paarden gekeken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Anoniem

paarden gekeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 23:38

Ik heb net dus twee paarden ezichtigd omdat ik op zoke ben naar een jong paard.
Eerst naar een vosje toe geweest, maar dat was eiegnlijk totaal niet wat ik zocht (lees, onregelamtig, bodemwijd enz.)
Daarna een hengst van lancet bekeken Kwijl
Wat een paard zeg!! Een supermooie nek, prachtige beweging enz. daarbij keurig opgevoed en ontzettend rustig en handelbare hengst voor zijn leeftijd. Prachtige kleur (koffievos, donkere). Maar ja, natuurlijk geen overhaaste reacties e.d dus ben er goed over aan het denken.
Maar was in ieder geval even genieten. Lovers


Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 01:55

Super Fellor! Fijn dat je lekker aan het oriƫnteren bent en je alle mogelijkheden goed tegen elkaar afweegt! Lekker, om een toekomstig paardje uit te zoeken!

Heel veel succes verder en geniet er maar lekker van!
En idd, denk er maar lekker goed over na!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 19:42

Ik ga nu zaterdag waarschijnlijk even bij de merrie kijken die kojack aanbied en dat zou waarschijnlijk ook een hele goede kanshebber zijn Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 19:55

Leuk he, om paarden te kijken
Ben je Nasmijn al kwijt?

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 20:10

Fellor schreef:
Daarna een hengst van lancet bekeken Kwijl
Wat een paard zeg!! Een supermooie nek, prachtige beweging enz. daarbij keurig opgevoed en ontzettend rustig en handelbare hengst voor zijn leeftijd. Prachtige kleur (koffievos, donkere).



Zou het dan toch in de familie zitten Als hij net zo leuk een braaf is als Tallie zou ik niet verder meer gaan zoeken Haha! Haha!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 20:14

Haha, in DAT geval zal ik dat ook niet doen! Als je een Tallie vindt zal ik hem/haar gelijk kopen! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 20:26

Ilindra schreef:
Leuk he, om paarden te kijken
Ben je Nasmijn al kwijt?


Ja, Nasmijn heeft echt een megagoed tehuis. Ze staat lekker in een kudde op 11 ha weiland en daar ga ik in de meivakantie heen.

En is tallie zo geweldig dan? Dan wordt het dnek ik deze maar Bloos Tong uitsteken *ben eigenlijk al verkocht Schijnheilig , maar mn ouders vinden (terecht) dat ik bij minstens 5 paarden moet gaan kijken en vergelijken en ik wil dus heel graag kojacks merrie nog zien*

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 20:28

Ja, meerdere paarden kijken kan nooit geen kwaad, niet verliefd worden op de eerste! Heel veel succes nog en je vindt je ware vast wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 20:32

Carlaa schreef:
Ja, meerdere paarden kijken kan nooit geen kwaad, niet verliefd worden op de eerste! Heel veel succes nog en je vindt je ware vast wel!


Het was de teede Tong uitsteken Knipoog Haha! en mijn moeder was ook erg gecharmeert (mijn moeder tot voor kort doodsbenauwd voor paarden loopt nu over straat met een KWPN hengst van 1.66, haha)

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 07:58

Houd ons op de hoogte, ben echt benieuwd, zeker als je voor de Lancet gaat (fotooos). Cheese!
Ik ben natuurlijk zwaar verblind, maar idd Tallie is echt zo geweldig braaf OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 15:01

als ik er nog eens langs ga als ik geen nog leukere tegenkom zal ik zeker even foto's maken ja!

Ojasper
Berichten: 1211
Geregistreerd: 29-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 15:54

Ja ben ook benieuwd naar foto's! Lachen Waar ergens heb je die vos bekeken?

Als je het echt niet meer weet wordt je toch gewoon passagier!

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9286
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 16:02

kom maar op met die fototjes.


rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 16:42

Veel plezier en succes met je kijktocht naar de paardjes!
En foto's zouden erg leuk zijn Haha!

Rona, Linanda en Oackly

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 16:43

Super Lachen

Maar wat een ontzettend verstandige reactie van je zeg Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 11:41

Ojasper schreef:
Ja ben ook benieuwd naar foto's! Lachen Waar ergens heb je die vos bekeken?


Uit respect voor de mensen Haha! hou ik dat maar voor me. Maar wel zielig voor alle mensen die er net als wij een eind voor hebben moeten rijden om dat aan te treffen. maar gelukkig maakte Urani (die hengst) de dag goed . Nou is het alleen vervelend, want ik moet dus afwachten of degene die hem leased hem wil hebben (beetje raar, aangezien ze nog niet eens begonnen was), want dat was de afspraak ofzo, dat zij hem voor dezelfde prijs mocht kopen als ik. Maar goed, de eigenaar heeft liever dat ie naar mij gaat. Maar ik ga nog een paardje in Zeeland bekijken en nog 2 in Noord-Brabant vandaag en morgen en als ik dan niks tegenkom dan wordt het Urani. Dan moet ie natuurlijk wel goedgekeurd enzo, maar daar verwacht ik geen problemen mee Lachen .
Maar jullie horen het Zaterdag of het hem wordt, want dan weet ik meer.
Nu nog even iemand regelen die exterieur kan beoordelen, want dat wil ik nog wel graag even laten doen, aangezien iker wel de sport mee in wil.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 12:35

He wat leuk! Veel plezier met de zoektocht naar een nieuw paardje! We verwachten uiteraard wel foto's van hem/haar (heel veel foto's Haha!),...

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 12:43

Anoukie schreef:
He wat leuk! Veel plezier met de zoektocht naar een nieuw paardje! We verwachten uiteraard wel foto's van hem/haar (heel veel foto's Haha!),...

Hier sluit ik me geheel bij aan! Ben ook erg benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 23:04

nou hier een foto van Urani als jaarling. Moet je nagaan, dr zitten nu dus 3 kaar zoveel spieren en 3 x zoveel vorm in Haha!

Boos! Man nou krijg ik die foto weer niet voor elkaar, naar wie kan ik hem mailen? zou diegene er he,m voor mij op willenz etten?

Kan wel vast mijn avatar bekijken Schijnheilig

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 09:02

als je nog verder wilt zoeken naar ene pony, pb me dan maar!
Weet nog een hele leuk stal, waar ze ook allerlei paarden te koop hebben!!(stoeterij/handelstal/ponyclub)
er staat ook een grijze (geloof E)dresuurpony te koop.

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 10:53

asjoe4ever schreef:
als je nog verder wilt zoeken naar ene pony, pb me dan maar!
Weet nog een hele leuk stal, waar ze ook allerlei paarden te koop hebben!!(stoeterij/handelstal/ponyclub)
er staat ook een grijze (geloof E)dresuurpony te koop.


Nee, ben echt op zoek naar een paard

En de foto komt er trouwens aan Schijnheilig

roderigo

Berichten: 142
Geregistreerd: 14-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 11:05

succes met het zoeken van je nieuwe aanwinst en ik hoop dat je een goede keuze kan maken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 14:03

Afbeelding
Hier is de foto van Urani.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 14:06

Wauwie....dit was hem als jaarling?
Dan ben ik zeer benieuwd naar nieuwe foto's hoe hij er nou uitziet!

Je suis Charlie.

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 14:13

Wow is dat de Lancet hengst? Wat een gaaf beest zeg! Heeft hij alleen een kolletje of loopt hij nog uit net zoals bij Tal?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, cam, esje01, FCSA, Hanneke137, Paardennamen, Waratje, YvonneV en 128 bezoekers