Voor het eerst weer naar buiten!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mendi

Berichten: 2287
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Voor het eerst weer naar buiten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 22:53

Vandaag is het precies 6 maanden geleden dat mijn paard zijn peesblessure opliep Huilen . En nog steeds ben ik bezig met herstel daarvan Verdrietig . Ik mag alleen nog maar stappen (wel erop gelukkig) en verder nog helemaal niks.
Al na een maand (ergens in november vorig jaar) kon mijn paard al niet meer naar buiten en hebben we het stappen binnen op stal moeten doen. Dus nu ongeveer alweer 5 maanden niet meer naar buiten geweest. Maar vandaag ben ik samen met een heel rustig paardje even een stukje buiten gaan stappen (had wel eerst al een uurtje in de binnenbak gestapt, dus paard was al "moe") en het ging echt geweldig! OK dan!
Ben zo trots op mijn kerel, heb hem heel veel lekkere wortels gegeven, echt super!!!!!
Nog 4 weken en dan komt de DA weer voor de 4e scan... Hoop we dan weer wat mogen gaan opbouwen.

Bessy, Neala, Hazel



_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 07:59

fijn is dat he. Als je toch weer ff naar buiten kunt *LOL*

Mijn instructeur heeft ook een paardgehad met het zelfde probleem als jou paard. Het ging steeds beter. Hij mocht zelfs 5 min draven !
Maarja toen ging het weer slechter en nu is ie ingeslapen Verdrietig

Hoop voor je dat het bij jou wel goed komt !!

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

natasja
Berichten: 237
Geregistreerd: 01-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 09:28

ik had een shetje met een 'soort'(ze konden het niet goed vinden, dachten eerst dat er een zwevend botje op de foto was te zien) peesblessure maar die moesten we laten inslapen omdat het niet over ging, hij heeft een half jaar op rust gestaan maar het werd niet beter jammer genoeg!!! Boos!

was zo'n lief beest

groetjes elise Huilen

Haha! WELLNESS STABLES Haha!
viewtopic.php?f=29&t=368150

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 10:16

Nou zo lekker door gaan! En niets forceren natuurlijk! Het klinkt iig al erg goed!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 12:01

Peesblessures zijn heel vervelend idd. Wat fijn dat je weer even buiten kon stappen en hij zo braaf was. Het is echt heel moeilijk die dieren onder controle te houden als ze zich verder lekker voelen. Zal duimen dat het goed blijft gaan en je over 4 weken goed nieuws krijgt sterkte!

Mendi

Berichten: 2287
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 16:31

Bedankt voor de positieve reacties OK dan!
Dat van die paarden die ingeslapen moesten worden is heel zielig Huilen , maar gelukkig hoef ik me daar bij die van mij geen zorgen om te maken. Hij voelt zich beter dan ooit heb ik het idee Bloos .
Zolang het zulk prut weer is blijven maar weer lekker binnen, maar zodra het weer kan (lees: op een rustige dag, lekker zonnetje, liefst overdag, geen gillende kinderen of blaffende honden èn met een heel braaf paard er bij) dan gaan we weer een stukje verder.
Stapje voor stapje de goede kant weer op. Voor iedereen met hetzelfde probleem: heel veel succes en sterkte voor de komende tijd *LOL* .
Ik laat nog van me horen hoe het is afgelopen na de scan .

Bessy, Neala, Hazel

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:01

Fijn dat Nando zo braaf was

Had je wel zijn mooie roze setje op/om Verward Anders kan hij zich natuurlijk niet vertonen in het openbaar Knipoog

Nog even doorzetten meid, Nando is vast snel weer helemaal de oude.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Mendi

Berichten: 2287
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 11:30

Gomir:
Citaat:
Had je wel zijn mooie roze setje op/om Anders kan hij zich natuurlijk niet vertonen in het openbaar


Tuurlijk was ie in het roze Haha! ! Hij is onlangs "uit de kast" gekomen en nou durft hij dus ook buiten in het openbaar er voor uit te komen!!! Bloos! hahaha!
Al liep ie in het pimpelpaars met gele stippen Party!! (ook leuk trouwens), als hij maar weer lekker zichzelf wordt en alles weer mag doen.

Bessy, Neala, Hazel


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: cariena1, Diertjec, Esther_r20, GrapeshotBot, Jarmo, Liaan, MairiMacBran, Mo_Noah, RoxanneJessy, spookyskippy, SsSimonee, Sting, Symke, Tara_13 en 112 bezoekers