed nieuws!
We zullen voor je duimen dat ze goedgekeurd wordt!
Wat betreft het zadel: Mijn aanbieding geldt nog steeds dat je tijdelijk mijn VZH zadel mag gebruiken totdat je iets hebt gevonden wat bij je past. Kun je nog een paar maandjes langer sparen. Knipoog

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 21:29

Wat ontzettend leuk voor je dat je zo'n goed gevoel hebt over het paardje! Ik zal voor je duimen dat het de keuring goed zal verlopen! Je verdient haar hoor, geniet maar lekker van je 'kriebels'!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-01 21:38

Thanks Silvia!
Wat is het eigenlijk voor een zadel? Ze heeft een beetje hoge schoft, denk je dat het past?
Toen ik er op reed lag het zadel van die vrouw erop: een KN-vzhzadel.
Dat zat echt als een stoeltje hihi, heerlijk.
En ik had ook niet meer zo'n last van mijn billen die ik toen had gekneusd, ik denk dat het over is!
Een Kieffer Aachen vind ik ook heerlijk zitten, maar geen flauw idee of zoiets op mijn aanstaande paardje zou passen.
Eerst maar eens afwachten of ze goedgekeurd wordt... spannend!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 23:45

ik hoop voor je dat ze goed gekeurd word!! echt leuk voor je!! zoiets heb je echt nodig meid!!
maar heey wat vervelend dat je dan nog waarschijnlijk tot januari moet wachten he!!! Boos!

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 01:03

Klinkt goed Dorine, fijn dat het zo goed ging met rijden! Ik zal duimen als ze gekeurd wordt.
En idd de kieffer Aachen is een fijn zadel, heb ik ook. En op paarden met een hoge schoft passen die vaak wel omdat de boom wat is teruggesneden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 01:08

ieieieieieie wat leuk en spannend allemaal.

Ik hoop dat alles goed komt en dat je snel in het bezit komt van deze schat. Het is je gegund en je hebt het zeker verdiend Party!!

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 08:37

Echt goed Haha! Uiteindelijk komt het op zijn pootjes terecht. Ze wordt vast goedgekeurd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 11:27

Wat spannend !!!!!!!
Het klinkt allemaal harstikke mooi.
Nu gaan we allemaal duimen tot onze duimen er rood van zien. Party!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 14:32

eeeeeeeeeeeeeeeehj spannend en wat leuk dat het zo goed ging. Ik zal duimen hoor!

Els
Berichten: 34
Geregistreerd: 15-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 15:21

Hallo Dorine,
fantastisch hoor, weet je toevallig al welke de afstamming is langs moeders kant?

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 16:56

wat fijn dat je een paard heb gevonden!! dat wachten is moeilijk, ik weet hoe het voelt. Maar straks kan je heel lang van Cerise (hou je die naam?) genieten.

Ik had het precies zo. Ik keek elke keer naar die foto van Loki (ik moest nog 2 weken wachten) en hij was zo onbekend voor me. ik kon het moeilijk geloven dat ik straks alles van die pony zou weten!
jammer dat ie nu al weer weg is, maarja


veel succes en ik ben super blij voor je!!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 22:38

ohhhhh meisje wat een heerlijk idee dat het misschien echt is. ik duim voor je dat ze goed is. ik kom zeer zeker wel een keer kijken hoor. gaaf joh. wachten duurt lang maar door die feestdagen zul je zien dat het zo januari is. xxx lonneke

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-01 08:57

Shaienne je komt maar een keertje met Kim mee kijken oke?
En Lonneke ook!
Ze is namelijk de zachtste teddybeer allertijden, en ja, teddyberen zijn er om helemaal wybergeknuffeld te worden ja toch? *LOL*
Iedereen is welkom haha.
Shaienne sterkte en jouw tijd komt ook hoor!
Ik zal proberen om tijdens de feestdagen niet teveel aan haar te denken, proest, alsof dat lukt *LOL* ...