pfff ik word paranoia

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caira
Berichten: 26061
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

pfff ik word paranoia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 21:24

Nog 2 weken en ik hou het nu al niet meer Haha! Huilen Iedere keer dat de telefoon gaat springt maar hart een keertje over. Ik zit tentames te leren maar ik kan alleen maar aan mijn knollie denken! Het is echt verschrikkelijk! Ben ik de enige Verward Verdrietig

Yessy

Berichten: 23022
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 21:32

nee hoor, ik was net zo erg, dolly was 11 maanden en 6 dagen toen mn rep. week begon, en iedere als de telefoon ging werd ik gek..

bianca5055

Berichten: 311
Geregistreerd: 08-10-02
Woonplaats: nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 21:53

Nee hoor, hier zit er nog zo een. Bianca is nu 5 dagen over tijd en ik krijg nu al last van slaapgebrek.
Gelukkig ben ik gewoon thuis en kan ik rustig ff op de bank gaan liggen.
En me dan weer wezeloos schrikken als een telefoon gaat. Tong uitsteken

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 13:28

heb ik ook.. wil gelijk naar huis van school om te hore dat er gebeld is maar neej niks:(

Teigetje008

Berichten: 1539
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: In het noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 19:58

Je beny echt niet de enige hoor! Stella is nu een week overtijd en ik slaap al twee weken op satl, heb dus ook wel last van slaapgebrek. Zodra mn telefoon gaat, krijg ik kriebels in mn buik...Zou ze dan toch?? Maar ze heeft er nog geen zin... Je zal nog ff moeten volhouden!!

Teigetje008

Berichten: 1539
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: In het noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 19:59

oeps beetje veel schrijffouten... ik had het over slaapgebrek he??

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:13

Je bent zeker niet de enigste.
Lady moet nog ruim 5 weken en laatst leek ze niet helemaal lekker in haar vel te zitten, nou dan zit ik helemaal in spanning Scheve mond
Maar ik hoop dat ze het nog 5 weken volhoud.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 09:59

Rachel moet nog 19 dagen.. Ik heb vannacht alweer gedroomd dat het veulen er kwam (voor de 50e keer ofzo Rolleyes ) En nu heb ik dus weer stress Haha! Die van mij heeft nog helemaal geen uier, het is helemaal plat, ze heeft alleen 2 spenen. Het veulen heeft gister nog 1 keer geschopt naar m'n hand, al voel je dit vrij weinig de laatste tijd want het veulen krijgt steeds minder ruimte. Ik ben echt zenuwachtig Scheve mond

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 10:48

Annelot stond van de week nog bij mij voor de deur toen hebben we het nog even over je gehad Haha! zij zei ook al dat jij zo in spanning zat *LOL* *LOL*

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 11:24

je moet mij hier maar eens zien rondlopen.
Die van mij is al 4 dagen overtijd. Ik word gewoon gek Knipoog. Gisteren avond dacht ik: nu gaat het gebeuren. Ze stond de hele tijd naar haar buik te kijken en het veulen ging vreselijk tekeer daar binnen in. Haar 'vulva' staat zelfs al een beetje open Verward dus ik dacht joepie een veulen deze nacht. Maar hoor nog steeds niks. Madam stond vanmorgen weer rustig in haar stalletje met haar losse staart,... Ze staat bijna op springen maar haar ribben begin je al weer te zien. Het veulen rekt precies al het vet, vel naar onder (sinds gisteren) (en ze krijgt zeker genoeg te eten hoor )
Had deze nacht mijn wekker om het uur gezet zodat ik eens naar de monitor kon kijken maar ze was gewoon heel rustig.
Volgens mij kan het niet lang meer duren. Dan springt ze gewoon Knipoog
Dus je bent zeker niet de enige die zo rondloopt Verward Haha!

Caira
Berichten: 26061
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 11:25

Pfff nog 12 dagen ! Heb gezegd dat ik het GEEN dag overtijd wil hebben!

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 11:42

hiiiiiiiiii....volgens mij ben jij straks rijp voor een dwangbuis en een vlaggetje op je hoofd Haha! Haha!.
Geeft niet hoor....kom je wel bezoeken.
Hiiiiiiii zie het al helemaal voor me....ik meld me bij de receptie en vraag naar Lonneke...
"wie?" zegt dat mens achter de receptie......
dus ik "Lonneke, blond en vaak een staartje".......
"ooooooooooooooooooh die" zegt de receptioniste ...... "bontebontebontegrrrrovertijdbonte!"
Ja gniffelt de receptioniste dan....zo hebben we haar genoemd omdat dat het enige is wat ze nog zegt

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 13:23

Ik ook!! Nog 4 weekjes, en dan.... Maar stressen doe ik nu al...
Maar ik heb ook gezegd dat die maar netjes op de afgesproken datum moet komen!!! Haha!

Nicolien_DF

Berichten: 647
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:07

Ik word ook helemaal gek! Mijn merrie moet nog een paar dagen....
Je bent idg niet de enige Tong uitsteken

pegassa
Berichten: 1085
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 23:15

Tja.de mijne kan ook ieder moment komen.....zucht.is inmiddels al overtijd. Maar ik geloof niet dat die dame zich daaraan gaat storen Verward

Succes met waken allemaal.......