kent iemand DAP Putten met keuren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

kent iemand DAP Putten met keuren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 23:08

Wij willen onze 2 hengsten laten keuren maar weten niet goed waar. In de KWPN lijst staat dat de dierenarts in Putten (Snoek oid.) ook PROK mag keuren. Zij zitten niet ver bij ons vandaan, maar ik heb nog nooit van deze dierenarts gehoord. Heeft iemand ervaring met hen, keuren ze streng, of juist minder streng?

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 07:32

Geen idee. Dat PROK-keuren zegt nog niet zoveel (Dat ze op de lijst staan). Bij ons in de buurt is nl. ook een dierenarts die op de PROK-lijst staat en helaas heb ik daar tot 2x toe achteraf problemen mee gehad. De foto's leken goed, maar waren bijv. wat te donker genomen en met verouderde apparatuur (niet iets van de laatste paar jaar zeg maar) - achteraf bleek er dus al een probleem te zijn, wat daar fluitend door de keuring kwam. Zou dus niet teveel waarde hechten aan deze benaming. Je kan ook eens bij de verzekeringsmaatschappijen kijken welke dierenartsen zij aanraden om te keuren.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 14:52

Ik ken hem als vaste dierenarts, maar voor keuringen ging ik altijd naar Bosch en Duin. Maar ja, dat is niet meer.
Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat ze daar de middelen voor hebben, praktijks is gevestigd in een woonwijk.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 23:21

Wij gingen dus ook altijd naar Bosch en Duin. Maar ja...
We willen reeel keuren, maar niet overdreven, als je snapt..
Naar een andere dierenarts hier in de buurt durven we haast niet heen, omdat hij echt alles afkeurt. We hebben daar een keer gestaan, dat hij zei dat het paard een hartruis had. De ander 2 dierenartsen hebben toen ook geluisterd, maar hoorden niets. En toch wordt dit op het rapport geschreven. Waar praat je dan over?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:32

Waarom ga je niet naar Schalkwijk, ligt bij Houten. Daar zit ook een prima kliniek.

Ff de A12 op en dan ben je er zo!

LotusT

Berichten: 581
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: In een dorpje met stadsrechten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 13:23

ik heb in januarie mijn paard laten keuren door hem. hij kwam bij die mensen thuis waar ik hem heb gekocht, en ik vond dat hij gewoon goed zijn werk deed. geen op of aanmerkingen.